|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, hij heeft in dit topic zijn verontschuldigingen aangeboden: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1658&page=6 quote: Nee, zoals ik al gezegd heb, veel virussen doorzoeken je browsercache op emailadressen. Als jouw adres dus in je profiel op ZM staat, komt het in zijn browsercache terecht. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 25-06-2002 7:29] |
|
Dit is pas klote: Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ja man! dat heb ik ook! ik word helemaal gebombd door die K.Sardjoe elke 3 minuten krijg ik een mailtje ofzo |
|
ja fucking klote... Ik heb d'r al 101 binnen gehad op m'n werk Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik heb er gister 80 gedelete, en nu heb ik er weer 50 binnen |
|
bubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 25-06-2002 9:46] |
|
Hmmm, op mijn POP-account en hotmailadres krijg ik ook mailtjes van ene G. de Groot. Is dit dezelfde als Robin de Groot misschien? 11.45: restate my assumptions |
|
tot nu toe van die de groot gast en een zooi mensen van andere fora weet iemand hier trouwens wie j van dokkum is? heheheheh: Anaconda 2 (2003) Back to the Future Part 4 Bad Boys 2 (2003) Batman Beyond (2002) Batman: Year One (2002) Blair Witch 3 (The Prequel) (2001) Deep Blue Sea 2 (2002) Die Hard 4 (2002) The Exorcist 4:1 (2003) The Fast and the Furious 2 (2003) Final Destination 2 (2003) Harry Pott . . Enjoy the attachement My madness, my sadness |
|
sinds gisteravond 15 nieuwe berichten gehad van een zekere gerben boer... selecteren-> wissen. |
|
Ik word strontziek van allemaal die KUT virussen !!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Aha, thanx Bazzio Attacks!!! |
|
quote: die krijg je misschien via mijn computer . ik weet niet hoe dat kan . in ieder geval blokkeer mijn emailadressen : ksardjoe@wannadoo.nl vinaylaksmi@hotmail.com |
|
Nee , dan moet jij je pc schoonmaken van virussen!!!! |
|
echt ik verbaas me er nog steeds over dat er zoveel mensen op het net zitten zonder virus killer. |
|
quote: Ik nog steeds. Gewoon geen zin om zoiets te kopen/DL-en i guess. En als ik hem echt nodig had zou ik hem allang hebben. |
|
Omdat die krengen duur zijn. En als ze niet duur zijn dan zijn ze waardeloos. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: btw deze komen van Casema.net af... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: er is een norton anti virus 2002 die gratis is voor een jaar en het goed doet. |
|
Kut dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Of alles wat met Microsoft te maken heeft deleten, en dan heb je 95% minder kans om een virus op te lopen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
tjs denk dat het meer kut is dat je een virusje hebt die rotzooi maakt. |
|
Steve "sieg hype" Ballmer M$ CEO Duidelijke taal "Resistance is futile...y'all be assimilated now!" [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2002 13:14] |
|
|
|
mijn hele hotmail barst ervan! in 2 dagen 12 van die mailtjes ik kreeg ze ook van Robin de groot enzo ja... maar nu weer van die 'unreseaved mail'blabla... en allemaal mailtjes met Attachments, allemaal van 39,40,41 kb grote... vage shit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |