|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Joepie de poepie...... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik heb ze zaterdag op Werchter gezien.. Twee rolletjes volgeschoten.. Benieuwd wat ervan geworden is, want ik denk dat ik het verkeerde rolletje had gekozen, de verlichting was veel sterker dan verwacht.. We'll see.. De show was idd indrukwekkend.. Ben wel zo goed als geroosterd (stond op fotografenpodium, net voor die vlammenwerpers), vergast (hoop mensen op de eerste rij flauwgevallen en wij konden niet meer ademen) en bespoten met anijs-pastiche (nee, het was dus geen water)... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik was er, vond het wel leuk, maar veel te druk, hou niet van zulke grote concerten. En ze speelden erg kort. In de HMH waren ze beter vond ik, en voorlopig heb ik wel weer ff genoeg Rammstein gehad. |
|
quote: Je hebt het wel moeilijk gehad hè? |
|
Dreadlock Pussy was idd een ramp. Ben maar naar de WC gegaan. WT kende ik eigenlijk niet, jeuz die zangeres, wat een huppeltrutje zeg. Ze kan wel zingen als je er van houdt... beetje schel af en toe. |
|
Naar de WC gaan?? Tssss waarom heb je geen SLAYOOOORRRRR geroepen?! |
|
Jamaar ik moest zo nodig |
|
Kan ik me voorstellen hoor, die uitwerking heeft Dreadlock Pussy ook wel op mij. |
|
Yeah! ik heb WT gezien op parkpop! het was echt geweldig! SLAYOORRRRRRRRRRR!!!!!! ANGEL OF DEATH! |
|
Ik was er ook (met Hirogen) en vond Rammstein erg goed. De show leek trouwens erg veel op de show die ze in Amsterdam speelden. Minpuntje vond ik de voorprogramma's en de drukte. (en niet te vergeten de urine-rivier die zich had gevormd bij de toiletten. Echt ranzig dat kerels daar tegen de muur aan het zeiken waren). the only pleasure is pain |
|
Ik vond het wel een gafe show, maar dit is echt de laatste keer dat ik naar zoiets massaals ga (buiten festivals). En wat een onzettend vervelend publiek kwam daar. Helemaal geen toffe sfeer. ps. nooit geweten dat dreadlock pussy ZO slecht was I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het is wel jammer dat we nu erg lang moeten wachten om ze weer live te zien. Als het goed is gaan ze pas in 2005 weer touren. the only pleasure is pain |
|
hmmz ben ik blij dat ik naar dit concert geweest ben dan |
|
Ik houd niet van nu-metal Ik, Wil Schuurman |
|
rammstijn |
|
ik ben toen de eerste avond in HMH geweest, en dat was wel een erg puik concertje hoor |
|
Ik heb ze afgelopen december 2 keer gezien..geweldig! Lekker ruim in de HMH met een erg okeej voorprogamma (Clawfinger)Vond ze in '97 op Lowlands grappig,had er nog nooit van gehoord Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik ken Clawfinger wel . Ik heb de CD Use Your Brain ( volgens mij). Het 7e nummer )als ik me niet vergis( is best grappif met wat op I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: sorry hoor maar als jij rammstein bestempelt als nu metal mot je toch ff je oren uit laten spuiten |
|
quote: wat is het dan, behalve duitstalig? Oud Vuil. |
|
wel jammer dat de bas te hard stond, vervormde een beetje. en die van WT was idd een huppelkut eerste klas. oja heb drie keer slayerrrrrr mogen brullen ondanks mijn tocht naar de wc waar ik lekker niets voor betaald heb |
|
Pff, Rammstein is Rammstein. Al dat in-hokjes-willen-douwen-gedoe. |
|
quote: ja sorry, maar dat moet van m'n hoofd. industriële jetzt metal dan ofzo? Oud Vuil. |
|
Maar ook jij, Dimmuchild, weet best dat beschrijvingen wel handig zijn om iemand iets te laten weten over muziek. Nu-metal zou ik het idd niet noemen, maar die term mijd ik sowieso als het christendom. Rammstein zou ik dan iets noemen als 'rigide, harde bombastische rock met totalitaire inslag en een industrieel tintje'. En daarna 'maar eigenlijk zou je het moeten horen'. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-07-2002 22:31] |
|
Hwhuh.... al had ik Rammstein nog niet eerder gezien EN vond ik het zeer leuk, dan was ik nog niet gegaan.. Gelredome.. argh... Als ik naar een concert ga wil ik zelf weten waar ik ga staan en niet in een 'vak' staan (laat staan zitten) om maar af te wachten hoe goed je plek is .. Ik heb ze al gezien op DOA en dat was best grappig hoor... Maar gaat zo'n show na een keer niet vervelen (voor de mensen die ze al vaker hebben gezien? (de muziek gaat zowiezo vervelen dus dat buiten beschouwing gelaten ) .. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |