|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ga ik nu eens volledig mee akkoord. Painkiller is De referentie voor Heavy metal. Fucking christ, wat een techniek. |
|
het hele priest is DE heavy metal... en voor de rest ik vind et mooiste geluid van een gitaar in een nummer ooit guys in the basement met het nummer: breaking the guitar (ofzo kben echte naam vergete twas wel zoiets) ze molle der een erg leuk maarja je moet wel van die "muziek" houden het is namelijk noise zeer oud wel en kvind the ripper van priest ook vet dat begin krijg der nooit genoeg van I am the 1%. |
|
ze molle der een erg leuk, what the hell betekent dat? Oud Vuil. |
|
Mja dit komt beetje overeen met het topic beste gitaatsolo zeker?? Ik blijf twijfelen ..... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Eric Johnson Heb een cd van Steve Vai, Joe Satriani en Eric Johnson ( ze touren samen onder de naam G3 ) Echt Steen goed, die 3 Maar mijn persoonlijke favoriete : Riff : Master of Puppets Solo : One ( alle 3 de solo's eigelijk) |
|
ETERNAL AUTUMN - Opus No. 1 |
|
Introducerend stukje van Corpsegrinder van Massacre. Hoe Rick Rozz zijn BC Rich mutileert dient HET voorbeeld te zijn hoe men de gitaar moet behandelen: vuig, gewelddadig en met veel gevoel voor massaslachting. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Metallica- Dyers Eve |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |