|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
cof 99 |
|
quote: e....he..hehe...hehhi...hihih...hihiha...ha..hahah..hahahahaha....bwahahahaha.... wBWHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-06-2002 15:35] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik ben er pas vanaf '97 bij geweest ... beste dat ik gezien heb: Immortal '98 Nile '99 |
|
Paradise Lost '95 |
|
Beste wat ik gezien heb op DOA: - VENOM '96 (zeer brak maar toffe show en Cronos is een idioot waar Abbath nog van kan leren ) - IMMORTAL '98 Slechtste: - TYPE O NEGATIVE! '97 bluh... |
|
quote:Precies.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Orphanage '96 + '97 SYL '98 Therion '97 + '99 Lacuna Coil '99 Trail of Tears '99 Death '98 The Gathering '96 Testament '97 Anathema '96 en vast nog veel meer... |
|
quote: ik weet 't niet zeker mnarr'k heb toch het vermoeddde dat jij er niet bij was, duzz houd je belachelijke geeikel voor je |
|
quote: Daar was ik nu wel es heel graag bijgeweest zie... |
|
testament en destruction op de 2e dynamo(ik kan me het jaar niet herinneren) verder: exodus mordred suicidal tendencies sepultura |
|
ff een vraagje aan iemand die meer weet want de site is zo klote-ondeuidelijk! ik kom dus afgezakt nr DYNAMO, maar wanneer speelt DEAH ANGEL? (meer moet ik niet zien) spelen ze twee keer? vrijdag in't cafe (ook Th Swarm) en zaterdag op het festival of hoe zit dat allemaal? graag wat duidelijkheid.... u mag me ook gerust mailen omtrend Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toxik en Laaz Rockit (beiden 1988 !!!!) |
|
Paradise Lost 95 was idd erg goed jah Verder Life of Agony & Sick of it all op 94 dacht ik en Madball op 95 verder is bijgebleven: Cynic 95 Soulfly 98 Death 98 Sodom 99 (meer om de sfeer in de tent ) Nile 99 Ancient Rites 99 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
My Dying Bride 95 Fear Factory 93 (5 piek entree!!!!!) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
orphanage '97 Nile '99 venom '96 emperor '98 immortal '98 |
|
quote: Ik heb cof '99 ook mogen meemaken, en hoewel ik ze toen op cd nog best kon waarderen vond ik t optreden echt waardeloos... Maar goede concerten inderdaad FF '93 (mijn eerste dynamo whee) en MDB en Immortal en Emperor en en en.... pfff teveel om op te noemen... Zenial |
|
mercyful fate in '93, oh,oh,oh, wat mooi. en exodus daarvoor ergens. Oud Vuil. |
|
Andre Verhuysen (organisator Dynamo) zei tegen me dat hij zelf de editie van '95 het beste vond omdat alle bands volgens hem toen op het toppunt van hun carrière waren. |
|
quote: Aldus was Dynamo zelf dat jaar En uwen persoonlijke nederige doch kritische mening? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
'99, niet zozeer vanwege de line-up, maar omdat ik dat jaar ontzettend veel lol heb gehad. |
|
95 Was inderdaad het topjaar. Ontzettend veel goede bands, ontzettend veel mensen en een ontzetten lekkere sfeer. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, sowieso wat de sfeer betreft. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ik vond de line up 99 geweldig cof dimmu god dethroned marduk |
|
quote: zo, dat zijn wel hele oude bekenden! ik vond ze wel goed (heb beide bands ook gezien) maar niet zodanig dat ze in mijn lijstje terecht kwamen. maar die gitarist van toxik was wel erg goed. jammer dat ze hun debuut opvolgden met een draak van een cd. |
|
kben nog nooit in dynamo geweest |
|
Ik heb gezegt dat ik dit jaar naar Dynamo zou gaan.....NO WAY!!!! Pain of Salvation Children of Bodom Opeth Finntrol Allemaal goede bands, maar gewoon teweinig om voor op en neer te gaan! Next year more luck (again)... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |