|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd beter had ik t niet kunnen zeggen, jammer, maar zolang je maar blijft hangen hier Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat is onontkoombaar, aangezien een forum wil groeien, en dus meer leden krijgt. Als een forum net begint ken je iedereen enzo, dan heb je dat Wij gevoel. Nu zijn er iets van 700 geregistreerden en [laten we zeggen] 250 [ruwe schatting] mensen die dagelijks posten. SheRa bedankt. |
|
SheRa, bedankt voor het moderaten! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik sluit me volledig bij Heiden en FireFox aan. Ik vind je een goede moderator. Bedankt! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik sluit me weer volledig bij altx aan...jammer dat je er mee ophoudt Shera Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hmmzz dus binnekort weer een nieuwe moderator nodig? Nou SheRa bedfankt voor het modden in ieder geval, ik zou er niet aan moeten denken |
|
Jammer dat je stopt Shera . Je was idd een goede mod, bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-07-2002 11:04] |
|
houdoe en bedankt! |
|
Jammer dat je er mee gaat stoppen Wiegen Meister ! |
|
Idd jammer SheRa... |
|
Ook al hebben vele het al gezegd bedankt voor je goede werk en respect van hier |
|
Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |