|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
er zijn genoeg maden teveel zelfs! |
|
Ur ssooooo funny Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Als ik alleen al de platenzaken hier in omgeving rotterdam bekijk en dan de zaken in het oosten van het land dan ziet daar al een flink verschil in. Bij ons is het een klein bakkie met alleen maar populair (nu)metal. Aan de andere kant van het land is er een hele wand gevuld met metal. Dat zegt imho al iets over de verhouding. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-07-2002 13:14] Bazzio Attacks!!! |
|
Bij ons net zo J moet bij ons egt alles laten bestelle.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hier ook hoor .. Je hebt een aantal zaken die wel wat hebben, maar de leuke dingen zijn nog moeilijk te vinden. Gelukkig heeft Metalmania wel veel |
|
quote: Hier in de kern van de Polder, Almere, is het triest. Een klein zaaltje, totem met elke donderdag een uurtje metal en daar moet je het mee doen. Gelukkig is er Amsterdam The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wij hebbe un free record shop.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Mwa ik zit denk ik wel redelijk...ik woon in Asten, dat is een een dorp hemelsbreed ongeveer 20 km ten zuid oosten van eindhoven. hier net 4 km verderop heb je de Jonosh, daar is het echt wel druk als er callenish circle of fluisterwoud langs komt, en anders ook nog wel goed te doen. Maar er wordt niet altijd goeie metal gedraaid, ook wel eens van die punk enzo. En ik kan dan naar eindhoven naar de effenaar gaan, en tilburg valt ook nog wel te halen. Maar ik ben nog maar 15 en mag nog niet zo laat ver weg naar die concerten in eindhoven en tilburg. Wel kan ik dan naar de Jonosh gaan. edit: Hier in zuid oost brabant zit het dus wel goed, maar er zijn zoals volgens mij in iedere regio heel veel nu-metallers...mallcore luisteraars...wannabe metal gastjes, hoe je het maar wil noemen [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 05-07-2002 13:49] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Klederdacht is echt veel minder geworden. Verder weet ik niet wat jij van staphorst denkt.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Staphorst? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: jah. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
quote: Same here idd. |
|
quote: Over het aantal Metalheads in Staphorst behalve mezelf . GEEN I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
There everywhere Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ehmz ik wil niet veel zeggen maar jij luister ook nu metal Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ook jah. But I balance the music. Ik luister new and old metal. BUT I AIN´T A WANNABE!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Tja zeggen ze allemaal Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
niet slowchatten aub. en on topic graag |
|
Om de hoek bij 013 wonen heeft absoluut voordelen Maar voor feesten zitt ik in de verkeerde hoek Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: een soort wat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Emmeloord ligt 6 km van Urk af. Ik trouwens wel 2 (lekkere) Urkse metalheads. En volgens hun waren zij de enigen. Ze hebben niet echt een makkelijk leven daar met hun lange haren en metalshirts, maar zoals een echte metalhead hadden ze daar schijt aan. maar als je met 1 urker ruzie hebt, heb je met heel Urk ruzie en daar kom je niet heelhuids van af. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dit geldt ook wel voor Staphorst, maar aangezien dat ik niet veel in staphorst ben.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |