![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Je bent tien jaar te laat met dit bericht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Jij post het toch? |
|||||||||
|
Precies. Check dan ff dubbel, snikkel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Snikkeltje in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Influencer Jade Kops op negentienjarige leeftijd overleden aan kanker (19) Kende het hele meiske niet, al kwam de naam recent wel vaker op nieuwssites/social media voorbij. Ik heb ook weinig met influencers want doorgaans is het gewoon vervelend volk (/mening). Maar 19 jaar is toch gewoon te jong. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
19, kelere... "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
'pa Tokkie' Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Kreeg gelijk een instant flashback Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Dick Matena. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
David Allan Coe (86), countryzanger die met 3/4 van Pantera het album Rebel Meets Rebel maakte. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 01-05-2026 14:48] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Wel een mooie leeftijd. Pantera muziek gemixt met country. Wát een ellende lijkt me dat! [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-05-2026 16:09] "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Ik vind het nochtans een heel goed album. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Metal en humor, smoeilijk. S.o.d., spazztic blurr, verder weet ik zo gauw niets. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-05-2026 19:19] "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Alex Zanardi (59) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Bartholomeus Resch - Ars Goatia/HouseOftheHoly/Funkenflug "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
RIP Als ik me niet vergis kende jij hem. Sterkte. |
|||||||||
|
Acteur Donald Gibb, bekend van Bloodsport en Revenge of the Nerds. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik vrees dat 'de woesteling' van Belphegor overleden is. Anno 2012 kreeg Helmut, de zanger van Belphegor tyfus en was daar zo zwak door geworden dat hij lang niet meer kon zingen. Die taak werd toen waargenomen deze man, althans ik zou zweren dat hij het is. In ieder geval is ie dood. Auto ongeluk. https://www.metal-archives.com/artists/Barth/37798 Winter is coming |
|||||||||
|
Bas Westerweel "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Willem Engel vindt er vast iets van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |