IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Overkill Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-03-2005 2:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ahaa, zowaar een album om echt naar uit te kijken deze maand

Een deel van hun werk is wel wat "apart" maar over het algemeen gaat het er gewoon zalig hard tegenaan.

Die "best of "is maar een rare en overbodige uitgave (hoewel SPV wel toffe releases doet)--->neem dan de live dubbellaar "10 years of wrecking your neck"

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-03-2005 2:51]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2007 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

From the Rat’s Mouth: Overkill/Thrash History DVD



Original Overkill drummer/mastermind Rat Skates has produced a great DVD memoir, Born in the Basement, that pretty much sums up the completely nuts energy and inspiration of the early thrash scene in America. True to the DIY ethic of the band, Rat dives into the archives and revisits how Overkill built business cards, T-shirts, drum risers, stage effects, amp cases, and a fan base completely from scratch. It’s a great experience, and a perfect companion to Rat’s other recent project, helping director Rick Ernst make the Get Thrashed documentary.

Here’s where Rat Skates: http://www.kundrat.com


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2007 1:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is THE CURSED waarin Bobby Blitz ook zingt een aanrader?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 23-07-2007 7:04 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Nee, er wordt op lage snelheid gemusiceerd, riffs worden tot in den treure herhaald.
Ook laden van Hades (US) doen mee.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-09-2007 20:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwe schijf al gehoord?
Immortalis mag het heten.
Ik heb het zelf even geluisterd en was verre van onder de indruk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-09-2007 20:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben nog nooit onder de indruk geweest van Overkill, echt een 3de rangs thrash band en die zanger is echt fout!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2007 20:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The years of decay is anders niet te versmaden! De zang snauwt juist lekker wat goed past bij thrash.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-09-2007 20:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oh sorry, dan ligt het opeens helemaal anders en vindt ik ze toch heel erg goed!!!


Welcome to the gutter


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 01-10-2007 12:13 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2007 20:23 schreef Mutilator het volgende:
The years of decay is anders niet te versmaden! De zang snauwt juist lekker wat goed past bij thrash.


Wat een album Samen met 'Taking Over' toch zeker het beste van Overkill


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2007 18:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 september 2007 20:25 schreef Staalman het volgende:
Oh sorry, dan ligt het opeens helemaal anders en vindt ik ze toch heel erg goed!!!


Welcome to the gutter


Wow! Dat is een sudden change of opinion! Ik moet wel zeggen dat ik het meeste werk van ze erna niet gevolgd heb; Necroshine doet me niet zoveel; Horrorscope vond ik geloof ik vroeger wel ok; hun dvd is gaaf, maar hun concert op Wacken 2007 vond ik dan weer snel saai worden..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-10-2007 19:12 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Feel the Fire is toch wel zeker Overkill's beste plaat, met name het titelnummer en Rotten to the Core.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-10-2007 20:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Feel The Fire, Taking Over, The Years Of Decay, Horrorscope, The Killing Kind en Killbox 13. Werelds!


Bareuh...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2007 20:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

De vraag nogmaals, wie heeft de nieuwste plaat al gehoord :D ?


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2007 8:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik, en het is hun slechtse plaat naar mijn mening.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 02-10-2007 10:13 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 8:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik, en het is hun slechtse plaat naar mijn mening.


ai ai, nog slechter dan Killing Kind & Necroshine etc?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2007 10:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het is echt een tegenvaller van het zuiverste soort. mogelijk dat men een ander mening hebben maar ik zou de cd eerst maar eens goed beluisteren voor de aanschaf. Ik hou het wel de eerste vier cd's.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 02-10-2007 14:33 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik vond 'Horrorscope' anders ook nog prima te pruimen. I Hear Black had nog wat leuke nummers als 'Dreaming in Columbian' & 'Weight of the World' en W.F.O. was de laatste die ik nog origineel heb aangeschaft.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-10-2007 19:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 8:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik, en het is hun slechtse plaat naar mijn mening.


Ja ik vond de nummers direct al niet overtuigend klinken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-10-2007 23:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2007 18:33 schreef Mutilator het volgende:
Wow! Dat is een sudden change of opinion! Ik moet wel zeggen dat ik het meeste werk van ze erna niet gevolgd heb; Necroshine doet me niet zoveel; Horrorscope vond ik geloof ik vroeger wel ok; hun dvd is gaaf, maar hun concert op Wacken 2007 vond ik dan weer snel saai worden..


"Sudden change of opinion" = nee
zwaar sarcastisch van mij uit = ja

Blijft een draak van een band nml.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2007 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aha dat is wat lastig te interpreteren via internet, zeker omdat je nog een songtitel noemt, maar dat moet dus letterlijk genomen worden

Ieder z'n smaak, maar wat mij betreft zijn dit wel die hards; volgens mij kreeg die zanger ooit nog eens een hartaanval tijdens een optreden en ging vrijwel meteen na het ziekenhuis weer de buhne op; die instelling dwingt ergens wel respect af..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 03-10-2007 0:23 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Bobby Blitz Eltzworth kreeg inderdaad een ;Herseninfarct.
Maar kon niet per direct verder, het was weliswaar nog maar een lichte knock out, maar het lichaam krijgt een klap.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-12-2009 17:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Uit het ZM Jaarlijst topic:

quote:
Op 19 december 2009 13:11 schreef Legion het volgende:
De eerste plaat voor de 2010 lijst is in ieder geval bekend dan. Wat een topper! Na horrorscope eindelijk weer een plaat van Overkill die ook op CD lekker klinkt.


De anderen klonken alleen op vinyl lekker?


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2009 1:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die nieuwe schijnt de beste cd sinds jaren te zijn begrijp ik? Ben benieuwd..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-12-2009 7:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2009 1:23 schreef Mutilator het volgende:
Die nieuwe schijnt de beste cd sinds jaren te zijn begrijp ik? Ben benieuwd..


Dat is volledig correct, persoonlijk vind ik 'm beter dan Killbox 13. En dat album heb ik érg hoog zitten.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-12-2009 17:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Heerlijke plaat die nieuwe.

Inmiddels besteld op vinyl met poster.



bub


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen