|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kan iemand Bloodbath even op de server zetten pleaaaaaaaase? ontopic: lijstje Tivoli: -Wishmaster |
|
ga ik ook zeker naar tivoli!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Lijstje Tivoli: -Wishmaster -Metalheus |
|
op de ftp... meer mag ik niet zeggen vrees ik |
|
Iemand die iets weet over verder tour info?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hmmmmzzzz dan kan ik ook niet zo veel meer doen. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ehm, ze schijnen ook in 013 op te treden, maar er gaat niks boven Opeth in een intieme en kleine zaal, al is 013 qua zicht voor kleine mensen (lees: vrouwen) en geluid superieur...... Heeft iemand ze vorig jaar in de Kade gezien? *kippenvel* "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: Ehm, ze schijnen ook in 013 op te treden, maar er gaat niks boven Opeth in een intieme en kleine zaal, al is 013 qua zicht voor kleine mensen (lees: vrouwen) en geluid superieur...... Heeft iemand ze vorig jaar in de Kade gezien? *kippenvel* "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Wel in Vera Mothafockinggood ! |
|
Ja, ze waren waanzinnig. Jammer, dat iedereen ze afrekent op het slechte geluid op Dynamo. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
In Vera waren ze idd erg goed. Ook een erg goed (en qua decibels acceptabel) zaalgeluid. Komt niet vaak voor in Vera. Overigens, vond ik ze op Dynamo ook best goed. Touché, pussycat! |
|
heb opeth twee keer gezien nu, vond ze altijd wel erg goed moet ik zeggen... laaste keer in Vera, goed hoor ! over het algemeen zijn ze goed live... ook die bootlegs uit america klinken erg goed qua geluid. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Lijstje Tivoli: -Wishmaster -Metalheus -Sjaan Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik hoop dat ze in 013 komen of ergens anders in brabant. You will never have, what i never had. |
|
quote:Heb jij even mazzel Opeth speelt volgens de verwacht lijst van 013 op zondag 2 maart op Metalfest 2003 (headliner: Paradise Lost) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Yuck, waarom nou weer met Paradise Lost Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ah, misschien dat ik dan ook nog even een blik ga werpen op ze maja 2 maart dat duurt nog wel ff...wacht nog wel ff af Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: JAAAAAAH dit is supernieuws. Een Nldse datum is er nogniet maar dat ze HEEL Damntaion spelen, en ooknog eens TO BID YOU FAREWELL is gewoon super! Dat nummer moet ik live zien! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 12-08-2003 18:31] |
|
quote: Neenee, ik ga niet naar Opeth kijken om de softe kutnummers te horen, ik wil ze zien beuken op hun instrumenten, en de onmenselijk diepe grunt van Akerfeldt horen. Zodoende ga ik alvast níet kijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pffff, moet je vooral Opeth gaan luisteren als je beukwerk wil horen, jeetje . Of beter: Pfff, moet je vooral Opeth gaan luisteren, jeetje . |
|
Ik vind Damnation avn Opeth een van de beste cd's van 2003 (tot nu toe natuurlijk) ik heb er flink aan moeten wennen, maar die cd is meer een verslaving geworden. Zelfde heb ik zulke simpele dcoh prachtige nummers gehoort! En ik vind To bid you farewell van het album Morningrise al helemaal super KOMT DAT ZIEN! |
|
quote: Precies! Dit is dus de tour van Opeth om Damnation te promoten, en daar zit ik niet echt op te wachten helaas. Het experiment om een harde en een zachte plaat uit te brengen is wat mij betreft mislukt. Deliverance was pretty good, maar Damnation mist het. Opeth is juist briljant door de combinatie van brute stukken en prachtig subtiel werk in 1 nummer. Blackwater Park blijft de nr 1 Opeth plaat voor mij, waar deze elementen het meest perfect zijn uitgewerkt. Murder in the front row....... |
|
quote:Oi! Waar is je bronvermelding? Nou? He? He!? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik vind ze allebei niet best, doe mij maar "My Arms, Your Hearse" en "Blackwater Park". Op de Blackwater Park tour in de W2 waren ze trouwens wel helemaal super! no text supplied |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |