|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
priest met de ripper da begin das echt whoopdiedoooh I am the 1%. |
|
Solo: De solo van "Ram it Down" van Judas Priest ... het album is niet zo boeiend, maar die solo... FUCKING HELL Riff: Painkiller van, jawel alweer Judas priest & Circle of the Tyrants van Celtic Frost Ik, Wil Schuurman |
|
Oja, de riff van "In a winter battle" van Desaster is ook erg tof .. Ik, Wil Schuurman |
|
Metallica - Orion Niet in heel het nummer, maar voornamelijk de solo op 6.17 en een minuutje daarvoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Er zijn zoveel geweldige rifs of solo´s dat ik er niet uit kan kiezen. |
|
Om eens wat te noemen: Een stuk gitaar dat ik nog steeds heel erg gaaf vind, zijn de drie opeenvolgende gitaarsolo's in het nummer Ashes in your Mouth van Megadeth (op Countdown to Extinction); de eerste twee gespeeld door Marty Friedman en de derde door Dave Mustaine. Verder vind ik bijvoorbeeld de vrij langgerekte solo's in The Clansman van Iron Maiden wel tof (ja, er staan ook goede nummers op Virtual XI ). Maar ik kick sowieso toch op gitaarsolo's. Alleen die van Kerry King kunnen me niet zo bekoren (sorry... ). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Fuckin' hostile (Pantera) Metropolis Part 1 (Dream Theater): da's soleren! |
|
Solo : Van Halen - Eruption Riff: Falconer - Heresy in Desguise Meest bruut op dit moment: Wizard - Calm of the storm [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 29-01-2003 22:03] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Jeff Beck, Where were you, mmmmmmmmmm, Deze vent doet dingen met z'n tremolo, die niemand kan. Kep 'm een paar jaar geleden samen met Jennifer Batten in Amsterdam gezien, te gek hoor |
|
hoe kon ik het vergeten: Destruction- Total Desaster de riff waarop de solo gespeeld wordt |
|
Opeth - Benighted oh wat mooi! *doet oogjes dicht en luistert* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ????????????????? Niet !!!!! Kerry King |
|
de solo in I Am God van Vital Remains, die vind ik echt geweldig met0l! |
|
solo('s) in Shine on you Crazy Diamond (alle delen ja) van Pink Floyd |
|
de intro van Children of Bodom - Hate me...kippevel.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
painkiller trouwens ook rete vet intro HEERSCHT |
|
Painkiller , heerlijk ... ff opzetten Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Painkiller is godverdomme de definitie van metal ... Die tekst, die riffs, dat gekrijs van Rob, die solo's en dat drumwerk ... aaaargh ! Ik, Wil Schuurman |
|
"Destruction- Total Desaster" JE HEBT GELIJK!!!! heers heers heers "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zal best een hele dure zijn als het de beste ooit in een nummer is hehehe |
|
quote: O ja, voor de mensen die het nog niet weten: Mies heeft een Slayer-fetish |
|
quote: Yep, de solo's die daar gespeeld worden zijn echt heel vet . Voor de rest vind ik het een echt klotenummer eigenlijk. |
|
Jah... Painkiller en Ram it down they rule indeed (luister ook eens naar: fast as a shark van Accept en da lang nr van Helloween, Helloween zelve) Maar wat we hier vooral vergeten zijn de echte goden. Joe Satriani, Steve Vai, Johnson (zijn voornaam ontglipt me) Stevie Ray Vaughan, Jimmy H., Jeff Waters. Daar kan tot nu toe volgens mij niemand aan tippen algoewel er meer en meer gitaristen serieus aan het naderen zijn. Luister ook eens naar Machine gun Eddie van Nitro! niets dat prachtiger is dan een melodieuze speed fuckin solo toch. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Michael Angelo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |