|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: -Condooms indien zij gene meeheeft -kortn drank -tabak -heavy metal zonnebril -lapkesveste -oude shirts Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
een non-alcoholische versnapering voor attila. |
|
quote: -Condooms zijn niet zo gezellig -tabak stinkt en qua geur zal graspop wel zijn naam 'eer' aandoen ('weedpop') -kortn drank is inderdaad wel interessant -en inderdaad, best dat ge het zegt, mijn heavy metal zonnebril! -'t zal mien leernen frakske zin -veeeeel shirts (wok teegn de reegn) Je kan me de bout hachelen! |
|
me maten, vo me tent op de zetten de drank te gaan halen, de tent uit te kuisen, mijn veldbed in elkaar steken, me over de weide heen en weer te dragen, en nog andere dingen waar ik kan van profiteren |
|
mij |
|
quote: niemand om mee te gaan? geen geld? werken? Je kan me de bout hachelen! |
|
entree kaartje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: geen geld.... |
|
(* duppelpost *) [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-07-2002 19:53] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
godver ja kleren tegen de regen, mn rugzak zat al vol shorts en mouwloze vodden, fuck Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Miljaar, daar zeg je wat, mijn zonnebril... niet aan gedacht met het slechte weer van de laatste dagen, maar die is kwijt!!! |
|
de moderators |
|
Ik wil wel tijdelijk dienst doen als mod |
|
quote: Laptops met draadloze internetverbinding! Niet zwaar, wel duur! Je kan me de bout hachelen! |
|
kaartje en de pil en wat geld, de rest kan daar eventueel wel geleent gebruikt of gekocht wordem |
|
een goed humeur , maar doe toch maar wel. BROODJE POEP! |
|
Ik neem mee: - Matteke om op te leggen slape - BBQ's (die nemen GVD veel plaats is!!) - Een hoop shirts / vodjes - Bier, maar da koop ik daar in Belgen-land En dat was alles geloof ik Maar de tas zit zo vol als mut (mud in dit geval geloof ik ) Ik, Wil Schuurman |
|
Mijn vriendin,........vooral (en da's goed bedoeld) om ervoor te zorgen dat ik de rest niet vergeet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
mijn vriend ----> om de tassen te dragen BROODJE POEP! |
|
en ik wil ook! arg..... kutouders |
|
lord belial: hou jij toevallig ook van bier??? tsja..wat mij betreft (alsof iemand daar ook maar een rat z'n reet om geeft): ga naar Wacken! dus geen geld en vrienden die naar Graspop gaan.. maar wat dan ook zeker belangrijk is om mee te nemen: - luchtbed + slaapzak - heel veel bier - beetje rum-cola - toffe mensen - unox soep en eieren en verder???? owja, een programma om alle toffe bands te zien!!!! anyway, voor diegenen die naar Graspop gaan: VEEL PLEZIER!!!!!! |
|
Ik ga ook naar Wacken, hoef niet zo nodig een maand daarvoor nog naar een ander fest.. Maar aanraders voor wie wel gaan: - Fototoestel! - Matje+Slaapzak (ik ken iemand, zal geen naam noemen, die ooit zijn matje vergat naar dynamo, en toen dacht van ach, slaapzak is goedgenoeg, om vervolgens na een 'plof' te constateren in de bus dat er een blikje bier midden in de tas was geexplodeerd en zijn hele slaapzak nat was.. dan hou je weinig over ) - |
|
quote: drink je dus helemaal geen alcohol? dat verklaart het vlekkeloze typen Oud Vuil. |
|
'n beste baal wiet |
|
Hmmm, ik heb geen tent... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |