|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
tja ik dool al jaren in de pubertijd als die gevoelens bij deze fase horen. Ik ken ze, ook al ben ik 25 jaar oud. Weet dat ik alleen geen drugs of drank meer gebruik in overmatigheden om me achter te verstoppen of het te versterken, ik probeer zo min mogelijk mezelf in deze emoties te verdrinken, het lekker vinden. Ik ben maar zanger geworden in een metal band om mijn emoties ergens in te kanaliseren, dit werkt, ik voel me een stuk beter sinds ik het doe. Maar goed, ligt voornamelijk aan hoe je karakter in elkaar steekt, en wat voor persoon je bent, of het een fase blijkt te zijn!! Ik ben een strong believer in het uiten van de shit, op die manier draag je minder met je mee!! I hate the morning (light) |
|
lieverd! *hug* Ik heb dit vorig jaar ook heel erg gehad. Echt van die depressies. Komt door je puber-zijn, ongesteldheid, en je gewoon zomaar KLOTE voelen. Ik ken het. H Het is heel goed dat je erover praat. Moet je ook zeker blijven doen. En over een tijdje zul je zien: deze wereld is best leuk, en in iedergeval leuk genoeg om nog een tijdje op rond te blijven hangen. Veel sterkte, en als je me nodig hebt mag je altijd mailen. ps, probeer je gevoelens echt zo veel mogelijk tot uiting te brengen: zet je muziek keihard, brul mee, gil, gooi met dingen....dat helpt [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 08-07-2002 18:29] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Heb ik nooit last van gehad eerlijk gezegd, wat me boeide was metal en de rest kon de lucht in. Behalve dat ik ferm ruzie had thuis, en nog (erger nu) maar daar heb ik ook leren mee leven. Rock On! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Veel muziek luisteren, en veel schrijven/schilderen/etc. Datgene wat je ziet in ieder geval in creativiteit omzetten, en mensen vinden die enigszins op jouw golflengte zitten en waarmee je over dit soort dingen kan praten. Natuurlijk gruw ik van oppervlakkigheid en walg ik van de manier waarop deze maatschappij haar (waardeloze) waarden uitdraagt. Daar zal je zelf je weg in moeten vinden, dat kan niemand anders voor je doen. Sterker nog... uit dat soort gevoelens zijn zaken ontstaan die lopen van Black Sabbath tot Darkthrone, van Judas Priest tot Suffocation en nog veel, veel meer... |
|
quote: Ja, dat gillen komt vaak bij mijn ouders terecht . Ik uit mn agressie meestal op straat (lees bij verslavingen: RELLEN!), wat heele rg zinloos is, maar wel een bepaald gevoel geeft... Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: ja, mijn moeder heeft ook aardig moeten lijden ja...en daar had ik achteraf ontzettend veel spijt van zodat ik mezelf nog meer ging verachten. Kut is dat. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ja, mijn ouders hebben ook veel problemen onderling, en met zichzelf, dat is dubbel lastig want iedereen reageert zich af op iedereen Mn ouders zijn opzich geen verkeerde mensen maarja, ze zijn mn ouders, ik leef met ze in 1 huis, en dat is lastig. En we hebben natuurlijk meningsverschillen... En achteraf zit je van: en eigenlijk is ruzie maken ook oppervlakkig, neit nodig - nutteloos. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Ik ken het allemaal, begin net beetje uit die shit te kruipen. *Advies, drugs fucken je alleen maar meer op* |
|
quote: zucht, klote zeg, mijn moeder was gelukkig al lang gescheiden toen ik in de puberteit kwam dus daar had ik geen last van. maar ja, je ouders zijn inderdaad meestal hele goeie mensen maar ja.....alleen al omdat ze je ouders zijn...grrr... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
pziez, k ging net eten, gelijk weer ruzie met mn vadertje, over helemaal neits, ben net boos weggelopen. *zucht* Wou dat ik volwassen was (als dat btr is, en als dat makkelijker is). Het is net of mensen me neit zien, me niet begrijpen enzo, en daardoor iirteer ik me zelfs aan vrienden, dat ze zo dom zijn, en daardoor voel ik me alleen op de wereld, en daardoor sluit ik me af van mensen die me proberen op te beuren (waar ik eits aan tracht te doen), daardoor eker ik steeds dieper in mezelf...enz enz Hmm, ik ga nu afsluiten, ff wat creatiefs doen (schilderen tekenen schrijven), dan word ik soms toaal afgesloten van deze wereld. Dan zit ik gewoon ergens anders. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Goedzo, da's beter dan blowen/ zuipen. Van blowen ben ik namelijk doorgedraait. |
|
quote: Psychose? ..Je wilt niet weten hoeveel ik blow/zuip.. Teveel, iig. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Hier is er nog een. Zwartdoornroosje; ik raad je blowen af op jouw leeftijd, maar als je het tóch per se wilt doen dan raad ik je aan niet passief te blowen; dan komen die gedachten je nl. overvallen want je doet dan verder niets; doe er een -creatieve- aktiviteit bij. Verder is sport goed tegen die gedachtes; ga bijvoorbeeld vechtsport doen; kan je meteen je agressie kwijt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HET LEVEN IS TE KORT OM TE PIEKEREN!!!!! HEUY!!!!!!!!!!!! Genieten!!!!!! |
|
En verder heb ik geen depresies en shit! Ik zal wel te dom zijn om na te gaan denken |
|
ik heb dat gedoe ook heel erg vaak. sinds ik in almere woon zit ik altijd in me eentje ik heb hier geen vrienden of wat dan ook. dat is heel erg depri. maar zodra ik dan weer naar hilversum ga naar me vrienden en stuff dan komt dat alemaal weer goed al is het maar voor een weekeinde. meestal als ik me kut voel of aleen dan leef ik naar iets toe bv. er is ergens een feest over 1 week die hele week denk ik dan aan dat feest en dat helpt bij mij erg goed. en natuurlijk door veel muziek te luisteren te schreeuwen en smijten met dingen. fear me! why?..just do it! |
|
quote: Ik wil niet perse blowen, heb er alleen het lef niet voor om er mee te stoppen, ben er te bang te zwak of te lui ofzo voor. Daarom twijfel ik ook zo aan mezelf (onzekerheid over wat ik wel en neit kan), over wat ik nou echt wil enzo. Heb trouwens hekel aan sport, kan er helemaal neits mee Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: o.a. maar jij wil ook niet weten hoeveel ik heb geblowed. Je komt vanzelf in veel diepere shit te zitten maar je hebt het niet door omdat je brein altijd is versuft en verdoofd van die blow. Als iemand dit tegen mij had gezegt een jaar geleden zou hij 2 middelvingers zijn richting omhoog zien gaan. Probeer wijze raad te nemen van mensen hier want geloof maar dat veel van deze luitjes hetzelfde hebben/ hebben gehad. sterkte |
|
Ik heb ook een hekel aan sport, en ik denk ook veel te veel na, maar er zijn echt wel dingen waarmee je je gedachten wat kan verzetten. Da's gewoon een kwestie van zoeken wat een goede uitwerking heeft op je en wat niet... 't Is nooit gemakkelijk, maar je kan altijd proberen, denk ik maar. |
|
ik ga idd op een vecht sport wordt waar schijnelijk boksen of kickboksen. de laatste 3 maanden heb ik erg last van veel agressie ook tegen me moeder en dat is toch niet bepaald goed denk ik. fear me! why?..just do it! |
|
En lukte het enigzins om zonder al te veel nare gedachtes enz. te stopppen? Ik zie er ook tegenop om te stopppen, omdat iedereen in mijn omgeving als ik zeg dat ik ga stoppen heel negatief doet: jaja, roos gaat stoppen whehehehehhehehhehehehhehe dat demotiveerd me, en vooral omdat ook vrienden van me dat soort stuff zeggen...zij zouden mij toch moeten kennen? Of misschien heb ik het ernaar gemaakt... Maarja, klinkt vast wel aso, maar ik vind eigenlijk dat mijn 'vrienden' me in dit soort situaties beter zouden moetn helpen ofzoow Als ik al eens goed met iemand spreek, verwijzen ze me gelijk door naar een psycholoog... Daar vertrouw ik neit zo op. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Hmm, effe alles rustig bekeken, paar dingen wat ik in zo'n situatie zou proberen te doen: - Stoppen met drank en drugs - Vrienden dumpen, die zorgen in jou geval niet voor een positieve invloed, maar die houden je juist in het negatieve - Zoek iets (hobby/werk) waar je een goed gevoel van overhoud. |
|
quote: Het is best moeilijk om je (enigste) vrienden te dumpen....... Dan ben je al helemaal alleen.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Beter alleen, dan in een negatieve sfeer vindt ik. |
|
Ja opzich, vrienden dumpen... Ik hou wel van ze, eigenlijk zijn ze precies zo bezig als ik, misschien in mindere maten, misschien op andere manieren... Ik denk dat ik gewoon weer wat nieuwe vrienden moet zoeken. Met andere gewoontes. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |