|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was al van plan om er wat van te luisteren. Ik ben namelijk best wel gecharmeerd van ome Phil. Schreeuwt hij op die CD trouwens net zo als op "The Great Southern Trendkill" of zingt hij ook echt? |
|
quote: schreeuwen |
|
Ik ben al een sampletje aan het downen. |
|
Ik begin een beetje behoorlijk ziek te worden van die phil anselmo. don't get me wrong, ik heb alles van pantera (niet dat ik het zoveel luister ) maar al die fucking side projects van hem, DAMN FUCK! eibon, necrophagia, superjoint ritual, enz. enz. enz. hij mot ff inzien dat je niet alle wegen naar rome kan bezingen... |
|
quote: [miereneuk modus ]speelde hij geen gitaar in necrophagia ?[/miereneuk modus] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-06-2002 22:52] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: phil is uit necrophagia, viking crown bestaat niet meer, eibon moeten we nog maar zien. dus het valt toch wel mee. ik vind het niet erg zolang de kwaliteit maar niet er onder lijdt en dat is bij superjoint ritual zeker niet het geval! als hij nu eenmaal erg creatief is moert hij het toch kunnen. ik voel me niet verplicht het aan te schaffen dus, laat maar komen. |
|
Als we dan toch ziek van Phil worden mogen we ook wel meteen ziek van Killjoy worden, met Necrophagia, hulp aan Viking Crown, Eibon (toch?) en Susperia. Ach het zijn gewoon een stel hobbyisten die houden van muziek maken. Jammer dat ze er meestal totaal niets van bakken . |
|
quote: en wat dacht je van al die lui die telkens weer op van die ayreon-achtige projecten meedoen? |
|
Ja dat vind ik nog erger, daar vind ik helemaal niets aan (ondanks alle samengebalde muzikale kennis & professionaliteit). |
|
quote: Als het allemaal betekent dat daarom de nieuwe Pantera niet uitkomt ben i het met je eens, maar veel met muziek bezig zijn is toch niets mis mee? Gozer woont nou eenmaal met een studio op de hoek van de straat (moet ook niet te ver anders raakt ie vast verdwaald met z'n drugskonijnbrein), dus waarom niet? Ik wordt ziek van het feit dat de rest van Pantera niets van zich laat horen! De vaak geweldige riffs van Dimebag bijvoorbeeld... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zo'n iemand al Ed Warby is volgens mij sessiemuzikant in de studio van Oscar Holleman; die krijg je er bij wijze van spreke bij als je de studio boekt. Valt me op dat nu Ayreon goed loopt ze opeens in de rij staan om mee te doen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vond een cd van ayreon wel leuk maar ik ben dat nu dus helemaal beu. maar goed dat is een ander onderwerp. misschien is het eigenlijk wel goed dat anselmo zijn stijlen tot uiting brengt in verschillende bands. dan krijg je ten minste niet zo een rare mengelmoes. (ps: mutilator, niet met mij eens wat betreft Hades???) |
|
quote: Precies, da's ook het nut van side-projects dunkt me. quote: Euhhh die band (Amerikaanse Hades toch?) heb ik nog nooit gehoord The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: effe off-topic: CHECK IT OUT!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: ah is best maar noem eens een cd titel? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, denk ik eindelijk een "relaxed" topic gaat het weer over metal, wat is dit voor forum? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: een metalforum |
|
quote: ja, en? |
|
Het 1040234023^93453984298e side project van Phil Anselmo Ik, Wil Schuurman |
|
quote:wat betekend dat ^? |
|
quote: tot de macht [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-06-2002 20:18] |
|
Of shift+6 Bazzio Attacks!!! |
|
quote: nou dat wist ik niet meer zeker dus vroeg ik t even Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: "if you at first dont succeed..." briljante technische speedmetal |
|
hahaha, phil anselmo, dit al wel eens gezien??? http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/pnteribl.htm the TRUTH. maar goed, wel leuk als je ziet hoe hij was, en hoe die nu is. (= halve charles manson die zwaar Heftige muziek speelt) Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |