|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een leuk en orgineel idee! Don't blush when I rip you open |
|
Volgelrock is Bruut! maar net als vele anderen heb ik echt TE weinig geld...dus zal voor mij wel overslaan worden Meeting in Krimpen gaat toch gewoon door "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
En wat een verschrikkelijk duur idee. Ik zou graag komen hoor, spijtig dat ik een chronisch geldgebrek heb. En ik vind 6 flags btw een cooler pretpark. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
aan de ene kant heel gaaf, maarja, ik heb er ECHT geen pesos voor |
|
goh ja volgens mij vallen er idd heel veel mensen af... jammer..nu alvast gan sparen voor volgend jaar winterefteling "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
tja Xmass is paar dagen daarna, en kerstmis, en jezus christus man. |
|
Geen zin in. December is al duur genoeg. |
|
ja idd...x-mas is ook €25 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: is toch lachu met een groep dus misschien kan ik ook (maar moet ik met men ouders ) want ik weet niet met wie ik anders kan Metal heerst |
|
ik ben voor Disney Land |
|
meeting in de extase Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Wat voor een dag is het eigenlijk? |
|
Meetings zijn gay. |
|
quote: Dus jij wil met een hele zm groep meegaan en je ouders achter jullie aan laten sjokken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hehe, moeten we ons wel gedragen vanwege het bijzijn van ouders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Vandaar dat jij zo graag naar die ZM meeting in eindhoven wilde. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Neej dat ook niet hehe (hoe groot is dat park he) dus anders zetten ze mij daar maar af [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 20-11-2002 18:54] Metal heerst |
|
Veel plezier lui! Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAT pretparken echter. Geef mij maar een gezellig café... |
|
Vanaf 20 personen krijg je trouwens groepskorting: pakweg 6 euro per persoon, als ik het mij goed herinner. En ben je met minder dan 20: Wat wij een keer gedaan hebben (we waren met zijn twaalven), we hebben gewoon aan andere mensen gevraagd of zij heel even wilden doen alsof ze bij ons hoorden. Het waren uiteindelijk twee groepen van elk 4 personen, met als mooi resultaat voor iedereen een aardige korting! Te-tsjing! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat gaat nu niet meer je moet het ervoor aangeven als je gaat met zoveel personen als het boven de 20 is [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 20-11-2002 19:24] Metal heerst |
|
quote: Damned! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Denk niet dat je veel mensen bij elkaar krijgt zo door de week. Bijna iedereen heeft wel werk/school/stage of andere activiteiten van belang ... |
|
quote: maar als mensen zeker weten dat ze gaan kunnen ze dat wel doen Metal heerst |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |