|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Net in een film gezien, naja, lijkt me toch best wel waarschijnlijk. |
|
Judas Iscariot is niet meer... |
|
quote: Huh? Akhenaten heerscht! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Owhja? Sinds wanneer? Waarom? etc... |
|
quote: En weer een aflevering uit Viking tijden, christen tijden Maargoed, volgens mij staan er precies dezelfde tracks op de LP als op de CD, gezien de LP op de CD is gebaseerd. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: meer info bitte Je moeder. |
|
wel 1 reden was dat hij geen inspiratie meer had om door te gaan met JI |
|
Hee Negromantica is back. |
|
Ik kan me voorstellen dat hij het niet geweldig vond om met z'n muziek door te gaan, klinkt toch ook niet echt heel vet? |
|
Nee, hij maakte tig albums en opeens dacht hij "Ach, het klinkt toch helemaal niet vet. Laat ik er maar mee kappen". |
|
quote: Jammer, Ik vind de meest van zijn muziek schitterend. |
|
quote: Hehehehe... Zoiets ja, misschien merkt ie het zelf pas laat |
|
jammer Je moeder. |
|
ja man, vet jammer..... No meat is sweater |
|
Ja!! In feite wel. Er zat wel eens wat minder spul tussen, maar over het algemeen wist Akhenaten prima hoe je black metal maakt. Een album als 'Heaven In Flames' is ontzettend hatelijk en vijandig, prachtige sfeer. |
|
quote: Je hebt wel gelijk, hij heeft ook wel aardig spul gemaakt, maar meerendeel vind ik weinig interessant... |
|
Hij was ook met teveel dingen tegelijk bezig. Sacramentary Abolishment, Weltmacht, teveel Judas Iscariot materiaal en ook nog eens mee op toer/concert met bijv. Krieg of Nargaroth, en dan ook nog eens een eigen label runnen... bezige bij!! Tsss Sacramentary Abolishment zei ik Sacramentary Abolishment???? Ik bedoelde natuurlijk SARCOPHAGUS. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-10-2002 22:36] |
|
quote: Ja inderdaad, weet jij waar zijn label zit, op internet bedoel ik, of is dat niet true |
|
Jammer dat hij ermee gekapt is, persoonlijk kon ik JI erg waarderen... Maar ja. |
|
Je hebt nog gelijk ook, Inside-Lie Er was ooit http://www.blackmetal.com/~mega/BoN/ met website. Toen verscheen er iets van 'If there was no Internet, would you ever know that Breath Of Night records existed??' op de website, en nu is het geheel zwart. Maar het bestaat nog steeds, het afgelopen jaar zijn Agmen en Armagedda bv. erop verschenen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-10-2002 20:55] |
|
quote: Wel een beetje triest hoor... Scheelt je klanten/lief hebbers/bands... Maar ach, als hij er gelukkig mee is! Ik had dat verhaal al es gehoord namelijk... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-10-2002 20:57] |
|
quote: Armagedda is van het label verdwenen als ik het me goed herinner. |
|
Ik snap het ook niet helemaal, zeker niet als je bedenkt dat Akhenaten altijd voor een prima distributie voor z'n Judas Iscariot CD's heeft gezorgd. Ook wordt Breath Of Night prima gedistribueerd, er is makkelijk aan dat spul te komen. http://www.redstream.org comes to mind... (tof label, toffe distro). Maar hij is altijd een beetje rechtlijnig geweest. Enfin; dat nemen we maar voor lief, zeker als je ziet dat er uit dat rechtlijnig stel hersens een PRACHTIGE 'rant' komt die afgedrukt staat in het tekstboekje van 'To Embrace The Corpses Bleeding'. |
|
quote: Moet je eens naar news gaan en dan onder aan de site op de Nederlandse vlag klikken... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |