|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ehm.. die hebben wij (Vampie en ik) liggen... laatste twee in mp3 allen. Wou jij een reservekopie in bewaring houden? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb al van Qntal kopiën, maar die zijn nu wel veneukt,. ik wil graag originelen van die twee .. |
|
Oh; en nummers/cd's van Exovedate Sinds AG down is heb ik geen nieuwe muziekjes meer |
|
Direct Connect. Probeer eens te g00glen op metal/gothic/whatever hubs, zou het werken? (geen idee eigenlijk en ik ga het hier niet proberen op deze lamme PC van de lamme WU). |
|
Labyrinth der Sinne heb ik in A'dam bij Boudisq gekocht was nog vrij cheap ook! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: voor direct connect heb ik te weinig en geen zin hele pc te sharen |
|
Ik heb nog wel een (promo) cd van Die Verbannten Kinder Eva's liggen. Ik zal thuis wel eens kijken welke. Ikzelf ben opzoek naar: - Trouble: Manic frustration - Circle of dead children: The genocide machine [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 08-07-2002 12:39] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Voor Direct Connect heb je NIET te weinig, ik zit zelf op een black/death metal hub zonder sharelimiet (wel behoorlijk extreem spul, had hem al gepost ergens in audiogalaxytopic). Met 1 gig kom je de leuke hubs al wel op. Als je nieuwe muziekjes wil, moet je op zoek! |
|
quote: Oh oh, die willlik wel |
|
Ik zoek nog steeds: Heidenland - Triomftocht voor de glorie van wodan Maar stiekem heb ik de hoop al opgegeven. |
|
quote:Ik heb de originelen maar 1 keer ergens zien liggen (en toen had ik geen geld bij me ) en dat was op de CD markt bij het optreden van L'Ame Immortelle in 013 laatst. Weet alleen niet meer welke labels er toen stonden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
CD-uitleen heeft ze hier Als ik geld heb ga ik ze denk ik maar bestellen ... Wordt weer duur gok ik ... |
|
Ik zoek Sadus - Swallowed in black The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hmmm circle of dead children heb ik wel maar alleen als mp3... belangstelling? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Wie niet? Die cd zoek ik ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2002 13:39] |
|
wycked witch-beide demo misteltein |
|
quote: ik. |
|
Heb jij em? |
|
nu niet, maar als ik wil morgen wel... |
|
Weet je wat jenje? we gaan een deal sluiten. als jij mij de volledige teksten van het album 'Wisdom & Arrogance' van Joyless weet te regelen gaat die c.d. je alleen verzendkosten kosten. (gefikt natuurlijk ) |
|
euhm ... hmm ... I'll try |
|
ik wens je veel plezier en geluk Oh ja, ik kan je alvast vertellen dat naar de platenmaatschappij mailen geen zin heeft want die geven ze niet. scheelt misschien wat tijd |
|
Ze staan niet in het cd-boekje? |
|
Heb je ook een lijstje van welke nummers erop staan? |
|
Ik heb de gelimiteerde L.P. in het c.d. boekje schijnen 2 teksten te staan. Titels: Side wisdom: -Divine -Close to God -Stand -Isn't it nice? -The Nails Side Arrogance -Transpire -Why should I Cry? -Trust Endorse -Room of Velvet Splendour |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |