|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
NIN, Tool en veel meer op Pukkelpop 07/05/2007 - Door: Stofje - Bron: Festivalnoise.be De organisatie van Pukkelpop heeft een flink aantal namen vrijgegeven. Het festival, dat van 16 tot en met 18 augustus plaatsvindt (hetzelfde weekend als Lowlands dus, maar dan één dag eerder), maakte o.a. bekend dat Nine Inch Nails en Tool naar Hasselt zullen komen. Andere grote namen zijn Iggy & The Stooges, Basement Jaxx, Groove Armada, The Streets en Arcade Fire. Maar dat zijn niet de enige namen. Hou je vast: Turbonegro, Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions + 2 Many DJ's, The Hives, Ozark Henry, Tiga, Sophia, Dizzee Rascal, Eagles of Death Metal, Lacuna Coil, CocoRosie, Silverchair, Cassius, Low, Laurent Garnier, Juliette & The Licks, Badly Drawn Boy, Alex Gopher, Mad Caddies, Patrick Wolf, Goose, Erol Alkan, The Sounds, Battles, James Holden, Enter Shikari, DJ Jazzy Jeff, Trentemøller, Just Jack, Funeral For A Friend, Justice, Architecture In Helsinki, Digitalism, Jamie T, The Whitest Boy Alive, Cansei de Ser Sexy, Two Gallants, The Black Dahlia Murder, Apse, Black Strobe, The Noisettes, Collabs 3000, My Brightest Diamond, Matthew Dear's Big Hands, Gogol Bordello, The Rifles, Home Video, Fixkes, Riton, Zombie Nation, Albert Hammond Jr, MSTRKRFT, Beatsteaks, I'm From Barcelona, Boys Noize, Seasick Steve, El Guapo Stuntteam, Matt and Kim, Apparat, Fear Before The March Of Flames, SebastiAn, Tokyo Police Club, Krakow, Shitdisco, The Draft, The Blackbox Revelation, Booka Shade, Peter Pan Speedrock, The Pigeon Detectives, Jack Penate, DJ Marky, Ignite, The Besnard Lakes, Hellogoodbye, Andy C, Brand New, The End, Mud Flow, Cajuan, Heavy Heavy Low Low, Goldie, Morda, Balkan Beatbox, Uffie & DJ Feadz, Prima Donkey, The Glimmers, Dominik Eulberg, Polytecnic, Agoria vs Oxia, Lo-Fi-Fnk, Bonde Do Role, Deetron, Dennis Ferrer en Bedouin Soundclash zullen op Pukkelpop 2007 staan. Je kunt natuurlijk ook op je gemakje even kijken op onze Pukkelpop-pagina, voor meer informatie. Kaarten zullen 130 euro gaan kosten en daarmee heb je een ticket voor het terrein, een ticket voor de camping en een ticket voor de trein in één. Dagkaarten zijn 69 euro. De kaartverkoop begint op 12 mei (telefonisch) en op 7 juni zullen vervolgens de tickets te koop zijn via het GWK in Nederland. |
|
Tool Ignite Nine Inch Nails The End Hives The Black Dahlia Murder Eagles of Death Metal Funeral for a Friend Nog te weinig om het te overwegen, maar het ziet er al leuk uit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik denk dat een groot gedeelte van deze lijst ook weer op Lowlands zal spelen dus wacht maar ff af |
|
Best interessante affiche dit jaar. Ik ga zaterdag maar eens om Metallica te aanschouwen. Overzichtje van metaal (en nog wat ander)geweld dit jaar: Donderdag: Dropkick Murphys, Serj Tankian, Soulfly, Danko Jones Vrijdag: Metallica, Within Temptation, Meshuggah, Cult of Luna, Volbeat Zaterdag: Neurosis, Killswitch Engage, As I Lay Dying, AmenRa [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 25-06-2008 1:40] Faustian Spirit of the Earth |
|
Nu baal ik stiekem best dat ik een kaartje voor LL heb. CoL, Meshuggah, Neurosis, WTF!!! |
|
+ Triggerfinger op donderdag Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja kut, lekkere line-up inderdaad. Het is dat ik zaterdag al op Decibel (ja, lach maar) sta en daarvoor vrijdag al richting Tilburg vertrek, anders had ik dit serieus overwogen. Jammer. |
|
Morgen Volbeat en vooral Metallica aanschouwen Faustian Spirit of the Earth |
|
Gave lineup inderdaad, jammer dat er steeds drie bands tegelijk spelen die ik wil zien. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-08-2008 19:27] |
|
Zojuist toch maar een kaartje gehaald voor morgen. Ik kan helaas wel pas om 18.00uur vertrekken. |
|
setlist van metallica: creeping death fuel wherever I may roam harvester of sorrow (guitar solo including a piece of the call of cthulhu) the unforgiven cyanide and justice for all no remorse fade to black master of puppets damage inc. (guitar solo) nothing else matters sad but true one enter sandman ---------------------- die die my darling motorbreath seek and destroy het nieuwe nummer "cyanide" klonk wel ok, catchy riffs de oude shit klonk overheerlijk!!! |
|
Ben gisteren geweest. Metallica was vet (beter dan op Pinkpop) en Volbeat weer een feestje zoals gewoonlijk. Within Temptation was ook wel aardig maar niet meer zo mijn ding, en nog een flard van Meshuggah opgevangen. Voor de rest nog een paar saaie bands gezien om snel weer te vergeten. + Fijn festivalweer + Maar 'n half uurtje rijden - Precies een uur erover doen om van de parkeerplaats af te komen - Het halve terrein ruikt naar diarree [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-08-2008 12:48] |
|
quote: Viel me ook al meteen op, maar normaal merk ik dat niet zo omdat ik er dan zelf ook het hele weekend zit. Van de bands heb ik alleen Metallica gezien(we waren ook pas rond een uur of 8 daar) Wederom weinig verrassingen, maar verder wel straks gespeeld. Nieuw nummer blijft in ieder geval lekker hangen. Dit was overigens wel de laatste keer dat ik zoveel geld neertel voor 1 band. |
|
Metallica was idd weer leuk, maar wat was het daar druk vooraan aan het hoofdpodium. Nog nooit zoveel geduw en getrek meegemaakt. Op Werchter of zelfs Graspop is er veel meer plaats vooraan. Volbeat was ook erg goed Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: @cyanide: +1 geen "megaplaat" maar wel lekker catchy. die basriffjes waren geweldig metallica speelde heerlijk, james was super bij stem, en zelfs lars hield het goed bij, al hoorde je bij one wel hier en daar een klein foutje. Gelukkig had ie Robert waar ie zich aan kon "optrekken". sja, en kirk, die heerscht gewoon. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
iemand trouwens enig idee hoe het nou zit met de tourshirts? toen we aankwamen begon er een of andere zatlap te bazelen over dat metallica donderdag al gespeeld had. wij lieten m maar zeuren, en zijn weggelopen. later hoorde ik ergens dat er op de shirts staat dat ze donderdag zouden spelen... heb t niet met egen ogen gezien though... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Die Tourshirts zagen er redelijk belachelijk uit met die Nederlandse tekst op de achterkant: Europese Zomer Vakantie 2008 Deel III ofzo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: klopt ja, vond t ook een beetje ehm, vreemd... maar er zijn ook gewoon shirts in t engels hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Huh wtf. Within Temptation gister op pukkelpop en bij Maiden? The trend is dead. |
|
Within Temptation stond eergisteren op Pukkelpop ... jammer genoeg Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Sharon had gister wel een lekker kort rokje aan The trend is dead. |
|
Jammer van die broekkoussen Faustian Spirit of the Earth |
|
Hier nog mensen die van plan zijn dit jaar naar Pukkelpop te gaan ? Het lijkt erop dat m'n reisgenoot af gaat zeggen, dus.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik ken wel iemand die heel graag Faith No More wil zien! VVK begint toch komende week of niet? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |