|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen! Ga je niet, dan krijg je een paar jaar later geheid spijt! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-11-2002 14:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als jullie gaan, doe dan de groeten aan de luitjes van Skepticism voor me ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
geniet zou ik zeggen. Finland is een mooi land. kijk is of je het Noorderlicht ziet! |
|
We gaan voor rust, maar natuurlijk ook voor spanning, sensatie en avontuur, al is het maar weglopen van een beer ofzo.. En als het goed is, maken we een roadmovie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ze gaan in de zomer Zeker doen, neem wel een tas euro's mee... en wellicht vind je hier nog tips: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=297322 |
|
leuk idee |
|
Jullie gaan een mooie ervaring tegemoet denk ik zo.. |
|
Koewl, Scandinavië roels ! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Zij die mij voorgaan groet ik. Echt een geweldig plan (..... is jaloers.. hehe beetje dan) Dat u veel mooie tijden beleeft en dat wonderschonen getijden mogen ontspringen aan uw voeten You will never have, what i never had. |
|
ik ga even 2 dagen naar Belgie. Ook Escapisme al is het maar voor 2 daagjes. Van morgen tot en met maandag. Kijk je uit met het bier. Het is algemeen bekend, dat de Finnen heel veel drinken. En vooral op festivals |
|
Ik kan echt niet wachten!! Helaas zal ik nog geen Fins kunnen tegen dan.. Wát een taal.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmmm...klinkt reuzetof!Ik wil ook wel eens het hoge noorden bezoeken-vooral de immense woestheid en de natuurkrachten trekken me heel erg aan...btw,België is een apenkot,parlez-vous- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Finland lijkt me echt geweldig!! Ben in zomer 2001 in Noorwegen geweest,is welliswaar geen Finland maar wel een van de Scandinavische eilanden en het was er PRACHTIG!! Neem idd zoals al eerder vernoemd is een tas met euro's mee, die zul je wel nodig hebben! Heel veel plezier alvast,lijkt me echt de moeite waard! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Uitkijken met bier?? Pff, ik ga me net zo goed thuis voelen tussen al die zatte finnen Aan iedereen die ons n goeie reis of iets dergelijks wenste, merci, we zullen er zeker en vast van genieten. |
|
We zullen onze plannen moeten wijzigen, want het ziet er naar uit dat we de Europese Children of Bodom tour gaan volgen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hihi, ja, vandaag eindelijk iets ontdekt waar we niet naast kunnen [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 21:35] |
|
Wat is dat voor een lelijke vent! |
|
Whahaha, dat moet jij net zeggen!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 21:54] |
|
quote: hahaha hap |
|
quote: Doe niet zo saaaaaaaaaai Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: "we are not groupies! we are band-aids" My madness, my sadness |
|
Wat geméén... |
|
vooral doen. zo'n reis heerst echt. gaan jullie ook liften enzo? ik dee't liftend door europa 2 weken afgelopen zomer.. en zeker in de planning staan om't weer te doen.. maar dan langer! go for it |
|
quote: Terwijl jij lekker thuis zit, en je dagelijkse routine probeert vol te houden, zijn wij wel aan't genieten hee! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wat zijn de plannen voor overnachting enzo eigenluk? wel met tent? of.. either way, hier vast een paar tips.. maar laat even weten wat jullie plannen zijn, misschien da'k dan echt bruikbare tips kan geven tips: 1. niet veel tassen meenemen.. 1 is eigenluk al genoeg (douch spul, paar broeken/truien, ondergoed etc) en je kleren kun je onderweg wel wassen... ten minste, als je bij mensen blijft slapen die je ontmoet op shows enzo En, 1 tas voor vreten 2. tent hoeft ook niet mee.. zie tip 1. lol je kunt ook slapen in kraakpanden.. de meeste zijn altijd open voor gasten. of sluip in een sportsschool, gymzaal, kerk.. etc. en slaap daar op je matje ( note: dit is donders lachen! try it! and i know ) 3. oh, uhm, zorg dat je een mes, of 'mace' bij je hebt. maar dont worry, je hoeft ut waarschijnlijk toch nie te gebruiken.. je weet alleen maar nooit ik had zoiets nie bij me, maar ja, im all manly and tough aangezien jullie vrouwen zijn is het toch wel net zo veilig om dus een mes ofzo bij je te hebben. 4. heh.. uhm, laat me eerst maar even weten hoe/wat jullie erover denken... eerder zoiets gedaan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |