|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
die blood fire death wil ik wel van je overnemen... |
|
quote: Man man, Je kan me de bout hachelen! |
|
sorry |
|
Hehe, hij begint op iemand te kankeren die hem van zijn LP's af wil helpen. |
|
Nee omdat ze zijn topic-titel veranderden... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe, nee, maar ze waren hier met hun flood protection wat vervelend aan het doen. En ik ben gewoon curieus naar de waarde. Want volgens mij heb ik die Blood Fire Death serieus onder de prijs gekocht: 30 Euro! Je kan me de bout hachelen! |
|
30 euro vind ik wel erg veel hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nou! ik wist ook niet dattie zeldzaam was ofzo Oud Vuil. |
|
Het is maar wat "de gek" ervoor geeft... ik heb laatst mijn Iron Maiden dubbel lp Live after Death voor 20 euro verkocht... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Bestaan er toevallig taxatie sites ofzo? Ik ben wel benieuwd wat mijn picture discs van Morbid Angel - Altars of madness, Slayer - Hell awaits (nr 003) en Dark Angel - We have arrived waard zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: is nix waard, joh. stuur maar naar mij op nee serieus, da's een goeie, ik zou ook wel eens willen weten wat sommige lp's van mij waard zijn. frost picture discs king D picture disc mercyful fate 12" black funeral darkthrone live bootleg. hellhammer lp etc etc Oud Vuil. |
|
Je zou ze op ebay kunnen zetten en kijken wat er geboden wordt... alleen een beetje lomp voor de mensen die bieden als je ze niet wilt verkopen. Maar zo kom je er wel achter. |
|
quote: Zelfs lompheid heeft z'n grenzen; ik zoek wel verder naar een taxatie site The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien kun je het vragen in alt.music.black-metal. |
|
Wat betreft die Bathory BFD lp , daar valt de prijs volgens mij nog wel van mee.. Er zijn er gewoon teringveel van gemaakt dus.. Ebay heeft een optie waarbij je kan zoeken in al afgelopen objecten, en dus kan zien hoeveel er op geboden is. Ga naar ebay.NL , dan naar de ZOEKEN button en vervolgens eerst 'ALLE LANDEN' aanzetten en dan op de 'afgelopen objecten' button clicken. Ga niet naar ebay.com, deze heeft namelijk niet de mogelijkheid om op alle landen te zoeken geloof ik (alleen alle amerikaanse staten ) Kijk hier maar: http://search-completed.ebay.nl/search/search.dll?GetResult&query=bathory&ht=1&st=2&category1=1071&Top10=&SortProperty=MetaEndSort Kijk hier maar, van het Bathory werk is volgens mij alleen de Eerste vrij veel waard.. De picLP versie ligt meestal op beurzen/ebay rond de 30 Euro, de LP versie ook zoiets, en de eerste print (met gele goat op de cover, die later vervangen werd door wit omdat ze hem lelijk vonden) is onbetaalbaar (tussen de 100 en 300 Euro ofzo).. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-06-2002 0:40] |
|
een lpee is alleen waard wat "de gek" er voor geeft. voor mij heeft een lpee absoluut geen waarde meer aangezien ik geen pick-up heb. lang leve cd's. lpee (tikken, ruis, twee kanten) |
|
Sommige lps klinken toch echt beter dan een cd hoor.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Je bent verplicht tot verkoop op veilingsites If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
check deze site: http://www.hippieshakerecords.com/ zij verkopen dus ook 2e hands vinyl; prijzen zijn in euro's If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: werkelijk? voorbeelde aub. |
|
LP's klinken vaak voller omdat ze een hogere resolutie hebben dan CD's. Maar dat is een andere discussie, daar is wel ergens een topic over! |
|
quote:is geen kloot waard zelf voor eerste pressing zou je niet meer dan12 EUR mogen geven. wat wel zeldzaam is van Bathory is de eerste LP, maar dan met de gele of rode ogen daar zit nog een leuk verhaalm aan vast ook meen ik mij te herinneren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Een trip naar de prullenbak Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Dit is waar, maar je kunt ook een 'geheim' minimumbedrag opgeven wat je ervoor wilt hebben, dit is dus niet zichtbaar voor de bieders en pas als er genoeg geboden is ben je verplicht tot verkoop. Dus als je dan 2000 Euro opgeeft als minimum dan weet je 'zeker' dat je hem niet hoeft te verkopen en wel te zien krijgt hoeveel hij 'waard' is. Maar zoals al gezegd, lompheid heeft ook zijn grenzen... Je kunt beter doen wat ik eerder zei (kijken of al afgelopen objecten) of naar tweedehands vinyl sites, zoals www.thrashingrage.co.uk , www.millenniumrecords.nl , etc... Maar het nare daarvan is dat de verkoopsprijzen de ene keer zeer hoog zijn en de andere keer vrij laag, verschilt erg per site... Ook verschilt de prijs natuurlijk per druk.. eerste druk is soms goud waard terwijl een rerelease voor 20 piek op de beurs ligt... (zo wilde ik 'Rotting Christ - Passage to arcturo op LP, zag hem voor nog geen 15 Euro, maar bleek de Rerelease te zijn, ipv de gatefold, na navraag bleek de gatefold in de honderden Euro's waard te zijN! (die hoef ik dus al niet meer) |
|
quote:VOoral de gele. werd in geel gedrukt omdat goud niet mogelijk was. Die lp is leip veel waard. ik kreeg hem laatst aangeboden voor F 700 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |