![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Je bent tien jaar te laat met dit bericht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Jij post het toch? |
|||||||||
|
Precies. Check dan ff dubbel, snikkel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Snikkeltje in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Influencer Jade Kops op negentienjarige leeftijd overleden aan kanker (19) Kende het hele meiske niet, al kwam de naam recent wel vaker op nieuwssites/social media voorbij. Ik heb ook weinig met influencers want doorgaans is het gewoon vervelend volk (/mening). Maar 19 jaar is toch gewoon te jong. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
19, kelere... "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
'pa Tokkie' Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Kreeg gelijk een instant flashback Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Dick Matena. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
David Allan Coe (86), countryzanger die met 3/4 van Pantera het album Rebel Meets Rebel maakte. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 01-05-2026 14:48] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Wel een mooie leeftijd. Pantera muziek gemixt met country. Wát een ellende lijkt me dat! [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-05-2026 16:09] "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Ik vind het nochtans een heel goed album. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Metal en humor, smoeilijk. S.o.d., spazztic blurr, verder weet ik zo gauw niets. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-05-2026 19:19] "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Alex Zanardi (59) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |