![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Daar gaan dan ineens een hoop Morris-memes over de kop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Hij kon toch doodgaan. En wat ik dan allemaal zie, joh, als ik door m'n remmen schiet. Cirkels, sterren, vuurwerk, bellen, stromende bergbeken, gevulde koeken, bliksem, lammetjes, blauwe zwaailichten. Mooi! Mooi! |
|||||||||
|
"I don't die ... I level up" waren zijn laatste publieke woorden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Inderdaad een legendarisch icoon. RIP. "Chuck Norris doesn't do push-ups. He pushes the earth down." Winter is coming |
|||||||||
|
Matig in alles wat hij deed maar met name door internet legendarisch gemaakt. Ik blijf dat gedweep bijzonder vinden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Gewoon een reli-wappie. |
|||||||||
|
Joh! Straks ga je nog vertellen dat Steven Seagal ook een raar mannetje is. Chuck Norris ontkende ook de evolutietheorie. Er was slechts een lijst van dieren die hij in leven liet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Hij is meerdere keren wereldkampioen karate geworden. Dat is niet matig. Dat internetgedweep kan mij gestolen worden, maar ik keek veel van zijn films al keer op keer voordat er überhaupt een computer in huis stond. Toen was hij ook al een legende. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
En wat ik dan allemaal zie, joh, als ik door m'n remmen schiet. Cirkels, sterren, vuurwerk, bellen, stromende bergbeken, gevulde koeken, bliksem, lammetjes, blauwe zwaailichten. Mooi! Mooi! |
|||||||||
|
Esther Roord. Bekend van Kees & Co en een bijrolletje in Flodder (de serie). one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |