IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gruwelijkheden van de puberteit Volgende pagina
zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 18:20 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Pubertijd... Het zal er allemaal wel bij horen, maar het is neit leuk. Eindeloze gedachtes, opgesloten, onbegrijpbaar en negatief. Haat, liefde, angst en verdriet. Chaos.

Ik weet dat ik vandaag nog minstens 1 joint zal roken, en ook de drank op zal drinken die ik nog heb... om mn tranen te vergeten.
Het is net alsof er dan een bepaald deel van mn hersenen word afgesloten, het piekergedeelte.

Het piekergedeelte, wat nu openstaat, ook al ben ik naar de tering.
Leven is zo opppervlaakkig, zo dom, en er valt niets uit te halen. Als je je gaat bedenken hoe kut alles is, verdrink je. En dat gebeurt er dus met mij.
Hoe kan iemand honderd anderen laten verhongeren? Hoe kan je een bom gooien op een toch al arm land? hoe kan je gewoon elke dag normaal anar je werk/school gaan als er altijd wel iemand aan eht sterven is? Hoe kan je verder leven als je enige vrienden zelfmoord plegen, en jij overblijft?

Ik heb laatst een gesprek met mijn grootvader gehad hierover, hij zij dat hoe ouder je wordt, hoe leuker het wordt. Misaschien is dat ook wel zo, ik denk dat hoe ouder je word hoe meer je klotedingen gaat accepteren, en opppervlakkigheid zelfs gaat respecteren. Waarom heb ik daar dan nu geen vertrouwen in? Dat ik zal veranderen?

Ik weet het niet. Ik ben vast ongesteld, en t hoort er allemaal bij, maar voor mij hoeft leven niet meer. Iedereen is altijd tegen zelfmoord, mar wat maakt t eigenlijk uit? je bent in 1 x van al t gezeik af...
Maar waarom was ik dan niet trots op die vriendinnen? Waarom heb ik het nog steeds neit gedaan?
Omdat ik mn problemen wil oplossen, al lukt dat niet. Zie geen oplossing hierzo.

Zijn er meer mensen die kotsen van de gruwelijke oppervlakkigheden hier in leven?
Ik weet wel dat iedereen af en toe oppervlakkig meot zijn, maar ik iirriteer me er dood aan, en als ik zelf eens durf te glimlachen,echt lachen dus, komt gelijk de rottigheid weer naar boven, alsof ik me schuldig voel. Oppervlakkigheid is heel menselijk, maar heel moeilijk te begrijpen! Er zijn mensen die nog nooit over dood, oorlog, geweld, andere dimensies enz. heb nagedacht, er zijn mensen die neit weten wat filosofie is, er zijn mensen die nooit een goed boek lezen, er zijn mensen die...
Het irriteert me allemaal verschrikkelijk.

Kent iemand dit soort gevoelens? Of van vroegr, en wat is er dan daarna gebeurd?


ff de topictitel aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-07-2002 14:08]


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 08-07-2002 18:25 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

tja ik dool al jaren in de pubertijd als die gevoelens bij deze fase horen.

Ik ken ze, ook al ben ik 25 jaar oud.

Weet dat ik alleen geen drugs of drank meer gebruik in overmatigheden om me achter te verstoppen of het te versterken, ik probeer zo min mogelijk mezelf in deze emoties te verdrinken, het lekker vinden.

Ik ben maar zanger geworden in een metal band om mijn emoties ergens in te kanaliseren, dit werkt, ik voel me een stuk beter sinds ik het doe.

Maar goed, ligt voornamelijk aan hoe je karakter in elkaar steekt, en wat voor persoon je bent, of het een fase blijkt te zijn!! Ik ben een strong believer in het uiten van de shit, op die manier draag je minder met je mee!!



I hate the morning (light)


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-07-2002 18:27 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

lieverd! *hug*

Ik heb dit vorig jaar ook heel erg gehad. Echt van die depressies. Komt door je puber-zijn, ongesteldheid, en je gewoon zomaar KLOTE voelen. Ik ken het. H

Het is heel goed dat je erover praat. Moet je ook zeker blijven doen. En over een tijdje zul je zien: deze wereld is best leuk, en in iedergeval leuk genoeg om nog een tijdje op rond te blijven hangen.

Veel sterkte, en als je me nodig hebt mag je altijd mailen.

ps, probeer je gevoelens echt zo veel mogelijk tot uiting te brengen: zet je muziek keihard, brul mee, gil, gooi met dingen....dat helpt

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 08-07-2002 18:29]


I spy with my little and verrry evil eye.....


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-07-2002 18:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Heb ik nooit last van gehad eerlijk gezegd, wat me boeide was metal en de rest kon de lucht in.
Behalve dat ik ferm ruzie had thuis, en nog (erger nu) maar daar heb ik ook leren mee leven. Rock On!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-07-2002 18:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Veel muziek luisteren, en veel schrijven/schilderen/etc.

Datgene wat je ziet in ieder geval in creativiteit omzetten, en mensen vinden die enigszins op jouw golflengte zitten en waarmee je over dit soort dingen kan praten.
Natuurlijk gruw ik van oppervlakkigheid en walg ik van de manier waarop deze maatschappij haar (waardeloze) waarden uitdraagt. Daar zal je zelf je weg in moeten vinden, dat kan niemand anders voor je doen.

Sterker nog... uit dat soort gevoelens zijn zaken ontstaan die lopen van Black Sabbath tot Darkthrone, van Judas Priest tot Suffocation en nog veel, veel meer...


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 18:36 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:27 schreef WickedKimmie het volgende:


ps, probeer je gevoelens echt zo veel mogelijk tot uiting te brengen: zet je muziek keihard, brul mee, gil, gooi met dingen....dat helpt


Ja, dat gillen komt vaak bij mijn ouders terecht .
Ik uit mn agressie meestal op straat (lees bij verslavingen: RELLEN!), wat heele rg zinloos is, maar wel een bepaald gevoel geeft...


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-07-2002 18:38 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:36 schreef zwartdoornroosje het volgende:
Ja, dat gillen komt vaak bij mijn ouders terecht .
Ik uit mn agressie meestal op straat (lees bij verslavingen: RELLEN!), wat heele rg zinloos is, maar wel een bepaald gevoel geeft...


ja, mijn moeder heeft ook aardig moeten lijden ja...en daar had ik achteraf ontzettend veel spijt van zodat ik mezelf nog meer ging verachten. Kut is dat.


I spy with my little and verrry evil eye.....


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 18:41 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Ja, mijn ouders hebben ook veel problemen onderling, en met zichzelf, dat is dubbel lastig want iedereen reageert zich af op iedereen Mn ouders zijn opzich geen verkeerde mensen maarja, ze zijn mn ouders, ik leef met ze in 1 huis, en dat is lastig. En we hebben natuurlijk meningsverschillen...

En achteraf zit je van: en eigenlijk is ruzie maken ook oppervlakkig, neit nodig - nutteloos.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 18:43 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik ken het allemaal, begin net beetje uit die shit te kruipen.

*Advies, drugs fucken je alleen maar meer op*


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-07-2002 18:43 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:41 schreef zwartdoornroosje het volgende:
Ja, mijn ouders hebben ook veel problemen onderling, en met zichzelf, dat is dubbel lastig want iedereen reageert zich af op iedereen Mn ouders zijn opzich geen verkeerde mensen maarja, ze zijn mn ouders, ik leef met ze in 1 huis, en dat is lastig. En we hebben natuurlijk meningsverschillen...

En achteraf zit je van: en eigenlijk is ruzie maken ook oppervlakkig, neit nodig - nutteloos.


zucht, klote zeg, mijn moeder was gelukkig al lang gescheiden toen ik in de puberteit kwam dus daar had ik geen last van. maar ja, je ouders zijn inderdaad meestal hele goeie mensen maar ja.....alleen al omdat ze je ouders zijn...grrr...


I spy with my little and verrry evil eye.....


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 18:54 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

pziez, k ging net eten, gelijk weer ruzie met mn vadertje, over helemaal neits, ben net boos weggelopen. *zucht* Wou dat ik volwassen was (als dat btr is, en als dat makkelijker is).

Het is net of mensen me neit zien, me niet begrijpen enzo, en daardoor iirteer ik me zelfs aan vrienden, dat ze zo dom zijn, en daardoor voel ik me alleen op de wereld, en daardoor sluit ik me af van mensen die me proberen op te beuren (waar ik eits aan tracht te doen), daardoor eker ik steeds dieper in mezelf...enz enz

Hmm, ik ga nu afsluiten, ff wat creatiefs doen (schilderen tekenen schrijven), dan word ik soms toaal afgesloten van deze wereld. Dan zit ik gewoon ergens anders.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 18:56 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:54 schreef zwartdoornroosje het volgende:
Hmm, ik ga nu afsluiten, ff wat creatiefs doen (schilderen tekenen schrijven), dan word ik soms toaal afgesloten van deze wereld. Dan zit ik gewoon ergens anders.

Goedzo, da's beter dan blowen/ zuipen.
Van blowen ben ik namelijk doorgedraait.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 18:59 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:56 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Goedzo, da's beter dan blowen/ zuipen.
Van blowen ben ik namelijk doorgedraait.


Psychose? ..Je wilt niet weten hoeveel ik blow/zuip.. Teveel, iig.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2002 18:56 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Goedzo, da's beter dan blowen/ zuipen.
Van blowen ben ik namelijk doorgedraait.


Hier is er nog een.

Zwartdoornroosje; ik raad je blowen af op jouw leeftijd, maar als je het tóch per se wilt doen dan raad ik je aan niet passief te blowen; dan komen die gedachten je nl. overvallen want je doet dan verder niets; doe er een -creatieve- aktiviteit bij.

Verder is sport goed tegen die gedachtes; ga bijvoorbeeld vechtsport doen; kan je meteen je agressie kwijt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-07-2002 19:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

HET LEVEN IS TE KORT OM TE PIEKEREN!!!!!
HEUY!!!!!!!!!!!!



Genieten!!!!!!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-07-2002 19:25 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

En verder heb ik geen depresies en shit!

Ik zal wel te dom zijn om na te gaan denken


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 08-07-2002 19:27 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik heb dat gedoe ook heel erg vaak.
sinds ik in almere woon zit ik altijd in me eentje ik heb hier geen vrienden of wat dan ook. dat is heel erg depri. maar zodra ik dan weer naar hilversum ga naar me vrienden en stuff dan komt dat alemaal weer goed al is het maar voor een weekeinde.
meestal als ik me kut voel of aleen dan leef ik naar iets toe bv. er is ergens een feest over 1 week die hele week denk ik dan aan dat feest en dat helpt bij mij erg goed.

en natuurlijk door veel muziek te luisteren te schreeuwen en smijten met dingen.


fear me! why?..just do it!


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 19:27 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:23 schreef Mutilator het volgende:
Hier is er nog een.

Zwartdoornroosje; ik raad je blowen af op jouw leeftijd, maar als je het tóch per se wilt doen dan raad ik je aan niet passief te blowen; dan komen die gedachten je nl. overvallen want je doet dan verder niets; doe er een -creatieve- aktiviteit bij.

Verder is sport goed tegen die gedachtes;


Ik wil niet perse blowen, heb er alleen het lef niet voor om er mee te stoppen, ben er te bang te zwak of te lui ofzo voor. Daarom twijfel ik ook zo aan mezelf (onzekerheid over wat ik wel en neit kan), over wat ik nou echt wil enzo.
Heb trouwens hekel aan sport, kan er helemaal neits mee


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 19:30 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 18:59 schreef zwartdoornroosje het volgende:
Psychose? ..Je wilt niet weten hoeveel ik blow/zuip.. Teveel, iig.

o.a.

maar jij wil ook niet weten hoeveel ik heb geblowed.
Je komt vanzelf in veel diepere shit te zitten maar je hebt het niet door omdat je brein altijd is versuft en verdoofd van die blow.
Als iemand dit tegen mij had gezegt een jaar geleden zou hij 2 middelvingers zijn richting omhoog zien gaan.

Probeer wijze raad te nemen van mensen hier want geloof maar dat veel van deze luitjes hetzelfde hebben/ hebben gehad.

sterkte


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 08-07-2002 19:32 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik heb ook een hekel aan sport, en ik denk ook veel te veel na, maar er zijn echt wel dingen waarmee je je gedachten wat kan verzetten. Da's gewoon een kwestie van zoeken wat een goede uitwerking heeft op je en wat niet... 't Is nooit gemakkelijk, maar je kan altijd proberen, denk ik maar.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 08-07-2002 19:34 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik ga idd op een vecht sport wordt waar schijnelijk boksen of kickboksen.

de laatste 3 maanden heb ik erg last van veel agressie ook tegen me moeder en dat is toch niet bepaald goed denk ik.


fear me! why?..just do it!


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 19:36 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

En lukte het enigzins om zonder al te veel nare gedachtes enz. te stopppen?

Ik zie er ook tegenop om te stopppen, omdat iedereen in mijn omgeving als ik zeg dat ik ga stoppen heel negatief doet: jaja, roos gaat stoppen whehehehehhehehhehehehhehe dat demotiveerd me, en vooral omdat ook vrienden van me dat soort stuff zeggen...zij zouden mij toch moeten kennen? Of misschien heb ik het ernaar gemaakt...
Maarja, klinkt vast wel aso, maar ik vind eigenlijk dat mijn 'vrienden' me in dit soort situaties beter zouden moetn helpen ofzoow Als ik al eens goed met iemand spreek, verwijzen ze me gelijk door naar een psycholoog... Daar vertrouw ik neit zo op.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 19:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, effe alles rustig bekeken, paar dingen wat ik in zo'n situatie zou proberen te doen:
- Stoppen met drank en drugs
- Vrienden dumpen, die zorgen in jou geval niet voor een positieve invloed, maar die houden je juist in het negatieve
- Zoek iets (hobby/werk) waar je een goed gevoel van overhoud.


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-07-2002 19:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:39 schreef Jenje het volgende:

- Vrienden dumpen, die zorgen in jou geval niet voor een positieve invloed, maar die houden je juist in het negatieve




Het is best moeilijk om je (enigste) vrienden te dumpen.......

Dan ben je al helemaal alleen..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2002 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beter alleen, dan in een negatieve sfeer vindt ik.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 08-07-2002 19:41 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Ja opzich, vrienden dumpen... Ik hou wel van ze, eigenlijk zijn ze precies zo bezig als ik, misschien in mindere maten, misschien op andere manieren... Ik denk dat ik gewoon weer wat nieuwe vrienden moet zoeken. Met andere gewoontes.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen