![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gecondoleerd Vik. Je moeder. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 10-10-2025 18:01] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Wat de hel, echt? Paar keer in het echt gesproken, heel vaak hier. Fuk ![]() ![]() |
|
Had het inderdaad al vernomen, maar heel erg jammer. Was een goede gozer en hij gaat gemist worden. Ook hier. RIP. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-10-2025 19:01] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Sjezus! Heftig man! Sterkte aan de nabestaanden! ![]() |
|
quote: Wat een triest nieuws... RIP en sterkte voor wie het nodig heeft! ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Wat vreselijk! Hij zal gemist worden. Sterkte aan iedereen die hem persoonlijk kende. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wow, ik was even van mijn melk toen ik dit las ![]() Veel sterkte aan vrienden, familie en iedereen die hem gekend heeft! Ga hem hier missen op het forum ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 11-10-2025 1:41] ![]() |
|
Wat een vreselijk nieuws ![]() Hij gaat erg gemist worden. Sterkte aan alle nabestaanden. ![]() |
|
Een mooie en zeer sympathieke man die een grote leegte achterlaat. Ik ga hem missen. Sterkte voor allen. ![]() |
|
![]() Sterkte aan de nabestaanden. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Heeft Willem Engel er een mening over? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Mensen met foto's en quotes van Ascendant Grotesque/ Olav kunnen die voor de uitvaart (dus graag zsm) via Facebook sturen naar het contactpersoon Bjorn van Toorn. Hij zorgt dat alles bij Olav's zus terecht komt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-10-2025 14:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Toch jammer dat faalhaas nu de discussie gewonnen heeft. ![]() |
|
Jeetje..... quote: Poeh, akelig..... ![]() Sterkte en gecondoleerd. lampje ![]() |
|
Nee ![]() Zo erg signature ![]() |
|
quote:Of via mijn emailadres Hoe denk je dat Bjorn aan die info. komt? ![]() Maar het kanaal maakt niet uit. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Van hem heb ik daar die oproep gezien, met de vraag het naar hem te sturen, dus dan geef ik dat dan ook hier door. Edit: dan moet ik natuurlijk ook een link erbij zetten: https://www.facebook.com/bjorn.vantoorn.3# [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-10-2025 18:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wow, dit komt hard binnen. Ik had Olav altijd erg hoog zitten. Een gemis voor ons allemaal. Sterkte aan alle getroffenen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ian Watkins, die kinderverkrachtende lul van Lostprophets. Dus er is gelukkig ook nog goed nieuws als het gaat om de doden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Fuck.. Sterkte voor iedereen uiteraard. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Las het ook net.. geen probleem mee Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |