|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Er was meteen bekend dat er geen gewonden waren en geen giftige stoffen. Dus tja dan ga je kijken naar wat de schade is |
|
Toedracht Over de oorzaak van de brand is nog weinig bekend. Vermoedelijk begon de brand in kamer A 108, maar politie noch bewakingsdienst konden dat gisteren bevestigen. Ook eerder deze week, op dinsdagmiddag, zijn rondom die plek al twee brandjes gemeld. Een aangestoken brand in een kleine, blauwe papiercontainer kon op tijd door de gebouwbeheerder worden geblust. Ook zou een prullenbak in een werkvertrek in brand zijn gestoken. http://srv1ut.utwente.virtu.nl/utnieuws/toedracht.doc/ I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Je moet beter lezen, er was allang beken dat er geen gewonden waren... Dus dan ga je idd maar kijken naar de verdere schade. En dat netwerk in Twente daar was zeker niet niks hoor... Nou is het maar afwachten of het vergoed wordt, en zo ja, in welke mate... 11.45: restate my assumptions |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 22-11-2002 12:49] |
|
quote: Klopt vandaar dat ik nu ook pas reageer op dit topic sinds gisternacht weer internet (heb internet via de campus woon wel gewoon in de stad). Het was gelukkig niet in mijn faculteit. Het "ergste" wat er voor mij gebeurd kan zijn is dat mijn laatste wiskunde tentamen is verbrand en mijn site zal de komende dagen ook wel offline zijn (maar die is toch nog steeds onder constructie). |
|
Die lui van Surfnet zijn wel snel met het herinrichten van een PoP, maar bij de redactie kunnen ze nog wel wat hulp gebruiken: http://www.surfnet.nl/publicaties/persberichten/211102.html Noot voor de redactie (niet voor publicatie): Voor meer informatie over dit persbericht, kunt u contact opnemen met: SURFnet bv Mariska Herweijer Tel. 030-2 305 305 e-mail: mariska.herweijer@surfnet.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nieuwe brand op UT verijdeld Waarschijnlijk is er sprake van een pyromaan op de campus van de Universiteit van Twente. In het informatica-gebouw op de campus is vandaag opnieuw een klein brandje ontstaan. Deze was al snel geblust. Serieuzer nieuws is dat er op de derde verdieping van dit gebouw jerrycans met benzine en lucifers zijn gevonden. Iedereen in en rond het gebouw is op zijn hoede. Er is nog veel onduidelijk, maar aannemelijk lijkt dat er sprake is van een pyromaan. Dinsdag zijn al twee kleine brandjes geblust in het ELTN-gebouw dat woensdag tot de grond toe afbrandde. Toegang tot het gebouw wordt beperkt en iedereen wordt gecontroleerd op sporen. (Bron: Fok!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Volgens mij is die bron niet helemaal correct het is het TWRC-gebouw (faculteit wiskunde achtige studies) waar er brand was en die is ook niet tot de grond toe afgebrand. |
|
Het schijnt wel dat er een klein brandje is geweest in het INF-gebouw. Het staat iig ook op teletekst van RTV oost. Hmmm misschien moeten ze toch maar weer de doodstraf gaan invoeren Ben trouwens wel benieuwd waarom die kerel/vrouw het gedaan zou hebben. quote: http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1332851_,00.html?ArchiefID=1332851 :O [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 22-11-2002 17:59] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Heb ik godverdomme naar jarenlang aanploeteren met een 56k modem eindelijk 1 dag ADSL ... brandt de volgende dag het complete Centrum voor Informatie Voorzieningen af HET IS NIET EERLIJK!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Trouwens, die 2e poging tot brandstichting in het INF gebouw vanochten/vanmiddag wijst wel uit dat er een of andere pyromaan rondloopt, en dit is een ernstige zaak ... misschien staat er maandag geen UT meer Dit is erg vervelend ... [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 22-11-2002 19:42] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Denk dat dat nog wel mee zal vallen. Vanavond is er iig Taake en . Ik geloof dat ze inmiddels trouwens iemand hebben opgepakt |
|
quote:sorry maar ironisch is het wel |
|
quote: ik dacht dat jij vanavond niks ging drinken Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Tja... Je moet toch wat als gefrustreerde dropout van de ut. [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 22-11-2002 21:41] Dit slaat nergens op. |
|
Sjonge jonge, steek dan de ABN AMRO in de fik of zo!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 23-11-2002 14:16] |
|
quote: haha, het is je gewoon niet gegund HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Wat bereik je daarmee dan? |
|
quote: Was slechts een random voorbeeld van 'het establishment' of 'het systeem' of zo (voor mijn part had ik Shell, ING Bank of Ahold neergezet); een onderwijs- en kenniscentrum in de fik laten vliegen vind ik echt kut. |
|
Steek dan een verdeelstation van de NUON in de hengst, dan zit een deel van Nederland zonder stroom. Dan heb je ze allemaal te pakken. |
|
Zullen we dit topic verder niet gaan gebruiken voor dat soort voorstellen... Iemand nog meer nieuws over dat vuurtje? |
|
Ja, ons internet doet het weer |
|
quote: Wat heeft dat paard nou weer misdaan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |