|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg medemetalheads.....Wij hebben een mp3 van ons nieuwe album 'storm of the horde' op de site gezet. Ik zou zeggen:toon uw belangstelling en reageer wat gij er van vind!De cd komt trouwens 10 januari uit via cold blood industries. www.katafalk.com [edit] Bandnaam in de titel gezet. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-12-2002 17:48] |
|
klinkt wel leuk! [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 29-11-2002 19:34] Trieste gast |
|
potsie! |
|
zou je hem niet vastmaken dan? **sorry ** |
|
[edit] Bandnaam in de titel gezet. [/quote] ja!bedankt hiervoor.ik zat met m'n duffe kop ff ergens anders! |
|
Klinkt goed, Goede afwisseling in het nummer You will never have, what i never had. |
|
zeker vet nummer!!! wanneer kan ik de cd verwachten? |
|
zo dat klinkt al zeker veel beter dan die promo: het gteluid is er op vooruitgegaan, maar dat is logisch, ook de song staat veel beter dan eerder materiaal... is het vervelend als ik zeg dat dit nummer me heel erg doet denken aan The Crown? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hebben we het hier over de Groningse Katafalk? Zo ja,ik heb een keer in het voorprogramma gespeelt van hun en vond het een erg ruige band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt goed! |
|
Natuurlijk. Uut Grun'! |
|
quote: Grunn' Metals Combined LoL! Welke band heb jij dan? |
|
quote:Ik heb onder andere een promo van het Groningse Katafalk Tevens nog ergens 2 promo's van 2 andere Katafalks elders uit het land. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik bedoel, welke band heb JIJ! Je stond in het voorprogramma las ik! |
|
quote: LOMP, eerste nederlandstalige zuipmetal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
TJOKKEFOLL !!!!!! |
|
quote: TJOKKEFOLL is mijn andere zuipmetalband.De eerste ideeen voor TJOKKEFOLL ontstonden twee en een half jaar terug in Bergen waar Tormod(o.a.Taake) en ik ladderzat waren en zuipmetal wilden maken.Totnogtoe hebben we nog niks opgenomen.Heuy is 1 jaar later zanger geworden bij ons.Met hem heb ik enkele nummers geschreven alleen omdat we altijd ladderzat repeteren vergeten we altijd onze nummers en moeten we elke repetitie opnieuw beginnen met schrijven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Terug on topic nu.Ik ben benieuwd naar de volledige Katafalk cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: eeej dude!bedankt voor je komplimenten! en je mag er van vinden wat je wil.dat is tenslotte vaar deze topic voor is : reacties! van mijn part vind je het op brittany spears lijken hoewel ik dat minder leuk zou vinden.hehe [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 02-12-2002 17:46] |
|
klinkt goed! No meat is sweater |
|
Ik vind het een leuk nummer, lekker snel!!!! Maar ik moet toch zeggen dat ik de vorige 3 nummers die eerst op de site stonden beter vond. Vooral het geluid vond ik beter. Desalniettemin vind ik dit nummer ook heel goed hoor!!! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
afwisselend, goed nummer man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb Storm of the Horde net helemaal gehoord, en ik moet zeggen dat er een aantal zeer goede nummers opstaan! Favoriet tot nu toe I Am Your Redeemer |
|
Pier Abe (gitaar) en Henk Jan (bas) hebben Katafalk (tegen hun zin in) verlaten |
|
achossie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |