![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ahaa, zowaar een album om echt naar uit te kijken deze maand ![]() Een deel van hun werk is wel wat "apart" maar over het algemeen gaat het er gewoon zalig hard tegenaan. Die "best of "is maar een rare en overbodige uitgave (hoewel SPV wel toffe releases doet)--->neem dan de live dubbellaar "10 years of wrecking your neck" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-03-2005 2:51] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
From the Rat’s Mouth: Overkill/Thrash History DVD ![]() Original Overkill drummer/mastermind Rat Skates has produced a great DVD memoir, Born in the Basement, that pretty much sums up the completely nuts energy and inspiration of the early thrash scene in America. True to the DIY ethic of the band, Rat dives into the archives and revisits how Overkill built business cards, T-shirts, drum risers, stage effects, amp cases, and a fan base completely from scratch. It’s a great experience, and a perfect companion to Rat’s other recent project, helping director Rick Ernst make the Get Thrashed documentary. Here’s where Rat Skates: http://www.kundrat.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nee, er wordt op lage snelheid gemusiceerd, riffs worden tot in den treure herhaald. Ook laden van Hades (US) doen mee. ![]() |
|
Heeft iemand de nieuwe schijf al gehoord? Immortalis mag het heten. Ik heb het zelf even geluisterd en was verre van onder de indruk. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ben nog nooit onder de indruk geweest van Overkill, echt een 3de rangs thrash band en die zanger is echt fout! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
The years of decay is anders niet te versmaden! De zang snauwt juist lekker wat goed past bij thrash. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Oh sorry, dan ligt het opeens helemaal anders en vindt ik ze toch heel erg goed!!! Welcome to the gutter ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Wat een album ![]() ![]() |
|
quote: Wow! Dat is een sudden change of opinion! Ik moet wel zeggen dat ik het meeste werk van ze erna niet gevolgd heb; Necroshine doet me niet zoveel; Horrorscope vond ik geloof ik vroeger wel ok; hun dvd is gaaf, maar hun concert op Wacken 2007 vond ik dan weer snel saai worden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Feel the Fire is toch wel zeker Overkill's beste plaat, met name het titelnummer en Rotten to the Core. ![]() |
|
Feel The Fire, Taking Over, The Years Of Decay, Horrorscope, The Killing Kind en Killbox 13. Werelds! Bareuh... ![]() |
|
De vraag nogmaals, wie heeft de nieuwste plaat al gehoord :D ? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik, en het is hun slechtse plaat naar mijn mening. ![]() ![]() |
|
quote: ai ai, nog slechter dan Killing Kind & Necroshine etc? ![]() |
|
het is echt een tegenvaller van het zuiverste soort. mogelijk dat men een ander mening hebben maar ik zou de cd eerst maar eens goed beluisteren voor de aanschaf. Ik hou het wel de eerste vier cd's. ![]() ![]() |
|
Ik vond 'Horrorscope' anders ook nog prima te pruimen. I Hear Black had nog wat leuke nummers als 'Dreaming in Columbian' & 'Weight of the World' en W.F.O. was de laatste die ik nog origineel heb aangeschaft. ![]() |
|
quote: Ja ik vond de nummers direct al niet overtuigend klinken "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: "Sudden change of opinion" = nee zwaar sarcastisch van mij uit = ja Blijft een draak van een band nml. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Aha dat is wat lastig te interpreteren via internet, zeker omdat je nog een songtitel noemt, maar dat moet dus letterlijk genomen worden ![]() Ieder z'n smaak, maar wat mij betreft zijn dit wel die hards; volgens mij kreeg die zanger ooit nog eens een hartaanval tijdens een optreden en ging vrijwel meteen na het ziekenhuis weer de buhne op; die instelling dwingt ergens wel respect af.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Bobby Blitz Eltzworth kreeg inderdaad een ;Herseninfarct. Maar kon niet per direct verder, het was weliswaar nog maar een lichte knock out, maar het lichaam krijgt een klap. ![]() |
|
Uit het ZM Jaarlijst topic: quote: De anderen klonken alleen op vinyl lekker? Bareuh... ![]() |
|
Die nieuwe schijnt de beste cd sinds jaren te zijn begrijp ik? Ben benieuwd.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Dat is volledig correct, persoonlijk vind ik 'm beter dan Killbox 13. En dat album heb ik érg hoog zitten. Bareuh... ![]() |
|
Heerlijke plaat die nieuwe. Inmiddels besteld op vinyl met poster. ![]() bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |