|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF???? Dit kan toch niet..... VERDOMME Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
aaaargh |
|
goh .....jammer ja....maar dit was toch al een tijdje zo? Suck my piss |
|
O man, weer een goede band die kapt Over die nieuwe cd zeggen ze zelf dus niks... Strange. |
|
Jaja kruisig me maar. ik ken het niet, wat issut? |
|
quote: Vette maar dan ook VETTE THRASH!!!!!!!!! Zanger klinkt als een cirkelzaag en de muziek is snel, hard en agressief als de pokkuh!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2002 19:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zelfs ik vind het goed, nou dan moet het wel |
|
damn, dan moet ik dat maar eens heel hard leren kennen. Vette Thrash= |
|
Verdomme!!! Extreme hatred was een van mijn favoriete platen van de laatste tijd!! Pas gemist live... nooit meer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: And you DID miss something! Ik zat toen alleen te kijken met een stijve nek . Erg vervelend op een goed concert... |
|
zeer jammer. |
|
Heb ze gelukkig nog twee maal live kunnen meebeleven, eenmaal in The Stage, twee dagen erna in 013 Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zeer jammer, ze waren altijd goed voor een portie headbengen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Live ? jij bent toch niet die lamme belg die beide keren totaal zat was van de wodka redbull ? |
|
quote:ROFL ik was wel helemaal van de kaart maar niet van de Red Bull, u bedoeld HENNE! Daar was'k telkens mee samen jah. http://www.the-stage.be/ pictures 13 en 14 zijn hem Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jups, Henne dat was hem waar ik op doelde ... maar wie ben jij dan ? |
|
Regel dit via mail svp. On topic! |
|
Probeer dit eens: http://www.finalbreath.de Het is een schrale troost met het is altijd beter dan niks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dan ga ik er maar niet naar luisteren...ik lusiter te vaak naar bands waar ik het optreden neit meer van kan meemaken (death, carcass, sepultura (jaja je spant um vast wel) etc ) |
|
FUCK! Ik kan op het hele net geen enkel teken van leven meer vinden van deze geniale band. Ik koesterde toch nog een stille hoop dat ze weer bij elkaar zouden komen. Zulke vette thrash had ik nog nooit gehoord en zal ik waarschijnlijk ook nooit weer horen. Dan zit er maar 1 ding op, gewoon Extreme hatred opnieuw draaien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En de 10" violent intensity !! Ik ben nog altijd benieuwd of de opnamens van het 2e album ooit nog uitkomen ... Of ze gewoon bij elkaar komen .. Ik, Wil Schuurman |
|
de zanger cab heet hij geloof zit nu in de thrashformatie Incinerator mini-cd staat wel op het verdeel punt alleen is dit dus nog zonder cab erbij. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Check deze nieuwe band met ex-Hypnosia leden: BULLET http://www.metalbullet.tk/ eerder heavy metal dan thrash maar niet slecht, niet slecht, ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
leden ? alleen de bassist toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ook Hampus (gitarist) gave band.. heb pas hun EP Heavy metal highway gescoord Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |