IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aura Noir Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 19:56 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Vette Thrash black.
2 vaste bandleden, Apollyon en Agressor.
Beide ook actief in Dodheimsgard (ook ziek!).
Voormalig bandlid op o.a. het album Increased Damnation is Blasphemer (mayhem).

check vooral de site: http://www.on.to/internet-damnation ook voor mp3's van meerdere album, gewoon aanklikken en luisteren, geen downloads o.i.d.!

Nog ff een vraagje: Ik zoek zelf het album Black Thrash Attack nog, kan iemand mij hier aan helpen?

Aura Noir

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nee, ik kan je helaas niet helpen. maar die persoon het meest rechts op de foto leeft hij nog (gezond ziet hij er in ieder geval niet uit)?

maar effe serieus, de beschrijving klinkt interessant.

Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 20:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

De persoon meest rechts op de foto!?
Je mag hem best Blasphemer noemen hoor, van mayhem ja

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-07-2002 20:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2002 20:02 schreef Rectum Lobotomy het volgende:

tja, lekkere retro thrash, zijn al ff bezig.

gaafh!

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-07-2002 23:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb ergens een nummer van ze liggen, samen met Fenriz, staat op een Hammerheart Compilation.

moet ik ff zoeken, kan het niet echt voor de geest halen nu...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 23:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 20:02 schreef Rectum Lobotomy het volgende:

fuck man, die had helemaal niet herkend! normaal staat hij toch wel fitter op de foto!

Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 23:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

yeah, met make-up jah, bij mayhem

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 15-07-2002 13:24 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Aura Noir

Je kan me de bout hachelen!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 15-07-2002 17:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

welles wat gehoord van die lui, en het is zeker een gave band.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-07-2002 17:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

die intro van die site heerscht.
Althans een jaar geleden toen ik er keek. Ik weet niet of ze die nog hebben.
Ik zal is wat mp3 checken

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2004 15:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kan iemand mij iets over Increased damnation vertellen?

To buy or not to buy?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-01-2004 16:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat is hun eerste mini lp met als bonus live nummers en niet eerder uitgebrachte opnamen.Zeker de moeite waard.Een groot gedeelte van hun nieuwe album is al klaar en ze willen dit jaar hun nieuwe cd uitbrengen.een label hebben ze nog niet gevonden trouwens.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-01-2004 20:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 15:13 schreef Chelman het volgende:
Kan iemand mij iets over Increased damnation vertellen?

To buy or not to buy?

Buiten de info die Hub gaf, BUY!! Ik heb die sinds enkele weken eindelijk ook...zet 'em hard en SCHEURE!!! erg te genieten black/thrash dit

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-01-2004 20:51]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hub de Gallier
Posted 17-01-2004 16:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Laatste nieuws:de werktitel voor het nieuwe album is "The merciless" en net zoals vroeger doen Ole en carl-Michael weer instrumenten switchen.Het zal wel nog tot het eind van dit jaar gaan duren voor er iets uitkomt aangezien beiden het erg druk hebben met al hun andere bands.
Zet nu nog maar eens "Dreams like deserts" op

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-01-2004 17:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 20:50 schreef Gunman het volgende:
Buiten de info die Hub gaf, BUY!! Ik heb die sinds enkele weken eindelijk ook...zet 'em hard en SCHEURE!!! erg te genieten black/thrash dit

AAARGH....ik denk dat ik volgende keer ook jouw advies ga opvolgen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-01-2004 22:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Edit: verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2004 22:38]

Hub de Gallier
Posted 08-02-2004 16:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb gisteren de DVD van Aura Noir-Live in Rotterdam 15-11-1998 binnen gekregen.Echt retegaaf om dit optreden terug te zien na al die jaren

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-02-2004 16:07 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goeie band inderdaad, ik zal morgens es een cd'tje op zetten...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-02-2004 23:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Aura Noir is heerschend idd!

Iskariot, you reading?

Hub de Gallier
Posted 26-02-2004 11:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort nieuw werk van Aura Noir.Kreeg net een mailtje van Sverre(Audiopain) welke alles produceerde:

Hi Marcel!

Great to hear from you, and that your things have changed for the better!!!

Yes, what you've heard about the 7" is correct, or at least very close to it. There are two solutions that we have to choose between; either one 10" vinyl, or a double 7" gatefold. The last alternative is very much more expencive, but also my favourite. All songs are/will be recorded in my Fias Co. studio. So far Aura Noir are done and I am doing vocals for Audiopain today. Then the other bands will come and record their things. Our plan is to have it all ready for our concert, Überthrash, the 7th of April. Originally all the bands were to play this concert, but as Blasphemer is touring with Mayhem at that time, it will be Nocturnal Breed, Infernö and Audiopain + a special feature (Martin Walkyier will sing some old Sabbat songs with a backing band put together by our bands).

Het gaat dus om een split EP met Aura Noir,Audiopain,Infernö en Nocturnal Breed.En uiteraard is deze dan weer via mij te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-02-2004 11:16]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-02-2004 13:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 11:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Binnenkort nieuw werk van Aura Noir.Kreeg net een mailtje van Sverre(Audiopain) welke alles produceerde:

(...).

Het gaat dus om een split EP met Aura Noir,Audiopain,Infernö en Nocturnal Breed. En uiteraard is deze dan weer via mij te krijgen

SPEM!

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-02-2004 17:01 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Increased damnation voor 5 euro opgepikt in een metalmarket en meer is ie ook echt niet waard.
Het geluid is op zich dik in orde, en alles klinkt wel okee, maar de muziek weet gewoon niet te pakken zoals destroyer666, dark angel of ander bekend thrashwerk.

De cd is gewoon vrij boring en ik zou het ook zeker maar eens checken voordat ik hem aan zou schaffen.

Winter is coming

Hub de Gallier
Posted 15-10-2004 18:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag "Merciless" gekregen en godverdomme wat een lekkere thrashplaat

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-01-2005 23:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

*kick*

net merciless ook binnen lekker schijfje idd!
ik vroeg me af of hun eigenlijk ook officele merchandise hadden?
heb ooit eens een vaag shirtje van hun gezien op ebay (helaas voor mn neus wegekaapt)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 9:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 23:41 schreef Orion het volgende:
*kick*

net merciless ook binnen lekker schijfje idd!
ik vroeg me af of hun eigenlijk ook officele merchandise hadden?
heb ooit eens een vaag shirtje van hun gezien op ebay (helaas voor mn neus wegekaapt)
Ze hebben idd officiele merchandise maar die is alleen bij concerten te koop.
Verder zou Wolfs lair uit Oslo ook 2 verschillende shirtjes voor de verkoop krijgen maar na maanden wachten hebben ze nog steeds niks.
Het gaat in ieder geval om een zwart shirt met het logo in wit op de voorkant.
En verder is er een tourshirt van de Griekse minitour van zo'n 2 maanden terug.
Beiden zijn in beperkte oplage gedrukt.

Moederkoek
Slikheks!
Usericon van Moederkoek
Posted 07-01-2005 10:39 by Moederkoek Wijzig reactieProfiel van MoederkoekQuote dit bericht

kan je helaas nie helpen
maar aura noir

moederkoek met een glaasje vruchtwater

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com