|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
"Thuringan Pagan Madness" is nog de beste van ze Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
NSBM? 11.45: restate my assumptions |
|
vinnet wel geinig klinken maar verder idd Je moeder. |
|
nee man , nsbm RuLeZZZzzzZZZzzz No meat is sweater |
|
Nooit de hype rond deze band begrepen... sommige atmosferische stukken zijn wel tof en het getuigt wel van durf (of schaamteloosheid) om dergelijke brakke zooi uit te brengen, maar uiteindelijk, hmmz, heh, hm. En ik vind ze te politiek georiënteerd, zeg maar. Een beetje vermoeiend... (dat heb ik met heel veel Pagan Front bands). |
|
ach laat ook maar [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-06-2002 22:30] Oud Vuil. |
|
quote: Uh, waar download ik die? Heb je een site? |
|
probeer direct connect eens hub: metalalbums.dyndns.org ongeveer 10 terrabyte aan metal |
|
quote: moet je wel eerst meer dan 5 GB aan zooi op je harde schijf hebben staan |
|
Iemand toevallig "Wolfsmaent" gezien in de Baroeg? lekkere band, klinkt behoorlijk Absurd-achtig inclusief punkinvloeden |
|
quote: 5??? 20 zal je bedoelen! Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Die punk invloeden zijn niet gek gezien de band ooit begonnen is als punk-band. Absurd is wel extreem goed en voldoet behoorlijk aan de eisen van true BM. Hoe kan dit ook anders? Mobus zit in de gevangenis vanwege moord ;-) Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: WAT? ik ga er morgen meteen cd's van kopen!!! No meat is sweater |
|
quote: Zou ik maar wel doen als ik jou was, dadelijk heb je geen recht meer ‘erbij’ te horen Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
niemand weist das ich ein werwolf bin, oeoehoeoeoeo (of hoe je dat ook in het duits schrijft) geweldig nummer hahahaha |
|
Heb "Totenlieder" nu al een tijdje in m'n bezit! Maar dat is toch wel een een gruwelijk gave plaat! Vooral het nummer "Wenn Walkuren Reiten" Immortal Pride |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-03-2004 23:35] |
|
quote: Absurd? Waar? aub naar legatius hotmail punt com [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 24-03-2004 12:50] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Immortal Pride |
|
quote:geniale tekst ja. Absurd? live? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Kriegshammer op 24-03-2004 23:56] |
|
quote: Maw, het zijn weer een bende talentloze wannabee-neo-nazi kabaalmakers ? |
|
heb Absurd - Asgardsrei, vind het een best goede cd |
|
quote:Zeg dat recht in hun face. Kijken hoe wannabe ze zijn. Doe voortaam alsjeblieft wat aan je voorkennis voordat je iets post. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik vind het een gigantisch lose kut plaat. Ze hadden van mij 'Germanien uber Alles' wel gewoon als singel uit mogen brengen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |