|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. Ga je huiswerk doen, vrouw. There Will Be None Left |
|
Is een briljante band, Ghoullie, met de zanger van Opeth. Je moet even een mp3tje downloaden, staan op de site geloof ik. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: oke, maar als de zanger van opeth ook in zijn eigen voorprogamma zou staan, nee dank je dat is iets teveel van het goede. maarre als dat een uitermate briljante band is, waarom heeft dan nooit iemand het erover |
|
Dan heb je niet goed opgelet. There Will Be None Left |
|
quote: over een man met weinig worden gesproken, misschien komt het omdat doom niet echt de muziek is waar ik me bij uitstek mee bezig houdt.Bovendien moet ik mijn kennis vooral van live shows hebben. de aarsschok en cd's zijn voor de rijke metalheads onder ons |
|
quote: check : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=429679 The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
maar die goog speelt dus in zn eigen voorprogramma....zozozo.... wel gaaf!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: is dat zo spelen die echt in het voorprogramma, zou wel super wezen ! [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 29-11-2002 17:22] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
volgens mij is dit alleen maar geroepen ("het zou leuk zijn") maar staat het niet vast. |
|
01-03-2003 Oosterpoort kleine zaal Groningen 02-03-2003 013 The Choice Tilburg 04-03-2003 Tivoli Utrecht ben er in de 013 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:ja doa waren ze kut. Maar in een kleine zaal wel goed? Rare band dan. |
|
Vandaag is toch al de vvk voor tivoli gestart? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
wtf! oei, van de week maar even en kaartje halen |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Yeah. |
|
quote: Watte, jij ook, Vargen? Nee toch he . |
|
Dude, je weet toch dat Opeth mijn favoriete band is! De essentie van al het kwade verenigd in een exotische cocktail van geluiden. Een band die album na album blijft boeien. |
|
Bloodbath wordt wel keiveel genoemd de laatste tijd... misschien moet ik ook es luisteren, wat zijn de voornaamste verschillen met Opeth?? |
|
Bloodbath is pure old school death metal. Verwacht dus geen Opeth-achtige akoestische gitaren en geen cleane vocalen. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-12-2002 0:01] |
|
Moet daar ipv die eerste "Opeth" geen Bloodbath staan? |
|
Yup. dat probeerde ik net te veranderen, maar ik quote mezelf. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-12-2002 0:00] |
|
Ah, dan ga ik het van mn leven nie goe vinden |
|
Zoals verwacht. |
|
quote: Bloodbath is zeker harder, en komen dus geen rustige stukken voor als bij Opeth The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |