|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier in ieder geval een onofficiele: www.geocities.com/sunsetstrip/towers/5182/blas1.html Interview: http://www.fmp666.com/moonlight/blasphemy.html Dit is ook een aardige link: http://goatwarrior.ark11.net/live4.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2002 9:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En nooit zullen we ze weer zien!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
blasphemy was erg brute metal. erg goed en superunderground. wat een bak herrie produceren die lui zeg. ook cool is dat er een neger in zit. |
|
dyslexie... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 29-06-2002 23:24] |
|
quote: Maf eigenlijk dat er niet -veel- meer negers in metal zitten; voor de rest zit metal in meer of mindere mate in zo'n beetje elke cultuur over de wereld; all over Europa, Amerika, Azie (behalve het geisoleerde China natuurlijk), all over Australie, maar niet in Afrika (behalve Zuid Afrika dan) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2002 23:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:terwijl die lui liters corpsepaint zouden besparen... vreemd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Er zijn wel meer negers actief in de metal. Kijk bijv. maar naar Mystifier. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
zo had je in plusminus 78 de band g-force die band bestond uit alleen maar negers.ze speelde speedmetal welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: ik begrijp dat ook niet. terwijl ook tussen hgen getalenteerde lui rondlopen, kijk maar naar hendrix, living colour, suffocation, hirax etc. ik denkd at het toch met blootstelling aan muziek op jonge leeftijd te maken heeft. de meeste negers zitten vooral in rap. helaas, want dat is toch de meest walgelijke vorm van "muziek"(met country en schlagers) en dat terwijl "vroeger" negermuziek van die felle blues was (ook niet schitterend maar toch de voorloer van rock en metal) |
|
Ik heb een behoorlijk tijdje geleden "Fallen Angel Of Doom" van Blasphemy geadopteerd van XnegativeX. Ik was namelijk al tijden van plan om die CD aan te schaffen. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb(was ik eerst overigens niet). Wat een rauwe en kwaadaardige sound weten die luitjes neer te zetten zeg! Onvoorstelbaar. |
|
quote: idd, onvoorstelbaar. Maar zijn ze nu weer actief of niet? |
|
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. |
|
quote: Ze zijn weer actief ja.Een vriendin van mij heeft die zanger op Wacken vorig jaar leren kennen en ze hebben regelmatig telefonisch en briefcontact.Hij had al laten weten dat er weer nieuwe nummers waren opgenomen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
schön Je moeder. |
|
Weet iemand hoe dat precies zit met die nieuwe (bootleg?) cd van Blasphemy, getiteld 'The Final Armaggedon'. Er staat een MLP uit 1990 op met allemaal titels die ik niet ken. De nummers zelf zijn wel bekend (o.a. van Fallen Angel of Doom en Gods of War)! Hebben ze nieuwe teksten geschreven voor dezelfde nummers en zo ja waarom? Weet iemand hier iets over? |
|
Ik ben de laatste tijd sowieso verslaafd aan deze vorm van (Black) Metal. Blasphemy is ook veel fanatieker dan veel europese bands, datzelfde geld voor bands als Black Witchery, wat trouwens ook een aanrader is. |
|
Net op 'aanraden' van XnegativeX het interview met plasfemie gelezen .. wat een saaie mensen zeg ... Volgens mij kunnen ze niks anders dan true zijn en boos doen .. |
|
Ik zal ook es wat meer van ze kopen! Is toch wel tof... Luister momenteel de demo 'Bloo Upon The Altar'. Ik heb nog niet eens die laatste paar dingen die ze uit gebracht hebben |
|
lekkere ouderwetse blackmetal terreur. |
|
Ik heb ze nog live gezien in 93 en het was uitstekend. Met een gasmaker op en ongelooflijk lange spikes rond hun armen en achteraf zaten die gasten gewoon te flipperen en te poolen in het cafe. Waar zijn die gouwe oude tijden? (Het was met Immortal en Rotting Christ die toen ook nog uitstekend waren!!) |
|
quote: dat optreden was toch ook met immortal en rotting christ, nl in de baroeg. ik heb een shirt van die line-up. fuck christ tour 1993. Oud Vuil. |
|
Die vox intro;s op de live cd zijn ook hilarisch! . Die gast weet echt niet wat ie moet verzinnen. |
|
quote: Ja godver, en in café Den Aster in Aartrijke. Immortal was toen opener en Rotting Christ headliner. Er was al bij al 50 man komen opdagen, maar wat een avond Waar is de tijd, idd. |
|
[offtopic] Ik ben van plan om Sakis van Rotting Christ te gaan ontvoeren, en hem pas weer los te laten totdat hij belooft om alleen ouwere nummers te gaan spelen. Wie helpt me? [Offtopic] Blasphemy klinkt best goed! alleen wordt ik er gek van als ik er de gehele dag naar luister.... [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 07-07-2003 10:52] |
|
quote: BODY COUNT! (ok goed het kan net zo goed hardcore genoemd worden, maar ze zijn cool genoeg om bij metal te mogen imo) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |