IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aura Noir Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 07-01-2005 13:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 9:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ze hebben idd officiele merchandise maar die is alleen bij concerten te koop.
Verder zou Wolfs lair uit Oslo ook 2 verschillende shirtjes voor de verkoop krijgen maar na maanden wachten hebben ze nog steeds niks.
Het gaat in ieder geval om een zwart shirt met het logo in wit op de voorkant.
En verder is er een tourshirt van de Griekse minitour van zo'n 2 maanden terug.
Beiden zijn in beperkte oplage gedrukt.

hmmm die shirt's die ik op ebay heb gezien.
bevatte ook het logo (rood)en op de achterkant : Increased Damnation cover
bootleg dus?
ik zou ze eens een mailtje sturen of ze ook een shirtje kunnen opsturen.
iig bedankt!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 14:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 13:13 schreef Orion het volgende:
hmmm die shirt's die ik op ebay heb gezien.
bevatte ook het logo (rood)en op de achterkant : Increased Damnation cover
bootleg dus?
ik zou ze eens een mailtje sturen of ze ook een shirtje kunnen opsturen.
iig bedankt!

Zelf hebben ze de shirtjes niet. Ik had namelijk ook al gevraagd voor zo'n nieuw shirt. Iemand anders verkoopt voor de band de shirtjes bij concerten. En de overige voorraad zou Wolfs Lair krijgen. Gewoon effe de site in de gaten houden
Wat betreft het shirt welke jij noemde, da's ook een origineel. Aura Noir drukt alle shirtjes maar in beperkte oplage (meestal 50 stuks) waardoor er steeds weer nieuwe motieven zijn. Ik heb zelf o.a. het shirt met ook een rood logo voorop en achterop de tekst: "unholy thrash metal".

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 14:45]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 14:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze een plaatje van het nieuwste Aura Noir shirt
Alle nieuwe shirts (van de laatste 3 jaar) hebben trouwens dezelfde voorkant met of rood of wit logo.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 14:49]

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2005 17:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2005 17:39]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hub de Gallier
Posted 30-03-2005 19:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals sommigen misschien al hebben gehoord of gelezen op Shadows of Disgust:
Carl Michael aka Aggressor (Aura Noir/Infernö/DHG/Virus?enz.) is afgelopen zaterdagmiddag rond een uur of 4 van een balkon gevallen/geduwd (niet helemaal zeker) van de 5e verdieping waarbij hij bijna alle botten heeft gebroken en veel inwendige verwondingen heeft opgelopen. Hij heeft zaterdagmiddag nog een lange operatie ondergaan. De hersenen werken nog maar verdere details aangaande de ruggegraat zijn nog niet bekend en ook is niet bekend hoe hij hier uit zal komen.Kreeg net het verhaal dat hij momenteel in coma ligt maar dit is nog niet bevestigd.
Het ziet er in ieder geval erg slecht uit momenteel.
In ieder geval veel sterkte aan hem toegewenst

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-03-2005 19:05]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2005 19:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Kut!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-03-2005 20:47 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Klote zeg. Wat is dat daar ginder met die ongelukken

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-03-2005 21:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*schup* (dubblepost, shoot me )

Algemeen vraagje: Is "Deep dreams" wat de moeite want "dreams like deserts" staat toch al op "increased damnation".

"The Merciless" is trouwens een erg lekkere plaat. Het zou jammer zijn om deze gasten nooit live te kunnen zien.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-03-2005 21:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 30 maart 2005 19:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zoals sommigen misschien al hebben gehoord of gelezen op Shadows of Disgust:
Carl Michael aka Aggressor (Aura Noir/Infernö/DHG/Virus?enz.) is afgelopen zaterdagmiddag rond een uur of 4 van een balkon gevallen/geduwd (niet helemaal zeker) van de 5e verdieping waarbij hij bijna alle botten heeft gebroken en veel inwendige verwondingen heeft opgelopen. Hij heeft zaterdagmiddag nog een lange operatie ondergaan. De hersenen werken nog maar verdere details aangaande de ruggegraat zijn nog niet bekend en ook is niet bekend hoe hij hier uit zal komen.Kreeg net het verhaal dat hij momenteel in coma ligt maar dit is nog niet bevestigd.
Het ziet er in ieder geval erg slecht uit momenteel.
In ieder geval veel sterkte aan hem toegewenst

Komen die black metal gasten ooit wel eens op een normale manier aan hun eind? Gewoon sterven van ouderdom of aan een ziekte?

Verder hoop ik wel dat Agressor er wel weer bovenop komt want Aura noir is zeker een vette band.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2005 21:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 21:19 schreef XnegativeX het volgende:
Komen die black metal gasten ooit wel eens op een normale manier aan hun eind? Gewoon sterven van ouderdom of aan een ziekte?

Da's nie true.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-03-2005 21:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ah, is dat het.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Posted 30-03-2005 21:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 21:07 schreef Gunman het volgende:
*schup* (dubblepost, shoot me )

Algemeen vraagje: Is "Deep dreams" wat de moeite want "dreams like deserts" staat toch al op "increased damnation".

"The Merciless" is trouwens een erg lekkere plaat. Het zou jammer zijn om deze gasten nooit live te kunnen zien.

"Deep dreams" is een doodnormale re-release van "Deep tracts..." en "Increased damnation" platen. Dus niks 'previously unreleased songs' of iets dergelijks waar reclame mee word gemaakt.
Heb ze vrijdag nog live gezien en het was echt ongelofelijk gaaf

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 31-03-2005 0:02 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik hoop echt dat het goed komt met hem, maar ik ben bang van niet.
Zou iig ongelooflijk kut zijn. Ik hoopte nog op een nieuw Ved Buens Ende album... En natuurlijk nieuwe shit van Aura Noir.

don't mistake lack of talent for genius

Hub de Gallier
Posted 04-04-2005 16:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Laatste nieuws:
03.04.05
Aggressor
Aggressor is still being kept unconscious after his leap from fourth floor last Saturday. He's made it through two major surgeries lasting close to 20 hours each. Doctors are still not certain whether he will be paralyzed from the waist down or not. They were threatening to amputate his legs last night, but having had a closer look today they decided not to. The plan is to try to wake him up sometime early next week (if he wants to wake up and has the energy) and then we will see how his body is working. For instance his head looks fine on the x-rays but we don't know if it's really ok until he wakes up...things like that. Patience.

As for the reason, it's still difficult to understand why it happened and I believe Aggressor doesn't understand it fully himself because of the state he was in at that time. I was on the phone with him less than 5 minutes earlier and he was clearly bad tripping on something. I confronted him with it cause first it sounded like he was sleeping, and he confirmed that he was a bit more stoned than he could handle as well as probably being hung over from the night before. Anyway I convinced him to come down and help me carry our gear to the rehearsal place (we'd played the Inferno festival in Oslo the night before) and then we hung up. He told the last person left at the after party goodbye, and then he went out and over to the outside elevator. There, something must have gone really wrong with his mind....

Hades Rise!
Come on Aggressor!!!
- Apollyon

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 04-04-2005 19:45 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 16:35 schreef Hub de Gallier het volgende:

...hung over from the night before. Anyway I convinced him

to come down...

Appolyon had er gewoon even bij moeten zeggen dat het niet zo'n ontzettende haast had... dan was dit allemaal niet gebeurd.

Hub de Gallier
Posted 13-04-2005 17:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het laatste nieuws aangaande Carl Michael:

Carl Michael's condition is constantly improving. He's waking up these days but it's a long and delicate process that most probably is beyond painful for him both physically and mentally. Like ourselves he doesn't have any idea of what really happened. Doctors are of course very modest when asked about his future. Then again they're honest, so personally I consider it good news when they haven't said anything for a long time. I think they would have told us by now if they knew of anything specific that is impossible to train back to decent shape

His family appreciates all of the support.

Hades Rise!
Come on Aggressor!!!
- Apollyon

Hub de Gallier
Posted 16-04-2005 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuw: Überthrash II dubbel gatefold 7"ep met exclusieve tracks van Audiopain, Aura Noir, Nocturnal Breed en Infernö
Wegens drukke voorverkoop nog slechts enkelen verkrijgbaar. Prijs 15 euro incl. verzendkosten.
Reserveringen en/of info: marcelbanziger@hotmail.com www.hdgdistribution.cjb.net

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 16-04-2005 15:32 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Auro noir.

Verdomme, wat een heerschende band.
Vooral het album Black Thrash attack.
Lekker rauw en beukend zoals het hoort te zijn.

Hub de Gallier
Posted 13-06-2006 17:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Carl Michael zal voor het eerst weer een interview doen, ditmaal live op de radio:

Tinitus goes one faster than anybody else this week. It's been over a year since the accident that pulled him out of the scene but it was a matter of time until he got back in the ring.

Carl Michael Eide (Cadaver/Aura Noir) pulls no punches as he wears our dictatorial Konstabel uniform in our "thrash special" this week. 'It's the first interview I have ever done by myself actually,' he muses. 'There have always been people next to me before. It was very irritating.' With an off-beat sense of humour that borders on the funereal black, he talks about the accident, about being wheelchair-bound and his musical plans for the future as guitarist and vocalist. It's a world exclusive for Tinitus.

www.nrk.no/tinutus

Hub de Gallier
Posted 13-10-2006 17:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Studio update nieuwe Aura Noir:

We have started recording our next album. 7 new songs by Aggressor is already finished and in a month or so we will record my tracks.
Hope to have it released early 2007

Hades rise!!!!
Apollyon

Zeer goed nieuws

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-01-2007 17:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Het is al drie jaar oud oké maar GVD, wat heerscht The Merciless toch hard!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-01-2007 17:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Hub de Gallier
Posted 26-01-2007 17:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben ook erg benieuwd naar het aankomende album

Hub de Gallier
Posted 26-05-2008 20:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het nieuwe album word op dit moment gemixed en zal op 25 augustus uitkomen. Het merendeel van de nummers is ditmaal geschreven door Carl-Michael trouwens.

Ben benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-05-2008 20:00]

Hub de Gallier
Posted 28-05-2008 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog meer Aura Noir nieuws:

RE-RELEASE AURA NOIR "BLACK THRASHH ATTACK"!!!!This summer sees the re-release of Aura Noir "Black Thrash Attack" on vinyl including a cover of Venom's "Heaven's On Fire", previously unavailable on LP.It will be a limited edition of 500 copies, 300 black, 100 red and 100 blue vinyls. Available exclusively from Neseblod Records. It's currently being pressed so we plan for a June/early July release. Stay tuned, more detauils to follow.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com