![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zou jou adviseren geen enkel boek uit de oudheid te lezen, in welk literair genre dan ook, als je zo autistisch alleen maar LETTERLIJKE teksten aankunt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ik postte deze voor Freduk, omdat het ook ingaat op de rest van het lijstje. Maar hoe zit het dan volgens jou? De christenen uit mijn omgeving noemen die passage niet de wet van God, maar zullen mompelen dat het in de context van die tijd gezien moet worden en nu nergens meer op slaat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Nogmaals, er is nooit door een christen of Jood een homo gestenigd. Voor christenen geldt t OT sowieso niet als wettekst, en voor Joden zijn er zoveel regels omheen dat je echt alleen als je voor twee getuigen na waarschuwingen negeren ook in overstaan van getuigen tot homoseksuele handelingen overgaat. Ergo, dat gebeurt dus niet, totaal niet realistisch. En dat weet iedere Jood. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ik weet zeker dat als ik ga zoeken, het te vinden is. ![]() |
|
quote: Ok, maar hoe is dit een weerwoord op wat ik schreef? Ik haalde slechts de woorden van Kirk aan - een christen - die dit wél Gods wet noemt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Je weet zeker.... Wauw, oke. Succes When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gast, er worden elke dag dingen uit dat sprookjesboek uitgevoerd.. maar dan zul je wel weer verdedigen dat dat géén echte true christenen en joden zijn. Zo blijven we bezig. ![]() |
|
quote: Ik snap dat het wat matig opviel tussen dat zuurlinkse gejank, maar toch: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ga jij nou opeens ontopic schreeuwen ![]() ![]() |
|
Nee, schreeuwen doen de kutkneusjes zoals Spektor. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Leuk zo'n poging van te voren een antwoord te diskwalificeren door de ander woorden in de mond te leggen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jewish_views_on_homosexuality Ik dacht even je referentie af waarin duidelijk wordt gesteld dat Joden homo's stenigen of ooit gestenigd hebben. Gast When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Clowntje Sater. ![]() Als een ander wat zegt moet het 100% dekkend zijn maar als ie zelf een punt denkt te kunnen maken met aannames is dat geen enkel probleem. Zo rolt zuur niet-rechts. Wat was het ook alweer, do as I say not as I do, toch? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Op zich ben je wel een slechte christen als je oud-testamentische wetten uit hun context haalt. Deze zijn immers iets met het sterven van God als Jezus voor onze zonde waarmee het oude verbond wordt vervuld/opgeheven, en het nieuwe verbond gesloten. Amen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Bedankt voor het linkje, ik ga het niet allemaal doorlezen want ik zie meteen weeral dat het slechts een interpretatie is. Misschien vindt hij het wel een perfect law omdat hij niet voor misinterpretatie vatbaar is, zelf zou ik het wel zo invullen. Het benoemen van dat hele credo als een perfect law kan op zich ook vanalles betekenen. Ik vind het nog steeds niet eenduidig genoeg. Een beeldfragment waarin hij zegt: "I fully approve of stoning gay people to death" zou dat wel zijn. Maar dat fragment is er niet. Wat ik wel vind: https://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Kirk Volgens Wikipedia heeft Kirk op 22 november 2019 gezegd: “I believe marriage is one man one woman,” but added that gay people should be allowed in the conservative movement. Wikipedia In een andere vermelding (ook Wikipedia) staat dat op 26 september 2024, in een aflevering van The Charlie Kirk Show, Kirk reageerde op een vraag van een student die zichzelf identificeerde als een gay conservative. Kirk verwelkomde die student “to the conservative movement”, terwijl hij ook zei dat hij vanuit zijn geloof geen instemming heeft met die levensstijl. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 14-09-2025 23:48] Winter is coming ![]() |
|
quote: Top. Dan hoef ik dus ook niet op zoek naar verdere onderbouwing, als je er toch niets mee doet. Kan ik beter iets leukers gaan doen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Het gaat erom dat als ik zie dat het eerste punt, van een drie pagina's tellend verhaal is al kwats is, dat ik dan de rest ook niet ga lezen. Doe je zelf ook. Winter is coming ![]() |
|
Waarom blijven we hierover janken allemaal? En dan bedoel ik ook links en rechts. Iets met zin doordrijven op het internet, komt toch nooit een 'winnaar'uit.. Maargoed ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
probeer je je het weer op te starten of wat is de bedoeling? ![]() |
|
Even normaal doen tegen Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Soms voel je je ff retarded en gedraag je je ff retared. Soms lichtinval, dan weer windrichting of temperatuur. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Nog geen officieel statement gevonden, maar, het schijnt dat Tomas Lindberg vandaag is heengegaan... lampje ![]() |
|
quote: Ook net vernomen - officieel statement zou vandaag nog volgen. Ze vallen als vliegen tegenwoordig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |