|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wast een gelul ik meende em bij taake nog te zien liggen btw... Je moeder. |
|
Watte? Heeft iemand misschien een afbeelding van dat Artwork, k ben es benieuwd.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben al bij drie winkels geweest, o.a. bi popdolhouse in Arnhem, en ze zeiden allemaal het zelfde. Nee helaas, is VERBODEN Immortal Pride |
|
moet je ook niet daar zoeken Je moeder. |
|
Dit is m toch? Schocking hoor I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb het niet alleen over de artwork, maar het rare is de rest van Graveland kan ik wel gewoon bestellen. Immortal Pride |
|
Ik zie hem vrijwel altijd wel liggen als je bij een blackmetal standje loopt! Misschien heeft SMR ze wel... Ik weet niet, de demo tapes in ieder geval wel. Waarom staat dit niet gewoon in het Graveland topic? |
|
word het te ingewikkeld voor je als er twee topics over graveland gaan? |
|
quote: LoL! Nee hoor, maar beetje overbodig is het wel... Of niet? |
|
quote: natuurlijk, maar daar houd ik wel van hehe |
|
Misschien is het probleem de 'artwork' binnen in het boekje. Had ik ook met een Legion Of Doom cd, daar hadden ze allemaal stickers over 'foute' symbolen geplakt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Waarom gooit die gast dan al die symbolen in zijn artwork, je wete toch van te voren dat je dan gedonder aan je teelballen krijg. OF .. zou hij daar juist op gokken ? Negatieve aandacht is ook aandacht ? |
|
Tuurlijk, zijn ze meteen 'cult' *kuch* *kuch* Zelfde verhaal met the seventh winter 7" van Liar Of Golgotha, die ware binnen een scheet uitverkocht. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nu wordt t duidelijk, naja ik wil het toch wel horen (zeer binnekort, waarschijnlijk dit weekend nog) Maar ja, 'kruisjes met geknakte punten', dat geeft problemen Toch blijft t haaks (héhé) staan op metal, die fascistische houding I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Pffff... The Celtic Winter 'verboden' vanwege het artwork. Nou... en dat nog wel uit de mond van een uiteraard zeer deskundige medewerker van... een CD-winkel . Op de voorkant: een Graveland logo, twee bespijkerde strijdknotsen en een omgekeerd kruis erin. Verder: een boom en wat stenen. De binnenkant: blz. 1: een hunebed + lyrics blz. 2: wat stenen + lyrics blz. 3-4: een hunebed + lyrics blz. 5-6: een rant over zwaarden, strijd, en stervende christenen (yep -- christenen, geen joden) blz. 7-8: een hunebed + lyrics blz. 9-10: een bos + twee mannetjes met corpsepaint en een zwaard blz. 11: wat stenen. Oftewel, de medewerker van de CD-zaak lulde uit zijn nek. Op het hele album is geen hakenkruis te vinden, en de enige reden dat men deze band boycot in CD-zaken is vanwege latere uitingen. 'The Celtic Winter' is een apolitiek black metal album. Bovendien kan je het uiteraard per post bij No Colours bestellen, per post lukt alles. Want die pakketjes worden ECHT niet open gemaakt hoor... |
|
quote: hoe werkt dat eigenlijk met betaling bij No Colours, want ik vind niks op de site over hoe je je bestelling moet betalen ofzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
betalen met de post gewoon No Colours Records Postfach 1119 04767 Mügeln Germany [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 29-11-2002 22:24] |
|
gewoon cash sturen dus? , ja ik ben blond Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hehe ja |
|
wel wazig, op het confirmation form staat dat de spullen meteen worden opgestuurd, meestal is het toch eerst betalen dan spullen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:Hoe veel zijn de verzend kosten? |
|
voor mijn bestelling 3,50, volgens het tabeletje op de site Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
kheb al veel besteld daarn en hij stuurt ze pas op als hij het geld gekregen heeft. en als je een bestelling gemaakt hebt, wacht gewoon tot dat je een email van hem binnenkrijgt, daar gaat hij zeggen hoeveel je precies moet betalen. |
|
ik wil dat eigenlijk best wel eens horen, die celtic winter... als ik dwaal moet geloven is ie moker: hij staat alleen niet op de ftp van raj Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Uploaden die hap!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |