|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een hekel aan pretparken. Kost veel te veel geld. Je staat uren in de rij voor een attractie om er na 10 seconden al weer naast te staan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gaaf...alleen is het maandag (=school), duur en ver weg...ik zou maar niet op mij rekenen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
De Efteling lijkt mij ook niet echt de ideale plek voor een meeting. Meer wat voor een schoolreisje of zo. Ik bedoel maar; waar willen jullie al dat bier laten? Of gaan jullie dat de hele tijd meeslepen? |
|
quote:Bier? Er kwamen toch alleen maar Straight Edgers? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ok, herformulering: Ik bedoel maar; waar willen jullie al die groente laten? |
|
Nee.. efteling lijkt mij ook geen goed idee voor n meeting eigenlijk... zowiezo op maandag.. en tis gewoon stik duur.. en als het een meeting is loopt iedereen na 10 minuten uit elkaar van de ene naar de andere atractie.. dus heb je elkaar nog niet leren kennen.. winterefteling is leuk... maar dat kun je beter met vaste vrienden doen denk ik.. |
|
Ik zei al eerder, een meeting in de Extase? Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Is op zich een leuk idee.. Maar wel duur, dus waarschijnlijk kom ik niet. Ik kan natuurlijk wel als ik naar de Krimpen meeting kom, speciaal voor de eftelingsfeer een cd met eftelingliedjes mee nemen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zijn er trouwens nog mensen die het wel gewoon een goed idee vinden??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: In extase.. da meen jij! :D Ook leuk hoor.. maar ik geloof dat de mensen van dit forum toch wel "leuke" muziek willen horen.. en dan moeten ze niet in extase zijn denk.. want dan staan ze binnen n half uur weer buiten hun haren uit hun kop te trekken, en zich afvragend why the hell ze naar Tilburg zijn gekomen.. (jaaaaa.. ik kraak mn stamkroegje af ja.. ) ik zie jullie wel weer in Krimpen denk.. |
|
quote: Count me out! |
|
Exstase? Echt niet! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Hmm, alleen als er iemand z'n CD koffertje meeneemt en we met z'n allen DJ Patrick (uitgaande van een zaterdagavond) van z'n plek sleuren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
extase?? Nooit meer..kuttent.. Achja, dan gaan we maar met een paar naar de efteling. Misschien is het een idee om de dag te verzetten? |
|
Ik vind de efteling op zich wel een leuk en origineel idee. maar evengoed: -tis te ver -tis te duur -ik ken nauwelijks iemand hier -tis op een doordeweekse dag We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Kwestie van prioriteiten stellen quote:Mooi moment om mensen te leren kennen toch? quote:Dat stond toch nog ter discussie? Zo dan, gaan we weer: Ja, ik kom zowieso! -Vampie -Helmet Ik wil wel, maar ik kan alleen in het weekend Ik wil wel, maar ik kan alleen doordeweeks I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Schiet Patrick ook gelijk effe af.. Ik hoef maar in zn richting te lopen en hij staat al te zwaaien en te krijsen dat hij geen verzoekjes doet.. terwijl ik 9 van de 10 keer naar de bar loop.. misschien was die ruzie met hem niet zo'n goed idee.. |
|
Ja, ik kom zowieso! -Vampie -Helmet -Morgil (als er tenminste geen toetsweek is:S) Ik wil wel, maar ik kan alleen in het weekend -RdP Ik wil wel, maar ik kan alleen doordeweeks [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 21-11-2002 17:22] |
|
Ja, ik kom zowieso! -Vampie -Helmet -Morgil (als er tenminste geen toetsweek is:S) -Altx (dat wordt voor mij de 3e of 4e meeting in de Efteling - ik ben de tel kwijt) Ik wil wel, maar ik kan alleen in het weekend -RdP Ik wil wel, maar ik kan alleen doordeweeks Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*schop* Is er echt niet meer animo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Laten we eerst de meeting van 18 jan afwachten Wiegen Meister ! |
|
hmmm beetje kortdag hoor 16 dec... ziin ze de hele winter open? of niet? vind het wel een leuk plan namenlijk... |
|
quote: Jaja, grappenmaker. Deze meeting stond eigenlijk gepland voor 16 december... Maar zoals het er nu naar uit ziet, wordt het een mini-mini-mini-meeting. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: De eerste post in dit topic dateert van 20 november, maar door weinig interesse is het een topic een beetje weggezakt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |