|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou hem maar terug meenemen naar de winkel. Of in ieder geval even bellen. Lijkt wel alsof er een magneet bij is gehouden of zo? Zwaar kut iig. |
|
Staat er iets in de buurt van je monitor wat magnetisch is ? Effe wegzetten en kijken of het probleem is opgelost. Anders is er een defect aan je beeldscherm. Terug gaan naar de winkel. succes |
|
hiermee kun je direct terug naar de winkel om een nieuwe te halen. geloof me, ik werk in een computer winkel |
|
terug naar de winkel is de conclusie ! |
|
hahaha, ik had een boks vlakbij mijn monitor, nu ik die boks heb weg geschoven is die vlek weg! in ieder geval hartstikke bedankt! Trieste gast |
|
kijk nog eens naar je signature Je moeder. |
|
Trieste gast |
|
quote: slimpie |
|
Ik heb er één, en als je die lang op dezelfde pagina laat staan wordt ie langzaam roze, eerst met lijntjes horizontaal, en dan lijntjes verticaal, eerst de plaatjes, dan de rest, tot ie tenslotte helemaal roze is... |
|
Ai, die monitor is gay. |
|
Jep, maar wat doe ik ermee? |
|
Mee naar het COC gaan.. |
|
quote:Bij de vuilnis gooien Of naar de winkel brengen als er garantie op zit... Of gewoon niks Probeer de degauss functie eens |
|
Ik heb zo iets raars Er zit een gele vlek rechtsonder op mijn LG 775N, en als ik daar op druk is ie weg ! En druk ik opdezelfde plek, dan komt die vlek weer! |
|
als ik druk krijg ik een bruine vlek... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb iets geks als ik op mijn monitor druk wordt mijn beeld zwart, en als ik weer druk werkt het weer |
|
quote: Wat gek! Als ik mijn monitor door het raam gooi, dan hoor ik "KLETS" "BAM" en gooi ik hem daarna terug dan hoor ik alleen "BAM". Vreemd... |
|
Mijn monitor krijgt soms een blauwe waas over zich heen (over de hele monitor). Kan dit liggen aan de kabel ofzo, best wel irritant soms. |
|
quote:Oei dat is een duidelijk voorbeeld van aanstellermonitoritus erg besmettelijk!!! |
|
quote: Dan zijn de contactjes niet goed idd... |
|
mijn monitor verschiet van kleur en is super onduidelijk... maar ja tis ook wel de monitor van een 486 My madness, my sadness |
|
Ik heb 1 kapotte pixel op mijn scherm Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Op een niet TFT scherm valt dat wel onder garantie... op een TFT scherm moet je er nog 4 meer slopen |
|
quote: Ja ik weet het ... naai-actie ... ze zeggen dat de huidige stand van de technologie niet kan garanderen dat zo'n TFT scherm goed werkt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hehe, hammertje tik. Maar in de consumentengids heb ik gelezen dat bij moderne TFT schermen dit een non-argument is en je recht hebt op een nieuwe. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 29-11-2002 21:06] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |