|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, ik ben er ook twee keer geweest en het sfeertje is altijd goed. Gewoon een weekendje lekker lallen. Het is alleen jammer dat er de laatste jaren voor mij wat minder aansprekende bands komen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: beetje slechtgezind??? was maar een grapje hé |
|
quote:Ben er zelf nog nooit geweest. Vind het altijd zo duur (en het wordt alleen maar duurder )! Maar er komen vaak genoeg bands die ik wel zou willen zien. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Kan ik het wel mee eens gaan, de twee keer dat ik ging waren er nog wel bands die ik wilde zien, dit jaar en vorig jaar was (is) dit niet zo, vandaar dat ik ook niet ga. Daar is het te duur voor. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hoe goed kan de sfeer zijn als er geen enkel goede band komt en je de helft van de tijd techno aan je kop hebt ? |
|
Geef mij maar pure metal festivals!!! heb je sfeer en goede muziek!!!!! |
|
quote: Het is inderdaad niet normaal hoe duur LOLA is.. en de prijzen blijven maar stijgen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hoe duur is LOLA??? welke standjes doet ze??? |
|
quote: LOL Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Geef mij ook maar pure folkfestivals als Deerlycke en Labadoux, daar heb je ook steeds goeie muziek en een goeie sfeer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jammer dat alles zo nat daar is, en dat de helft door de regen al naar huis is hehe Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik wil niet meer terug naar de regen... Oeh, ik haat dat festival hartsgrondig op het moment.. Regen, regen, regen, gsm's die niet werken, al mijn collega fotografen zitten op Lowlands dus ik is eenzaam en de autofocus van mijn toestel weigert dienst.. Oow, ja, wilde ik mijn tijd doorbrengen door wat kraampjes te doen, staane r dit jaar geen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: aaaaawwww, dikke knuff voor Sharteel |
|
quote:idd Had ik eens veel geld mee om gezellig de winkeltjes af te schuimen zijn er geen true disco chick |
|
Regen en Techno muziek aan de zijkant geplaatst, ik heb een paar fantastische bands gezien op Pukkelpop die alles 100 % goed maakten. Wij zaten lekker droog onder een zeil en de regen viel volgens mij redelijk mee in vergelijking tot vorig jaar (toen stond mijn tentje bijna ook in ut water) Campske en mede true-isten weten niet wat ze missen door hun kortzichtigheid. Eels, Mogwai, P.J. Harvey, The Datsuns, Rancid, Pennywise Dit festival ging meer om goeie muziek voor ons dan sfeer of iets dergelijks, de sfeer was wel minder dan vorig jaar vond ik. Pukkelpop is een aan te raden festival voor mensen zonder een bord voor hun muzikale hoofd. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben er in '95,in '97 en vorig jaar heen geweest. Boeiende bands door de jaren heen: Monstermagnet, DV8, Vandal X, Jane's Addiction. Nu was ik er niet bij: teveel slechte herinneringen aan vorig jaar,dat wil zeggen: haast verzopen op de camping en mijn ex die zich zodanig misdroeg dat ik 'm liet zitten. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gisteren viel 't dan weer heel goed mee.. Geen regen, camera heeft besloten terug te werken en enkele goeie bands.. En geloof het of niet maar ik vond Limp Bizkit echt wel supergoed.. Niks attitude.. Gewoon een mooie show.. En Durst heeft zich menig keren in 't publiek geworpen.. En fans die de security voorbij geraakten waren welkom op 't podium.. Ze zijn wel 20 minuten voor tijd moeten stoppen doordat de bassist onwel was geworden.. Damn, nu ben ik helemaal untrue.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Sharteel toch meiske!! LAI LAI HEI |
|
Ik ga dit jaar denk ik ff een dagje Pukkelpop meepakken tijdens mijn vakantie. Ik denk dat het de donderdags wordt: Mastodon Sick of it All Radiohead Planes Mistaken for Stars Rise and Fall Snow Patrol The Bled Turbonegro Animal Alpha My Morning Jacket [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-08-2006 8:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
speelt Amen Ra ook niet op pp? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Yep. Alleen niet op donderdag helaas Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Over het algemeen goeie bands gezien die donderdags! * Mastodon * The Magic Numbers. Bunch of fucking hippies, maar een erg leuke band met uiterst goeie songs, mooie zang en een opvallende dosis muzikaliteit! * Radiohead. Wat een zanger toch die Yorke ...maar hierdoor wel Sick of it All gemist * Rise and Fall. Viel een beetje tegen. Komt op cd veel sterker over, maar geluid was ook niet optimaal. * Morning Runner. Grapping Brits poppy rockbandje met uitstekende zanger. * My Morning Jacket. En ik maar denken dat dit een akoustisch bandje was. Niks ervan, dit rockt! * Infadels. Wat een bagger. * You Say Party! We Say Die! Geweldige bandnaam, maar helaas kutmuziek. * Jose Gonzalez. Mooie stem, maar het is allemaal iets te saai, vlak en ongemeend. Boeide niet echt dus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die waren de verassing van het festival voor mij. En ministry blijft gewoon geweldige bagger. Das geen groep, da's een brok pure anarchie recht in het gezicht. Heerlijk. mvg wk10 |
|
Voor het eerst geweest dit jaar. Wat een super festival! Hele relaxte sfeer, zowel op de camping als het terrein, en wat een #$% vette line-up. Bijna alleen maar vette bands gezien. Hoogtepunten: * The Bled * Mastodon * Amenra (broeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmm ) * Fear Factory * Ministry (wat een show!!! ) Verder nog gezien wat me bijgebleven is: * The Setup * The Maple Room * You say party, we say die! (stomme band.. jezus..) * Turbonegro, coole show! * Mondo Generator (speelden nog een paar QotSA nummers ) * Eagles of death metal * Placebo * Roni Size * Sick of it all, niet mijn smaak maar wel leuk, met die belachelijke wall of deaths en circle pits * Police officer Jones and his petrol car problem, Vlaamse mathcore band * Radiohead (op CD leuk, zo 1 keer per jaar, maar live echt zaaddodend, en ik vond Tom ook niet zo geweldig bij stem) En ik vergeet vast veel, dan moet ik het programmaboekje er nog ff bijpakken, welke ik trouwens echt hilarisch vind. Dat taalgebruik, omschrijvingen, geniaal Enorm mazzel met het weer gehad, zon, zon, zon, af en toe een wolkje en zaterdagavond een plensbui. Leuk festival, goede sfeer, sterke line-up, dit ga ik in de gaten houden! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |