|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je compouter terug brengen naar de ASCI, geld terugvragen en dan naar een ECHTE Pc-winkel gaan .. |
|
geluid uit zetten of er een keer tegen aan meppen nee serieuzz ga snel terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt gehaald en laat het nakijken ............ vergeef me, heb dislectie |
|
quote:ja heb ik ook gehad, een week later was ie helemaal naar de tiefus... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
em niet te veel bewegen |
|
Koptelefoon opzetten? Nee serieus, zo snel mogelijk mee teruggaan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zet je frequentie eens omlaag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Nou ik hoop dat dit helpt... tnx |
|
Ik ben benieuwd... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Hij is nu wel stil... Maar het even wachten tot morgen, want meestal piept hij na het opstarten. |
|
Ligt inderdaad meestal aan een te hoge resolutie. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Meld er effe bij dat die pc van jou wel meer rare dingen doet (ik had dat ding al honderd keer terug gebracht) |
|
quote:Die monitor is ergens anders gekocht hoor... en jouw XP draaide ook zo lekker ... |
|
|
|
Draait prima. Niet zeuren aapje |
|
quote:Yep. Fire, op wat voor resolutie heb je hem eigenlijk staan? |
|
niet de resolutie, maar de frequentie... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ja... maar op een hogere resolutie heb je vaak een lagere frequentie. |
|
quote: nu 1024 x 768 en 75 Hz dat was 1024 x 768 en 85 Hz (Samsung Syncmaster 750b) |
|
Samsung Syncmaster 750b wat is DAT? |
|
Het merk en type beeldscherm verwacht ik.... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
Welke zijn goede merken? Ik heb nogal pech gehad met mijn beeldschermen en die waren van verschillende merken. Ik dacht dat Targa een kwaliteitsmerk was, maar die is al na 2 jaar in de fik gevlogen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Heb ik ook wel eens, ff uit en aan zetten met knoppie voorop en het is over. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Moeilijk, op mijn werk hebben we van alles gehad van (oa NEC, Compaq enz.) maar daar zie je qua leevensduur weinig verschil in. Ik ben zelf erg tevreden over mijn Sampo Diamondtron monitor, staat nu boven bij de kids (ivm de resolutie van max 1024). Geeft echter nog steeds perfect en zeer strak beeld. Bazzio Attacks!!! |
|
Tja, blijkbaar is het een kwestie van geluk te hebben.. Fire, heb je al eens op de synchronizing knop gedrukt? (heb trouwens nooit begrepen waar die knop voor dient, maar het lijkt te helpen ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Eiso is een goed merk.. (naar mijn idee t beste ter wereld...) kost wel wat centjes maar dan heb je wel ook wel een goed schermpje. (zelf werk ik thuis op een panasonic 21" scherm, Eiso was mij destijds ietsiepietsie te duur) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |