|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ben ik nu een hippie zeg. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 31-03-2004 16:23] |
|
quote: WAAAAAATT, reinventing The Steel was een van de best PANTERA platen uberhaupt IMO, "revolution is my name", "yesterday don;t mean shit" allemaal wereldnummers zoals PanterA die toendertijd al in geen 8 jaar meer had uitgebracht! Superjoint mag niet eens aan de stinkpoten van DAMAGEPLAN ruiken laat staan PanterA. |
|
Zojuist "A lethal dose .." ontvangen, zang is wat aan de mindere kant , maar bevalt nog erg goed op het moment. |
|
Hoe zit het eigenlijk met deze band ??? dood inmiddels ?? weinig meer van gehoord... Fuck the world and fuck you |
|
Reünie is een feit. You have time. You are doing fine. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nice! "A holy war you will get, you can get, jihad is a joke". Wel relevant zo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waarom is het geen Ritual meer? De muziek vind ik nog steeds niet echt interessant. |
|
Dunno. Waarom Henk 3 niet meer meedoet is ook nooit echt opgehelderd geloof ik. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |