IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ik zoek ik zoek wat jij niet zoekt Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

The Creatures:
- Boomerang
- Anima Animus
Tanzwut:
- Labyrinth Der Sinne
Impressions of Winter:
- Deceptive Springs and Fading L ...
Qntal:
- I
- II
Non Compis Mentis:
- Profound Protection

Ook zoek ik het album van 'Die Verbannten Kinder Eva's' waar het nummer "Overpast" opstaat.

Wie ken me helpen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-07-2002 12:31]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-07-2002 12:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juli 2002 12:30 schreef Jenje het volgende:
Tanzwut - Labyrinth der Sinne
Qntal - I
- II

Ehm.. die hebben wij (Vampie en ik) liggen... laatste twee in mp3 allen. Wou jij een reservekopie in bewaring houden?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb al van Qntal kopiën, maar die zijn nu wel veneukt,. ik wil graag originelen van die twee ..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh; en nummers/cd's van Exovedate

Sinds AG down is heb ik geen nieuwe muziekjes meer

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-07-2002 12:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Direct Connect. Probeer eens te g00glen op metal/gothic/whatever hubs, zou het werken? (geen idee eigenlijk en ik ga het hier niet proberen op deze lamme PC van de lamme WU).

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2002 12:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Labyrinth der Sinne heb ik in A'dam bij Boudisq gekocht was nog vrij cheap ook!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 12:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Direct Connect. Probeer eens te g00glen op metal/gothic/whatever hubs, zou het werken? (geen idee eigenlijk en ik ga het hier niet proberen op deze lamme PC van de lamme WU).

voor direct connect heb ik te weinig en geen zin hele pc te sharen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-07-2002 12:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb nog wel een (promo) cd van Die Verbannten Kinder Eva's liggen. Ik zal thuis wel eens kijken welke.

Ikzelf ben opzoek naar:
- Trouble: Manic frustration
- Circle of dead children: The genocide machine

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 08-07-2002 12:39]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-07-2002 12:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Voor Direct Connect heb je NIET te weinig, ik zit zelf op een black/death metal hub zonder sharelimiet (wel behoorlijk extreem spul, had hem al gepost ergens in audiogalaxytopic). Met 1 gig kom je de leuke hubs al wel op. Als je nieuwe muziekjes wil, moet je op zoek!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 12:38 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb nog wel een (promo) cd van Die verbannte kinder eva's liggen. Ik zal thuis wel eens kijken welke.

Oh oh, die willlik wel

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-07-2002 13:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zoek nog steeds:

Heidenland - Triomftocht voor de glorie van wodan

Maar stiekem heb ik de hoop al opgegeven.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-07-2002 13:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juli 2002 12:32 schreef Jenje het volgende:
Ik heb al van Qntal kopiën, maar die zijn nu wel veneukt,. ik wil graag originelen van die twee ..
Ik heb de originelen maar 1 keer ergens zien liggen (en toen had ik geen geld bij me ) en dat was op de CD markt bij het optreden van L'Ame Immortelle in 013 laatst. Weet alleen niet meer welke labels er toen stonden...

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CD-uitleen heeft ze hier
Als ik geld heb ga ik ze denk ik maar bestellen ...
Wordt weer duur gok ik ...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 13:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zoek

Sadus - Swallowed in black

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 08-07-2002 13:35 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 12:38 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb nog wel een (promo) cd van Die Verbannten Kinder Eva's liggen. Ik zal thuis wel eens kijken welke.

Ikzelf ben opzoek naar:
- Trouble: Manic frustration
- Circle of dead children: The genocide machine

hmmm circle of dead children heb ik wel maar alleen als mp3... belangstelling?

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2002 13:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 juli 2002 13:14 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zoek nog steeds:

Heidenland - Triomftocht voor de glorie van wodan

Maar stiekem heb ik de hoop al opgegeven.

Wie niet? Die cd zoek ik ook nog.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2002 13:39]

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-07-2002 13:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

wycked witch-beide
demo misteltein

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 15:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 12:30 schreef Jenje het volgende:

Ook zoek ik het album van 'Die Verbannten Kinder Eva's' waar het nummer "Overpast" opstaat.

Wie ken me helpen?

ik.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb jij em?

Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 17:10 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

nu niet, maar als ik wil morgen wel...

Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 17:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Weet je wat jenje? we gaan een deal sluiten.
als jij mij de volledige teksten van het album 'Wisdom & Arrogance' van Joyless weet te regelen gaat die c.d. je alleen verzendkosten kosten. (gefikt natuurlijk )

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm ...
hmm ...
I'll try

Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 17:26 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik wens je veel plezier en geluk

Oh ja, ik kan je alvast vertellen dat naar de platenmaatschappij mailen geen zin heeft want die geven ze niet.
scheelt misschien wat tijd

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze staan niet in het cd-boekje?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb je ook een lijstje van welke nummers erop staan?

Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 17:33 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb de gelimiteerde L.P.
in het c.d. boekje schijnen 2 teksten te staan.

Titels:

Side wisdom:
-Divine
-Close to God
-Stand
-Isn't it nice?
-The Nails

Side Arrogance
-Transpire
-Why should I Cry?
-Trust Endorse
-Room of Velvet Splendour