|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar vraag je zo wat...ik kijk wel eens uit en laat ze weten maar S.O.D. en Anthrax hebben idd veel zo'n spul Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: trouwens, jou landgenoten in Cyclone die hadden ook erg goede mosh parts. (die gasten moeten weer eesn bij elkaar komen!) |
|
ja idd hier en daar maar die echte moshriffs moet je best in de bay area zoeken vind ik. Ik heb nog een Cyclone LP in overschot trouwens EN je moet een After All optreden gaan zien ik heb gehoord dat Guido soms nog eens Incest Love mee komt schreeuwen. TARGET valt me nu net te binnen, hun Mission Executed is gvd een felle moshplaat. --- Wil je nou Acid en co en ngo wat meer? mail dan terug [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-07-2002 21:36] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
voodoo glow skulls hebben erg leuke mosh-stukken in hun muziek. Een goede mix van metal,punk en ska. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: je hebt mail makker, sorry maar zijn wij de enige drie moshers hier??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-07-2002 22:02] |
|
quote: ik ben nogal conservatief maar de voodoo glow skulls vind ik erg goed.komt een nieuwe van uit dacht ik. |
|
EvilDead - Annihilation of Civilisation -> MOSH! Defiance - Void Terra Firma -> MOSH (maar niet constant) Suicidal - You Can't Bring Me Down Nuclear Assault - Cold Steel The Milano Mosh al dat zo'n spul, heilig! btw op graspop mij nog eens in de Kreator pit gesmeten, dat is toch geen moshen meer he gvd, toch mezelf geod uitgeleven zo! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
die nieuwe van de skulls heet steady as she goes. klinkt erg goed moet ik zeggen. adrenelin o.d mucky pup wehrmacht rykers madball MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: ik moshte vroeger ook een aardig endje heen maar ik kan gewoon geen andere bands voor de geest halen, ja S.Tendencies. no mercy dan ook. op die cd van edge of sanity, die met 1 nr. daar staan ook nog wel wat moshpartijtjes op. Oud Vuil. |
|
De eerste Mucky Pup idd! en Wehrmacht natuurlijk Van harcore ken ik dus practisch nix behalve dat Rykers Accept heb gecovered Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Crimson heette die geloof ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: deze bands noemden wij vroeger toch echt hard-core. of eigenlijk al een beetje cross over. goed en ja, idd crimson. gave plaat! Oud Vuil. |
|
maar heren, zou het niet aardig zijn als er weer eens wat nieuwe moshparts worden geschreven? of is de muziek tegenwoordig te veel death/black etc en past het daar niet in???? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-07-2002 22:29] |
|
o ja ,crumbsuckers natuurlijk. nu pro-pain geloof ik. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
anthrax heeft het vroeger verpest op een bep. moment met hum bermuda gedoe enzo!!! bands waren (en zijn misschien ) wel bang om niet serieus genomen te worden. Oud Vuil. |
|
dat zou ik doen moest ik kunnen gitaren, nieuwe moshriffs schrijven, en mn band is voorlopig pompklare Heavy/Epic metal dus das al moeilijk maar wie weet want met mn maat hangt er iets nieuws in de lucht Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
fukking hel, Sacred Reich natuurlijk! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en Laaz Rockit, vooral dan denk ik aan hun versie van de Kennedy's Holiday In Cambodia ik begin op dreef te komen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
exodus - toxic waltz! exodus - choose your weapons artillery - terror squad en teveel om op te noemen. voor mijn band heb we toch wel een paar vetter moshriffs klaar liggen als ik zo onbescheiden mag zijn. maar we moeten nog kijken of ze ergens in passen. |
|
flash-back man. excel m.o.d cro-mags misfits en een hele foute band..screwdriver. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: wat was dat een goede band! ook vette mosh-riffs :Uncle slam en natuurlijk "you'll be sorry" van Suicidal! |
|
WE ARE EXCEL das zo fukking cool, en Zoetrope kon er ook weg mee, Hardcore Street Metal, hoe cool was dat niet en juist die Exodus attila, moet je die Good Friendly Violent Fun tape maar eens uit je doos halen daar wordt nogal wat afgemosht volgens mij! [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-07-2002 22:48] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ff oftopic, speel jij ook in een band, naam? site? wat speel je dan? ontopic Oud Vuil. |
|
ah , suicidal man. de 1e lp is echt uniek. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: fuck man, ik ben blij dat ik dit topic ben gestart want nu komen al die briljante bands weer onder mijn aandacht. Zoetrope was inderdaad een erg catchy maar zeer goede thrashband! Jammer dat het niets geworden is! KILL THE ENEMY |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |