![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er zover ik weet ook pas 2 van uit hoor (op dvd in ieder gevalalleen die 2 My madness, my sadness ![]() |
|
quote: allemaal super vette films idd. Gister heb ik Metropolis gehuurd. Van de makers van Akira....was dus ruk ![]() Suck my piss ![]() |
|
Geef mij maar evangelion ![]() ![]() ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: idd matige film en waar ik ook de schurft aan heb bij manga is dat die banden in oneindige episodes komen (alhoewel je ook wel soms de films op een band kunt krijgen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: als je welles in utrecht komt, daar zijn genoeg stripwinkels (ik heb zowel de nederlanse losse edities als de 2 omnibussen, en de losse amerikaanse versies en de tpbs (trade paperbacks, zelfde idee als de omnibus) maar ik doe ze geens van alle weg sorry ![]() dr is trouwens in amerika 1 deel uitgekomen dat niet vertaald is ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
ja.. ik heb een mailtje gestuurd naar Blunder in Utrecht, goeie zaak, ze hebbe nog beide omnibussen helaas beide nederlands, 6 losse nederlandse delen en 2 engelse delen... dus daar ga ik ff langs ![]() ![]() |
|
oa x-men (ten tijde van age of apocalypse...geloof ik, maar misschien dat iemand anders et zeker weet ![]() je ken nu iig wat van zn (nieuwe)art op www.trilunar.com vinden anders ff googlen: joe madureira www.joemadureira.com is geloof ik de lucht uitgehaald door de makers van die site... al is et al maanden geleden dat ik em gecheked heb ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
hmm thnx! ik kreeg trouwens net mail van Stripwinkel Blunder, dat ze Battlechasers #1-4 voor me apart houden! ![]() ![]() |
|
![]() he hebbie msn of icq? anders gaan we hier zo aan de slowchat ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
vbisschop@hotmail.com ![]() ![]() |
|
quote: De comic of de film? De film kan ik je wel aan helpen als je hem inmiddels nog niet hebt. Op DVD. Vond er zelf eigelijk niets aan om eerlijk te zijn... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com ![]() |
|
quote: Heb hem nog niet, maar heb atm geen DVD speler [zelfs geen VHS ![]() ![]() |
|
dan kijkt het wat moeilijk ja. Maar ik vond hem dus wat tegenvallen, verkoop hem binnen kort denk ik. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com ![]() |
|
Net ff Urotsukidoji [legend of the demon womb] gekeken op aanraden van Wishmaster. Visueel goede kwaliteit snail-hentia, alleen te weinig interaktie scenes. ![]() |
|
'Hmm nou; kzou in een spur of the moment een heleboel kunnen gaan opnoemen. Maar the thing is, ik heb twee vriendinnen die zijn er ook helemaal gek van; hebben mij besmet en zodoende zijn we nu de drie "hentai onnas". Iemand die een beetje in het manga wereldje belezen is/ en wat vaker anime kijkt weet wel precies wat voor type manga/anime ik leuk vind. M/M dus. Maar goed; van de wat minder getinte vind ik Fruits Basket heeeeeeeeeeeel leuk! Dies kool! De anime is nog leuker. Allemaal down the loaden op kazaa. ![]() |
|
![]() |
|
Net even Cool Devices - Slave Warrior Maya gezien. Goede hentai, een van de beste misschien wel. Hoogtepunt: De roodharige SM-meesteres. Dieptepunt: een clitoris die in een penis veranderd. Aanrader! ![]() |
|
![]() Heersch! ![]() |
|
Hellspawn = kunst! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Volgens mij worden de termen "Anime" en "Manga" hier aardig door elkaar gebruikt Vergis ik me als ik zeg dat Manga de stripboekjes zijn en dat Anime de tekenfilms zijn? Dan zou t misschien wat duidelijker zijn als er in dit topic over manga verdergeluld wordt en dat anime-gerelateerde zaken in het anime topic gezet worden... Zenial ![]() |
|
Gister Trigun gedownload, vind het wel een gave serie. Kenshin lijkt me ook leuk binnenkort ook maar wat van downloaden. ![]() ![]() |
|
quote:Dat word al jaren door elkaar gehaald... welke lul verzint het dan ook om een anime bedrijf 'Manga' te gaan noemen.. Maargoed.. dit moest dus eigelijk 't Manga topic zijn ![]() ![]() |
|
![]() Is er een manga van Castlevania? ![]() |
|
quote:das wel een mooie ikon Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |