|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
http://nu.nl/news.jsp?n=81050&c=10 Overledenaan een hartstilstand. Zonde, ik was geen fan van hem maar ik moest toch wel om hem lachen. |
|
Djeez! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 24-11-2002 17:42] Don't blush when I rip you open |
|
Erg zeg...nog maar 53 jaar jong... Ik vond hem altijd een apart ventje, net zoals z'n boeken. Don't blush when I rip you open |
|
Dat is wel een schok.Totaal onverwacht want zo oud was hij niet dacht ik.Het was ook niet mijn favoriet maar toch zei hij altijd wat hij wou dat waardeerde ik altijd wel. |
|
zeer jammer, die gast was zeer intelligent, hij wist avn alles wel het een en ander af. Ik vond m altijd een zeer 'goede' gast. Zonde! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Damn, zeker vooral zijn enorme passie voor literatuur en zijn kennis daarvan, vond ik bewonderingswaardig. Don't blush when I rip you open |
|
shit hey, 53 , toffe peer, wel. shame! Oud Vuil. |
|
't is geen roddel ofzo of een soort van publiciteits stunt ?? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
iedereen gaat dood, de 1 alleen wat sneller... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Who the **** is Boudewijn Buch? |
|
quote: Nope, het was net ook op het 6 uur nieuws, helaas Don't blush when I rip you open |
|
Mjah 't kan allemaal raar lopen The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: http://nu.nl/news.jsp?n=81050&c=10 |
|
quote:was Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Voornamelijk een nederlandse schrijver/ dichter. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nee hé, hij 'is' nog steeds, alleen is ie nu dood. |
|
Is doodgaan tegenwoordig niet hopeloos ouderwets aan het worden? Ik bedoel, als je nu nog doodgaat met al die moderne technieken en alles ben je wel een ouderwetse conservatieve lul. |
|
ik waardeerde zijn boeken wel luuuuuuv is in the air......... |
|
Jammer, zat altijd te genieten van zijn reisverhalen op tv. Bazzio Attacks!!! |
|
Jammer zag hem gister nog bij Barend en van Dorp. |
|
Ja ik heb het ook op het nieuws gezien. Vond het wel een sympatieke vent. Maar we zijn gelukkig wel van zijn reclamespotjes verlost. |
|
jammer! ik vond het een hele gave gast, alleen waren die lassi reclames een beetje zelfverlaging, maar geld stinkt niet zal ie gedacht hebben. Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
jammer, weer een intelligente nederlander weg... als hij nou bij LN ging en ratelband even hard doodging... Je moeder. |
|
Die man is gewoon veel te vroeg gestorven. Vreemd dat je van de 1 op de andere dag als kerngezond persoon op 53-jarige leeftijd kunt sterven. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
*kuch* hij was alles behalve kerngezond... Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |