|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Spijtig... Hoe dan ook,het ga je goed... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
|
|
Hmmz zo slecht gaat het toch niet met ZM? Ik zit eigenlijk wel te wachten op je redenen tot dit besluit Maar goed..ik sluit me bij ZM aan: edit: je blijft toch nog wel op het forum of nie!? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-07-2002 20:43] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jonge nieuwe lingen moeten een soort forum cursus volgen ofzo |
|
quote: het zijn er maar een paar hoor... Ik ben toch bijvoorbeeld niet zo lastig geweest of hoor ik ook tot de probleem groep? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
tsjah... moet je zelf weten dit vind ik eerlijk gezegd zwakker dan wat je daarnet (ander topic) zei over slotje = toegeven = teken van zwakte... Je moeder. |
|
Jammer dat je er mee ophoudt shera. In ieder geval bedankt voor je inzet. We zullen je missen. |
|
Hmmz, het hing al enigszins in de lucht toen Jenje stopte met modereren, maar toen bleef het (nog) uit. Iig erg jammer, en ik spreek voor meerdere mensen als ik zeg dat je het erg goed gedaan hebt! |
|
quote: Zou ik niet kunnen zeggen, ik let niet op nicknames. Helemaal niet bij nieuwelingen... |
|
Thanx allemaal. Ik zal echt nog wel op ZM rondneuzen hoor... Mijn redenen kan ik niet zo een twee drie formuleren. Ik heb mijn best gedaan maar heb toch het gevoel gefaald te hebben. Zoals ik al zei heeft het voor mij en voor ZM geen zin meer als ik mod blijf. Ik krijg geen vat op bepaalde dingen die ik zo graag anders zou zien, en of dat nou zwakte is vind ik verder niet belangrijk, maar ik geef het op. Het zal me wel zwaar vallen denk ik. Ik ben altijd heel erg verbonden met "jullie" geweest, ookal zullen velen dat niet gezien hebben. Dead things grow from deep inside... |
|
Mja, welke beslissing een moderator ook maakt, er is altijd wel iemand er niet mee eens en er lopen altijd mensen op je te zeiken. Das het nadeel van metalfora, de meeste metalheads kunnen niet tegen regeltjes heb ik het id. Iig petje af dat je het zo lang volgehouden hebt. Life doesn't get much better than this! |
|
maar is het niet immer zo dat ondanks veel inzet dingen niet gaan zoals ze je zou willen, ook al zou het op die manier beter voor iedereen zijn. je moet niet denken dat je gefaald hebt dat is helemaal nergens voor nodig. misschien heb je wel meer veranderd (in de positieve zin) dan je zelf weet. en elke kleine verandering die je teweeg brengt is het waard om trots op te zijn. imho |
|
Bedankt he SheRa Hoop dat andere mensen hier ff geleerd van hebben ofzoow Dat we gewoon een beetje rekning kunnen houden met regels. Ik herinner mij ZM van een jaar geleden ook... Dat was anders, wat vriendelijker, en meer een 'wij-sfeer'. Ik denk dat dat wel terug kan komen, hoor menschjes Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Denk eigenlijk dat veel mensen schijt aan regeltjes hebben(dus neit alleen metalheads), zelfs bij dingen waar ze verder ook gewoon plezier in kunnen hebben. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Jammer hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jammer Shera, ik vond je een van de betere moderators. Bedankt voor al het goede werk, ik hoop wel dat je regelmatig langs blijft komen. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind het ook jammer ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Thanx, het doet me erg veel dat te weten. En wegblijven lukt me toch niet. Verder heb ik met Paul afgesproken dat ik redactielid word, kan ik me toch nog een beetje verantwoordelijk blijven voelen. Dead things grow from deep inside... |
|
jammer man! maar goed...wat moet, dat moet... Suck my piss |
|
Hm, je was een goede mod vondik. Bedankt iig voor je daden en hopelijk tot wederziens op zm! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind het trouwens wel goed van je dat je er mee stopt. Het zal vast niet zonder reden zijn en ik vind dat zm toch een ontspanning moet blijven (ook voor Mods) en geen kwelling. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: precies! als iets niet leuk meer is, stop er dan mee! Oud Vuil. |
|
quote: Hier sluit ik me bij aan en ben blij dat je zegt niet weg te kunnen blijven; dat kan ik heel goed begrijpen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jammer dat je gaat. Ook ik heb je altijd een goede moderator gevonden. the only pleasure is pain |
|
Inderdaad heel jammer SheRa...we zullen je missen als mod. Ik vond je ook een goeie. I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |