|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Persoonlijk vind ik vrijwel alles met Killjoy erg vet. Die gozer heeft echt een killer strot. Al vind ik Necrophagia en The Ravenous zijn beste bands... |
|
heb er eens een nummer van gehoord...was wel grappig |
|
Ruige band met een lekker smerig geluid Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wie spelen er allemaal precies in? En wat hebben ze allemaal al gedaan? |
|
welk genre is het? en misschien ergens mee te vergelelijken voor mensen die het niet kennen (zoals ik) Je moeder. |
|
godverdomme, ik wil een nieuwe The Ravenous CD!! |
|
quote: Probeer dan ook de nieuwe Gorelord eens. Ook vette kost. Trouwens de cover van de nieuwe Wurdulak is te goor voor woorden. |
|
ik heb zo'n idee dat het een deathmetal band is Je moeder. |
|
100 punten voor Karnivoor! |
|
quote: Ik ook!! |
|
quote: fijn dat iedereen zo duidelijk is... Je moeder. |
|
JA het is een death metal band |
|
Phil anselmo (Killjoy) moet het gewoon bij Pantera houde. Al die zogenaamde 'black metal' of 'gore metal' of 'death metal' 'projectjes' zijn fucking hetzelfde!!! Echt, geen verschil tussen necrophagia, Eibon, Superjoint Ritual, Wurdulak etc. BORING!!!! |
|
quote: Wat zeg jij nou weer allemaal? Phil Anselmo en Killjoy zijn twee verschillende mensen hoor |
|
quote: Phil anselmo is niet betrokken bij Gorelord, Wurdulak en ook niet meer bij Necrophagia. Dus een deel van je wens is reeds uitgekomen. |
|
nee??? Cool! Maar waarom niet? |
|
quote: Dit is een reactie op? |
|
quote: de post daarboven... |
|
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Killjoy, maar ik ben nu eenmaal geen gore-fan. 'k Vind die dingen allemaal een beetje hetzelfde klinken. Uiteraard is dat mijn mening, de gitarist van onze band vindt die dingen dan weer geweldig. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bah, die Killjoy... ouwe Necrophagia is cool, voor de rest mag het allemaal van mij oprotten. Al ben ik natuurlijk wel erg blij dat hij iets als Demoncy heeft uitgebracht met z'n Baphomet records . Maar de rest, nein danke. |
|
k vin het best wel okeje shit.... ja wat moet je dr verder van zeggen... geen inspiratie nu REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Niet helemaal, Ik vind het meer een jaren tachtig mix van Death/black en redelijk veel trash. Immortal Pride |
|
quote: Killjoy,Iscariah,Ihizahg,Fug,Maniac,Jehmod en Frediablo. Iedereen met een blackmetal achtergrond weet genoeg denk ik ook al is dit geen blackmetal maar lekkere ranzige goremetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik moet die cd toch echt eens aan gaan schaffen, weet nu al dat het gaat heerschen |
|
quote: Phil Anselmo heeft nooit in Gorelord en Wurdulak gezeten . Daar is de gitarist Frediablo de baas. Waarom hij niet meer in Necrophagia zit weet ik ook niet. Waarschijnlijk de overbekende "musical differencs". Ik heb er ook nooit iets over gehoord alleen maar dat het uit is tussen Killjoy en Phil Anselmo. Waarschijnlijk houdt dit ook in dat Viking crown niet meer bestaat. Hoe moeten we dit zien te overleven. (Ben je al over de schok heen Dwaallicht?) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |