|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed nieuws! bub |
|
A'ight! |
|
Heel erg benieuwd |
|
Hmmm, met DD aan de knoppen wordt het vast weer zo'n hol geluid. De laatste sneerde juist weer wat lekkerder. Ik wacht ff af om enthousiast te raken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nieuw nummertje [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 26-02-2012 12:04] |
|
Lekker hoor! spelfout weggehaald... |
|
Teaser van gehele nieuwe plaat: |
|
Heilige snikkel, die nieuwe plaat is misschien nog wel beter dan Ironbound. Heerlijk! |
|
De nieuwe is inderdaad weer een toppertje! bub |
|
Ik vind dit de beste Overkill plaat tot nu toe. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De nieuwe Overkill is weer een top-cd! |
|
Hm, ik ben er nog niet uit of ik 'm beter vind dan Ironbound. Ik vind 'm wel beter dan de twee platen die ervoor zaten. Eerst nog een paar keer luisteren. Bareuh... |
|
Supergaaf! Moest bij de eerste keer dat ik het nummer "I wish you were dead" direct denken aan "Brain dead" van Exodus, erg gaaf, valt super op [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 22-03-2012 11:18] |
|
quote: Vind ik ook, lekker! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bij de nieuwe Rock Hard zit een speciale Overkill-cd, met naast 2 nummers van de nieuwe plaat 4 livenummers, opgenomen tijdens het Rock Hard Festival 2011. 1. Electric Rattlesnake 2. Wish You Were Dead 3. Give A Little (Live) 4. Bring Me The Night (Live) 5. Death Rider (Live) 6. The Beast Within (Live) Erg interessant, vooral ook omdat de laatste twee nummers oude demotracks zijn, die verder bijna nooit live worden gespeeld. De cd zelf is goed verzorgd en komt in een jewelcase. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 02-04-2012 9:25] Bareuh... |
|
Jezus, wat is die nieuwe ontzettend goed. Kan zo naast The Years of Decay en Taking Over. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik vind 'm sowieso beter dan The Years Of Decay. Maar die vind ik dan ook niet zo heel geweldig. Wel een goede plaat, maar geen topplaat. Bareuh... |
|
Voorproefje van het nieuwe album smaakt naar meer! |
|
Dit is wel de meest catchy track en het refrein blijft maar in m'n hoofd zitten |
|
Zit Bobby weer terug in de band?? Vet nummer wat mij doet denken aan de eerste 4 platen. bub |
|
Is Bobby er überhaupt uit geweest dan? Het is een catchy nummer, hopelijk is de rest van de plaat net zo. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-06-2014 9:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Helemaal niet slecht inderdaad! |
|
quote: Onduidelijk van mij ja. Bobby Gustafson bedoel ik bub |
|
Ja zo krijg je misverstanden, maar het is nu duidelijk hoor. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |