![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Daar gaan dan ineens een hoop Morris-memes over de kop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Hij kon toch doodgaan. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
"I don't die ... I level up" waren zijn laatste publieke woorden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Inderdaad een legendarisch icoon. RIP. "Chuck Norris doesn't do push-ups. He pushes the earth down." Winter is coming |
|||||||||
|
Matig in alles wat hij deed maar met name door internet legendarisch gemaakt. Ik blijf dat gedweep bijzonder vinden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Gewoon een reli-wappie. |
|||||||||
|
Joh! Straks ga je nog vertellen dat Steven Seagal ook een raar mannetje is. Chuck Norris ontkende ook de evolutietheorie. Er was slechts een lijst van dieren die hij in leven liet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Hij is meerdere keren wereldkampioen karate geworden. Dat is niet matig. Dat internetgedweep kan mij gestolen worden, maar ik keek veel van zijn films al keer op keer voordat er überhaupt een computer in huis stond. Toen was hij ook al een legende. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
"You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Esther Roord. Bekend van Kees & Co en een bijrolletje in Flodder (de serie). one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Ross the Boss Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Zo snel al, ja? Afgelopen zomer nog live gezien. Net op tijd nog dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Alexander Kluge one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Snel gegaan, damn. Dijk van een gitarist en ook gewoon een hele toffe gozer. Heb jaren terug de mazzel gehad een paar dagen met hem op te mogen trekken toen hij met Death Dealer in de Benelux speelde en hij bij een maatje hier om de hoek logeerde. Toen de band een avondje vrij had hebben ze hier vrij ad hoc nog in de Boothill Saloon gespeeld. Daarna ook nog meegeweest naar een klein festivalletje in Duitsland, beetje helpen apparatuur sjouwen en zo. Echt een hele leuke, normale gast. RIP. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
James Tolkan Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
James Lollar, de man achter synthwave project GosT. |
|||||||||
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-04-2026 12:55] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
De bijna zwarte duif die vanavond op het muurtje van mijn balkon kwam zitten, zich tegen de steel van de bezem nestelde die daar tegenaan stond en rustig de tijd nam om te sterven. Stond eigenlijk op het punt om naar boven te gaan toen het beestje kwam aanvliegen maar ben er op anderhalve meter afstand, van achter glas, bij blijven zitten. Heel fascinerend en op een soort morbide manier erg mooi en rustgevend met de ondergaande zon op de achtergrond. Morgen alleen wel even checken of hij op het balkon ligt of de juiste kant op is gevallen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Wat zielig. |
|||||||||
|
Meh, de dood gebeurt. Zonder het in het overdreven spirituele te trekken of zo, maar ik vond het mooi dat het beestje mijn stekje ervoor had uitgezocht en dat ik er bij mocht zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Bij mij is ooit eens een lijster tegen het raam van de achterdeur gevlogen en aan het eind gekomen. Telt dat ook? Ik weet niet of die lijster suicidaal was of een gevalletje raam niet gezien, BAM!!1!. Dat kon ik niet meer vragen. Nou ja, vragen kon wel maar ik kreeg toch geen antwoord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Antwoord = lijster is het gevolg van de linkse lobby |
|||||||||
|
Vraag = Was de lijster gevaccineerd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |