|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hm, das inderdaad erg klote! |
|
klote |
|
Hm, ik ben bang dat dit het zoveelste bewijs is dat middelmatigheid troef is in dit land. Ik bedoel, het is redelijk strak gespeeld door kundige muzikanten, maar werkelijk geen moment komt de band aan met een originele riff, gitaarsolo of onverwachte passages. Aan de andere kant is hun vrij traditionele death/thrash niet strak genoeg (zoals The Haunted of Dew Scented), nergens duizelingwekkend (zoals Arch Enemy of Carnal Forge) of meedogenloos (zoals Bloodshed of Excommunion). Het klinkt allemaal inspiratieloos, tam en bovenal zonder een greintje gedrevenheid wat ik wel hoor bij een bandje als Monolith. Ik adviseer Katafalk om hun energie aan andere zaken dan metal te wenden en ons besparen van nog meer middelmatige slaapverwekkers. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Any word on as to why the departure has taken place, Jan? |
|
quote:Meningsverschillen, zie de frontpage. Meer weet ik ook niet, wel klote Katafalk is tof, goed album. |
|
yep een aantal leuke meeschreeuwers staan erop. |
|
quote: Zeg jij kan ook alleen maar zeiken he? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Nee, ik kan ook goed de waarheid zeggen. "carnivore cunt, je bent een eikel." Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Neej een 'cunt' In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
NEW LINE-UP KATAFALK Katafalk have announced a new line-up. Pier Abe (Guitar) and Henk Jan (Bassguitar) have left the band. They will pursue their musical ambitions elsewhere.Their previous singer Wokkel and former bassplayer Jurjen, who also appeared on Katafalk's debut 'Storm Of The Horde', are back. Singer Niels switches to playing guitar. |
|
quote: Hoe weet je dat? Ik zie dat het nog niet op de site staat... In elk geval denk ik dat t hierdoor niet echt beter zal gaan met katafalk. Voor mij is de lol er in elk geval wel weer af met Wokkel als zanger [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 28-06-2003 0:17] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Wokkel en Jurjen zijn terug, idd. Of het for the time being is of permanent, dat weet ik niet. Aan Jurjen heeft de band een ontzettend goede bassist en Wokkel is zeker geen slechte zanger. Het is wel waar dat Pier Abe qua presentatie en als PR-man een waardevol lid was. Ik heb echter niet de indruk dat er niets van deze band overblijft na zijn vertrek. Henk-jan is een aardige jongen, maar was, voor zover ik weet, niet bepaald het meest waardevolle bandlid (no offense). Het grootste deel van het gemekker dat nu is ontstaan, is gebaseerd op roddel en ongefundeerde oordelen van niet-bandleden, en dat heeft niets met muziek te maken. Katafalk heeft alles met muziek te maken, en aangezien ze (voorlopig) weer compleet zijn is dat waar ze zich gewoon weer mee bezig gaan houden. Beuk'n! Touché, pussycat! |
|
Idd .. Ik verwacht dat Katafalk gewoon op de zelfde tour doorgaat, ze zijn gewoon een goede band die volgens mij veel gaat halen. Ik verwacht ook dat Pier Abe snoeihard terug gaat komen, ik heb via ZM een aantal keren met hem te maken gehad en hij komt mij over als een 100% metalman. Dus hopelijk houden we hier 2 goede Nederlandse metalbands aan over ipv een zooi achterlijk achter de rug om gelul. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |