|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Degene die ze hadden opgepakt voor het brandje in het INF-gebouw heeft ook bekend dat hij het TCRW-gebouw in de hens heeft gezet. quote: Rest van het verhaal Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
vet, wanneer is de steniging? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Tering, dan weet die eikel wat ie terug kan gaan betalen... Zenial |
|
quote:Waarschijnlijk wat hij NIET kan betalen |
|
quote: Gewoon de rest van zn leven dwangarbeid... Dan kom je best een eindje ghehehe Zenial |
|
Hoe zou dat gaan, als je zo'n schuld hebt? De rest van je leven 50% van je salaris afdragen of zo? Of wordt de te betalen schade omgezet in een gevangenisstraf? Uiteraard gaat de verzekeraar van de universiteit dit op de man verhalen. Hoe gaat zoiets in z'n werk? Hem laten neerknuppelen door incassojongens in trainingspak heeft weinig zin, want van een kale kip kan je niet plukken. |
|
Ik heb van mijn buurman gehoord (die bij de politie werkt) dat er bij brandstichting niet wordt gekeken naar de hoeveelheid materiële schade die wordt veroorzaakt. Daaruit concludeer ik dus dat de brandstichter niet de rest van zijn leven hoeft te werken of geld moet afstaan of iets dergelijks. Mijn buurman vertelde ook dat de man er waarschijnlijk op uit was om gepakt te worden. Het was bij de arrestatie overduidelijk dat de man de dader was. Het was "nog net niet* zo dat hij met 2 jerrycans met heel groot "petroleum" erop rond liep. Maar het kwam wel in de buurt. De politie had ook bijna een soort van medelijden met de man, aangezien het nogal een zielige vertoning moet zijn geweest. Het was dus waarschijnlijk een schreeuw voor aandacht; maar goed dat er geen doden bij zijn gevallen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |