|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik de enige die het gepimp van dit kutbandje een beetje ontzettend spuugzat is? Aratron dit, Aratron dat, Aratron in het voorprogramma van Watain.. flikker op, gast. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
hij kan de vinkentering krijgen on oogaids. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hallo Maurice & Ronald. Stoor ik? Ronald: Nee hoor, ik was net bezig met de promotie van Aratron dus je komt als geroepen. |
|
SHIT IS AAN! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
moar wil epic rants! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ze doen juist nu hun best om wel wat meer publiciteit te krijgen? Misschien ietwat overdreven, maar jullie mogen best eens bij ons komen spelen hoor, Sgeiterdt. |
|
quote: Ach man zeik niet zo, als je je wat beter in Aratron had verdiept had je geweten dat Aratron van 2002 t/m 2008 inactief is geweest! Ik maak reclame voor m'n band, dat jij je eraan irriteert boeit me niet, de reclame heeft hoe dan ook geholpen. Positief of negatief het heeft geholpen! Kom volgende keer lekker recht in m'n gezicht klagen, lefgozer vanachter je toetsenbord haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Is dat nou weer een poging hem naar een concert te lokken? |
|
quote: Haha uiteraard, maar denk niet dat hij komt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Prijsjes zijn volledig afhankelijk van reistijd, aantrekkelijkheid optreden (Voorprogramma van een vette line-up, goeie zaal, etc). Maar het hebben van een band kost al genoeg zonder ook nog eens bij elk optreden bij te moeten lappen. Maar, om dezelfde reden dat je ook niet tegen je collega's roept wat je verdient, zijn dit toch echt zaken die je gewoon een op een met de bandjes moet bespreken. Als je geluk hebt heb je een vette band voor bijna niks, als je pech hebt betaal je je blauw voor een slechte show... En uiteindelijk is de juiste prijs waar beide partijen zich prettig bij voelen. Wij komen in principe niet meer voor niks (uitzonderingen daargelaten, a.s. vrijdag )... Zeker niet als het ver rijden is. We zijn wel betaalbaar , maar de prijs is zo afhankelijk van de gig dat we dat toch echt iedere keer even opnieuw bekijken. 't is trouwens algemeen bekend dat duitsers van ver komen spelen voor geen geld. Zal de cultuur wel zijn. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ja dat dacht je. Aan mij gaven ze een prijskaartje van 1000 euro om ze in de tri te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 22-03-2011 20:23] |
|
quote: Hehe, da's toch de helft van net "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Dat gebeurt steeds meer en ik begrijp niet hoe ze aan zo'n bedragen komen. Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen dat ze zoveel geld waard zijn vind ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat ligt bij veel bands ook aan wie ze wil boeken en er kunnen verschillende prijzen afgegeven worden naar verschillende boekers toe. Zo heb ik meerdere bands voor bijna niks of helemaal niks gekregen terwijl ze bij anderen een flinke som geld vragen (met verschillen tot wel 1500 euro in prijs). Ligt dus geheel aan de persoon en aan de situatie. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En jeugdhonken/festivals/kroegen moeten eerst maar eens bewijzen dat het de moeite waard is om daar te spelen. Wij -niet de koninklijke, maar m'n band- hebben het wel een beetje gehad met die zaaltjes die ons voor een habbekrats willen hebben, maar totaal niks doen aan enige vorm van promotie waardoor we geregeld hebben staan spelen voor een man of 5, waarvan 2 vaste bezoekers die meer als zombie aan de bar dienst deden. |
|
Begrijpelijk, een podium moet er uiteraard ook wat voor doen. Maar bij "gerespecteerde" zalen vind ik dat een band het wel waard moet zijn om 200 euro voor neer te leggen. Als een band nog nooit heeft opgetreden dan laat ze eerst maar eens voor een krat bier en evt. reisgeld spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zelf posters plakken/flyertjes strooien en dat soort gedoe is er tegenwoordig niet meer bij? Serieuze vraag, ik lig er nogal uit. Gelukkig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Steeds minder idd hehe. Tegenwoordig vinden veel beginnende bandjes dat een zaal blij moet zijn dat ze bij hen komen spelen en daar moet de zaal dan maar reclame voor maken. Het zijn die tijden van vroeger niet meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer. Had altijd wel wat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Helemaal mee eens. Zo kon men ook nog eens creatief zijn met allerlei flyers.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Mooi was dat ja, alle winkels langs met gekopieerde posters. Judgement Day reünie, wat kost dat? |
|
En mee rondsturen met tapes of cd's. Ik krijg ineens weer zin in tapetraden! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The good old times Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een keer op een podium zuipen met ex-bandleden? Dat is te doen. Daadwerkelijk optreden? Ik moet er niet aan denken, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |