|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ratelband Kunnen we die man niet gewoon ritueel slachtten. |
|
Hmmm, daar gaat alweer een stem... |
|
en daar heb ik dan mijn stem naar toe laten gaan de vorige keer...... |
|
quote: he nix mis met ratelband, de haphoek in de stad is van hem My madness, my sadness |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
donderdag ochtend zaten we nog ff op mn werk na te praten met een paar mensen, van de 7 mensen was ik de enige die niet op lpf gestemd had. toen zat ik toch echt wel ff zo "damn tijd dat ik hier wegga" My madness, my sadness |
|
quote: op zich met LN niets mis en fred is ook niet zo slecht, maar meneer ratelband?! nee maar weer gewoon terug naar het oude nest.... de VVD |
|
quote: FOUT! die is van ze broer En verder, Politiek is gewoon een grote freak show aan het worden. Wie de domste, raarste, meest aandacht trekkende lijstrukker op ze lijst zet krijgt stemmen Ik stel voor dat heel nederland blanco stemt |
|
quote: Net zoals Pimmetje zeker Sry, wil de bak niet in |
|
ik heb net een reportage bekeken op 2vandaag, mwa, wat een onzin. Dit is voor mij echt het dieptepunt van het afgelopen politieke jaar. Alsof het godverdomme niet debiel genoeg was! JEZUS, nu maak ik me er pas echt KWAAD over. De hele fukking wereld staat in de fik, iedereen steekt mekaar dood, en hier wordt een soort zweverigegoeroedebiel aangesteld bij een politieke partij. gelukkig zijn er niet allemaal van dit soort neuroten in nederland... en er komen natuurlijk hele gave conferences van |
|
quote: Wel 2 kroketten voor de prijs van 1 in Arnhem. Maar goed; hij had toch een pannekoekenhuis? Vandaar dattie nog steeds een koekebakker is. quote: Gelukkig zijn er ook inhoudelijke types en die vegen de vloer wel aan met showtypes; mensen die zich niet in de stukken verdiepen verliezen elk debat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik krijg het hier en ginder van zulke kerels...hier bij ons hebben ze er ook zo één,Carl Van De Velde of zoiets,zelfverklaard motivatiegoeroe.Oftewel: showverkoper,zeepkistspringer én iemand die zwaar laat betalen voor een hopeloos belachelijk toneelstukje en een vuurloop,d.w.z.iemand zodanig veel zelfvertrouwen geven dat hij/zij op zijn blote voeten over gloeiende kolen rent,'ijs,ijs!'roepend.Kill kill kill!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Bush: het gaat niet zo goed met de wereld vrede Ratelband: Tjakka mr Bush !!! TJAKKAAAAAAAAAaaaaaaa Wat is onze politiek toch een ZOOITJE We worden wreed uitgelachen door andere landen Wiegen Meister ! |
|
Jullie ook al En dat mr.Ratelband die tjakkaa steekt waar hij 'm hebben wil!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: en daarom ging ik altijd naar de Swoopy En z'n pa was een NSB'er, z'n pa was een enesbeeeeeeeeeeeeeejer (melodie: qauntanamera) |
|
Als er iemand nog Swingcafemuntjes wil: voor leuk prijsje bij mij af te halen. |
|
Ik begrijp de ophef niet zo. Laat die clown toch lekker. LN krijgt toch nooit meer dan een handje vol zetels (als ze geluk hebben). Kan ik tenminste weer eens lachen tijdens de uitzendingen voor politieke partijen, net als vroeger met Janmaat I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: helemaal mee eens, ik vind het een prachtige gozer , kan erg om hem lachen, misschien ga ik wel op hem stemmen , gewoon om die lui in Den Haag te pesten The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: hehe "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik vind dat iedereen die op zoiets stemt, z'n stemrecht moet inleveren (is natuurlijk een sprookje dat dat gaat gebeuren...). Het leven is niet voor iedereen een grap. |
|
quote: Waarom? We leven in een democratie. Als een dom volk een domme leider wil, mogen ze dat. Maar ik maak mij totaal geen zorgen want zo schat ik de nederlanders niet in (de amerikanen daarintegen.... ). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: das waar, maar aan de top zal emile nooit komen, omdat er te veel mensen zijn die niet op hem stemmen . Een lang leven in de politiek is voor hem ook niet weggelegd dus denk ik dat er weinig aan de hand is. Trouwens, het is beter te stemmen, omdat we zeggen een democratie te zijn, dan thuis blijven zitten.... toch The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik heb 'em op TV gezien bij de Vara, die man heeft echt debiele ideeën Ik hoop dat niemand die man serieus neemt. Don't blush when I rip you open |
|
OMG! Ratelband in de politiek! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |