![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
't Anime topic dude! ![]() Manga lijkt me ook wel heersen, kga binnekort op zoek naar Battlechasers ![]() btw nog meer mensen die zelf manga tekenen?! ![]() |
|
Tjah, onder Anime reken ik ook Hentia en Dojin enzo. Onder Manga niet. ![]() ![]() |
|
quote: battlechasers de comic? zou ik je niet aanraden... na 5 nummers ben je verslaafd om er bij nummer 8 achter te komen dat de tekenaar geen zin meer heb en maar spelletjes is gaan designen gunnm (geen spelfout) battle angel deel 1+2 zijn heel cool (vrij makkelijk te vinden op kazaa) orphen (dvd) zijn in totaal 8 dvd's :D maar wel de moeite waard...als heb ik pas de eerste 2 ![]() rurouni kensin ( zowel de serie als de films heersende serie over ninja) blood, shadowskill princess mononoke enz enz enz enz enz maga heerst ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
mja.. battlechasers is een erggg korte serie he?? Maar ik zou em alleen al aanschaffe om mijn teken technieke en schop onder de hol te geven! En ik mot wat truucs met photosjop leren ![]() ![]() |
|
kheb veel films favoriet is Fist of the North Star Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: Waar heb je die vandaag getoverd? KaZaa? ![]() |
|
nee, utrecht Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Als je een korte serie zoekt in de nabije toekomst.. veel spiritaliteit en ook wat mecha actie.. zeker Gasaraki checken. Een van de betere series die ik recentelijk gezien heb.. (op laatste 2 delen na, nog niet te koop gezien). Verder is Robotech natuurlijk god, maar die is niet zo kort en Region 1, dus wel regio vrije speler hebben. Wat Manga Nederland uitbrengt vind ik meestal wat minder. Heb liever gewoon leuke anime.. http://www.animenation.com/ http://www.robotech.com/ http://www.advfilms.com/ "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com ![]() |
|
Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Ik [en een kennis van me] zijn ook al eeuwen opzoek naar "X". Op het Net welteverstaan. Maarja, als je X intikt bij KaZaa kan je zelf ook wel raden welke hits je krijgt. ![]() ![]() |
|
mag deze dicht,nu de andere in zicht is? ![]() |
|
hoezo.. we kenne 't hier toch over Manga, boekjes, hebbe?? ![]() |
|
ik vindt het best. manga ze. ennu Akira rules ![]() ![]() |
|
zekorrrzzz ![]() ![]() |
|
ik heb een paar mangaboekjes ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Legends from the demon womb I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Manga heerscht ! :D ![]() ![]() |
|
quote: urutsi*nogwat* is een zieke serie ![]() he maar wishmaster... de eerste story arc is niet eens echt fatsoenlijk afgemaakt...als je ze perse wil kopen voor de tekeningen ken je beter de vertalingen kopen zijn nu 2 dunne omnubusjes van uit en dan mis je maar 1 nummer geloof ik (heb ze in zowel nederlands als engels ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
akira ![]() Manga is echt wel de max, het heerst gewoon. Jullie zijn eigenlijk nog Dragon Ball Z vergeten ![]() As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
quote: Alleen Dragonball noem ik manga, DBZ & DBGT zijn gewoon getekende aktieseries. ![]() |
|
ik vind Manga zo vervelend, kristus. kindertekeningen goes totalfukkingchaosdestruktioninthefutureorthepast. ![]() |
|
quote: ja, en dan vooral die bike van Kaneda ![]() ![]() |
|
Urotsukidoji ; Legend of the overfiend deel 1-5; lekker grof; bestaat er toevallig nog groffere Manga? ![]() ![]() ![]() The guyver vond ik wel cool Fist of the northstar & Ninja scroll idd Akira of courz Wicked city (vooral die piranhakut s cool; nog eens een keer in havo 5 in de klas gedraaid; leraar was niet blij ![]() ..en nog een zooi die ik nog steeds moet kijken en al zo lang dat ik de titels kwijt ben ![]() Ja en Heidi, natuurlijk ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Oooooeeeehh.. ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik kan maar 2 episodes van Gunnm - Battle Angel vinden [Rusty Angel & Tear Sign]. Was dit het of zijn er meer [lijkt me wel, maar KaZaa vindt van niet]. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |