|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
http://nu.nl/news.jsp?n=80302&c=10 Sommige mensen hebben er ook alles voor over om hun partij te "redden". |
|
Ik ben sprakeloos. |
|
tjaaaaakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! |
|
Die kerel is echt een idioot...trouwens Nu.nl ligt plat?!? |
|
quote: De link die ik heb geplaatst werkt voor mij. en idd Ratelband is een idioot. Zelden heb ik zo gelachen toen die ene kerel van toendertijd de VPRO (Rob Munts of zoiets) Ratelband ging iriteren op het vliegveld. Toen werd Ratelband echt bos en gaf hem zelfs een knietje in het kruis. Volgens mij zagen we toen de echte Ratelband (die al zijn theoriën plotseling losliet). |
|
Teeven wil wellicht opstappen. Gelijk heeft-ie, ga maar weer terug zaken doen. Zo'n partij met een volkomen onduidelijke stellingname heeft toch helemaal geen draagvlak... Ratelband in de kamer zou nog erger zijn dan Wijnschenk en Hoogendijk bij elkaar. |
|
het lijkt me wel amusant We gaan stemmen mensen, komop, we gaan ervoor, tjaakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Maar, nee, ik ben blij dat we de LPF kermis achter de rug hebben. Nog zo'n blaaskaak in de 2kamer kan ik niet verdragen ben ik bang. |
|
haha denk niet dat mensen nu wel op ze gaan stemmen. ik moet er iig nu al om lachen |
|
Prachtig! Ik kom niet meer bij. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*proest* |
|
asjeblieft niet, die gast een va de grootste mongolen die er bestaan. |
|
NO WAY! Oooooh wat heb ik een hekel aan die knurft! |
|
Liever de man in de politiek waarvan Ratelband de kreet Tjakka! (show: Alles of nooit) heeft gejat; Youp van het Hek. Maar goed; die schoenmaker blijft toch bij z'n leest. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Juist! Die blaaskaak doet net of hij die kreet verzonnen heeft Youp riep het al toen Emile nog luiers droeg. Ofzo |
|
Misschien kunnen ze Ratelband naar voren schuiven als bemiddelaar bij conflicten in het Middenoosten. |
|
quote: |
|
Op de 1 of andere manier twijfel ik bij Vinay altijd of hij een grap maakt of niet |
|
|
|
quote: als hij echt aanwezig zal zijn besprekingen met wereldleiders, zou dat wel entertainment zijn . misschien kan hij als extra PR figuur dienen naast een serieus politicus . |
|
Ratelband ---> STERF! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ach een Politieke party in het nou, neemt heeft rare ideen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
hehehe lijkt me wel leuk, de soap moet natuurlijk wel verder gaan Je moeder. |
|
hehehe LPF heeft nu nul zetels TSJAAKAAAA!! |
|
Ik denk dat hij aangetrokken is om met zn zweverige gedoe de zwevende kiezers LN te laten stemmen Dit word dus echt wel een ''dream team''in de kamer: Haselhoef,Heinsbroek,De Jong,Haselhoef en Ratelband !.Wat is het volgende Bassie als lijstrekker van D'66? misschien als Minister van financieen ! |
|
quote:Dat is dus bijna letterlijk wat er in april een keer in een column in de Metro stond. "Minister Bassie, hoe staat u tegenover dit voorstel?" "Dat moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!" I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |