|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
twee lp's, das genoeg om door't lint van te gaan, dan toch nog liever A life of Crime boven Amnesty. Septic Death komt ook net ff van tss mn kronkels gekropen die hadden zo van die trage nrs die opeens los barstten in een giga-mosh nr om dan weer af te koelen en weer opnieuw.....a deeeemon in side of me.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: yep! maar gaan jullie nu ook moshriffs in de nummers brengen???? |
|
en die life of crime lp had zo uitgesneden vierkantjes! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik weet nog wel een nederlands bandje die nog steeds mosh-stukken spelen. noisy act of protest,oftewel n.a.o.p. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
ken ik niet, is dat zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja, klopt met in die vierkantjes de foto van een crimineel. zoetrope heeft trouwens ook een derde titel uitgebracht maar dat was opeesn een soort technische muziek geworden. erg slecht! |
|
komen uit den haag en treden veel op. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: ik ook niet! geef eens wat meer info AUB??? |
|
quote:godverdomme die's me al die tijd ontgaan, ik wil toch luistren! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: steeds in de buurt of zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: tis niet zo, maar toch ben je warm. er komt iets op onze a.s. ceedee, waar ik nix over kan zeggen, maar het heeft wel met dit topic te maken. trouwens, op onze site valt er van elke release van ons een leidje te downen, en er staat dus ook een liedje van de 1ste demo uit '89 op. en judgement day is begonnen als hardcore/thrash band in '88. het middenstuk heeft dan ook zo'n soort mosh stukje, voor de solo. maarre, niet er overheen lullen, hoe heet de band waar je in zit? SEIT? Oud Vuil. |
|
het is een mengeling van hardcore,(old) en punk zoals kill your idols. optredens zijn echt grote feesten ala mucky pup ze gaf. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: we zijn nog maar kort bezig.we hebben nog geen echte naam maar we denken aan "rotten", klinkt wel cool ook al is het nou niet echt origineel. maar goed orginaliteit is nou niethet grote doel van ons. Ik verzorg de gitaar en mijn makker doet de drums, we blijven voorlopig nog met z'n tweeen omdat we geen prioriteit stellen aan optreden (voorlopig) en het bijzonder goed klikt . als er dan iemand tussen komt kan dat weer alles gaan veranderen. we willen gwoon een aantal vette old-skool thrash metal nummers in elkaar draaien . we hebben al een paar ruwe ideeen af en die vind ik zelf heel vet. sommige stukken klinken als een mix tussen een opgefokte testament en dark angel om maar wat te noemen. maar we spelen ook zware doomstukken. als het maar beukt is ons motto! als ik materiaal beschikbaar heb laat ik het echt wel weten!!!! |
|
juggelman, hebbie URL? van't bandje? en attila heers ik benieuwd! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: jah, nieuw ned product is fijn. ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
We hebben als doel gesteld om voor heteinde van het jaar enkel nummers serieus op te gaan nemen in een studio dus..... zodra die klaar zijn pleur ik ze wel ergens op het net en downloaden maar. |
|
nee man,ze hebben 4cd's uit ofzo. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
ik kap ermee voor vandaag veel moshplezier nog dit was/is een heerlijk topic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nuclear Assault - Brainwashed... |
|
kan iemand ff definieren wat een Mosh Riff is? danku |
|
een riff waarbij je vanzelf doorslaat en in het rond begint te moshen, zoiets. 'k was trouwens vandemorgen nog naar Sacred Oath aan't luisteren, die hebben in 98 hun oude nrs herwerkt en nu klinken ze heel thrashy en 'The Invocation' is echt wel vragen naar een circle-pit. Raar want vroeger zong die met een stem waar die van Toxik en Have Mercy nog een puntje konden aan zuigen. Oude of nieuwe versies, SACRED OATH rules! HEXX heb ook iets in die stijl gedaan he, maar da eerder Speedmetal niet zò moshbaar. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
een goeie trashriff die het altijd goed doet........begin van Hammer Smashed Face van Cannibal Corpse........... |
|
Ik vind moshriffs niet cool en iets als 'dit is de moshriff en die gaan we dan en dan in het nummer stoppen' vind ik helemaal stom. Waar slaat dat op? Zo schrijf je toch geen muziek? Ik vind het in ieder geval erg raar om een stuk muziek te schrijven, alleen maar om een specifieke reactie op te roepen. |
|
quote: Bestaan er richtlijnen voor dan hoe je wel muziek schrijft? Misschien een topcititel: "hoe schrijf je muziek"? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 15:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |