|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe natuurlijk mee; niks uitgeven moet ik soms wel een week achter mekaar doen, dus waarom dan die dag ook niet... |
|
Wordt lastig, aangezien ik 2 juli tot 8 uur moet werken en ik dan wel eten in huis wil hebben... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het is niet moeilijk om er aan mee te doen. En ik ben druk genoeg om een dag geen geld uit te geven. Maar heeft het zin? "Wat willen we? De gulden terug!" Logisch. Maar gebeurd dat ook? Die kans is nihil. De invoering van de PLeuro heeft al genoeg poen gekost en om alles terug te draaien... Pfff.. tel maar op. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Koop dan vrijdag of zaterdag je spulled dude! |
|
Het gaat niet om de gulden terug, maar eerder om een signaal af te geven dat alles toch echt te duur is. |
|
de gulden terug zal weinig veranderen is niet zozeer inflatie wat nu speelt meer de afronding enzo, is toch veel mee gesjoemelt ondanks voorzorgsmaatregelen. maar ik vraag me af wat de nadelen van de staking zullen zijn...... |
|
Macabre, de gulden krijgen we niet terug, nee. (Ik ben wel blij met de INVOERING van de euro, niet de nasleep zoals o.a. deze fucking prijsverhogingen) Oh well, you gotta start somewhere. |
|
quote: this is true If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:Voor tot en met dinsdag? Dinsdag ooit brood gegeten van zaterdag? Ba-ah... Nee, ik heb geen vriezer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmmz, moet lukken. Dan neem ik wel eten mee naar mijn werk. Maar dan moet mijn bestelling van Large niet binnen komen , want die wordt echt wel betaald. Bazzio Attacks!!! |
|
Heeft toch geen nut, heeft zo'n kettingmailbriefzwets ooit nut gehad? Nog nooit iets van gemerkt... Allemaal van die mailbrieven dat er op die dag iedereen op msn moet zijn, of om op die dag niemand met de trein gaan of een autoloze zondag regelen via meelkettingen....werkt nooit.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zal mijn boodschappen toch moeten doen, en aangezien het op een maandag is, zal ik dus echt wel iets moeten kopen. En de winkels zijn meestal al gesloten op maandag, kortom; zinloos. |
|
quote: Verwende gast! Ik eet 8-dagen oud brood nog als lekkere tosti. Niet uit noodzaak maar keuze. Eten weggooien? NO WAY! En anders afbakbrood is ook super lekker. |
|
Ach ja ik zie het probleem ook niet zo. En 'werkt toch nooit' is een self-fulfilling prophecy. Dus, niet zorken allemaal en je portemonnee dichthouden 1 juli. |
|
quote: Op een maandag zitten de winkels vaak al de halve dag dicht, dus de winkels merken er niks van! De actie mist zijn doel. En je moet de boodschappen toch doen, de spullen heb je nodig .. Ik doe ze gewoon maandag, is het iig lekker rustig in de C1000 |
|
quote: Like I said: You gotta start somewhere. quote: Waar ken ik dit vandaan? Hmmm... O ja, "Stemmen heeft toch geen zin..." Jenje, Jenje, wat ben jij toch genoegnemend soms... |
|
Ik heb ook een Duitse mail ontvangen hierover. Geen probleem voor mij, die consumenten-staking.... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Zaterdag zijn de winkels open . Zeg Jenje, hoe doe jij dat dan met de Kerstdagen enzo? |
|
> > > Had je voorheen met 20 gulden een leuk avondje Voorheen had ik pas met 75 gulden een leuk avondje. Nu met 35 euro......komt dus op hetzelfde neer. |
|
En fuck maar op met die staking. Als ut bier op is moet er nieuw komen! |
|
zal toch wel blut zijn op dat moment... maar als ik geld heb geef ik et toch wel uit... My madness, my sadness |
|
quote: Nee hoor, scheelt f 2,13 Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wil best; niet zeiken!!! Als je dinsdags bier drinkt dat je zaterdags gekocht heb mopper je ook niet! |
|
Ik heb niets (meer) tegen de euro. Alleen de meeste dingen zijn gewoon belachelijk veel duurder geworden. Opzich zou het inderdaad geen probleem zijn een dag geen geld uit te geven. Dat het op een maandag is is wel jammer, men had beter een zaterdag of vrijdag ofzo uit kunnen kiezen. Maar goed, ik wil de "moeite" wel nemen mijn centjes (die ik toch al nauwelijks heb) bij me te houden die dag. Hoewel ik ernstig betwijfel of het enig effect zal hebben. Dead things grow from deep inside... |
|
Als je die 16 miljoen ( ) wilt halen moet je een dag niet consumeren, niet een dag geen booschappen doen. Dus niet eten, geen verwarming aan, geen electriciteit... Anders bereik je hetzelfde als op een normale feestdag waarop de winkels gesloten zijn. Dus ik wil jullie die dag NIET op ZM zien. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |